-
- Begrafenisondernemingen
- De rol van een begrafenisondernemer: wat kan je verwachten?
Meeusen Motoren Kempen BMW
-
Winkelomseheide 241 - Nu gesloten dinsdag - 8:30 - 12:00
-
MaandagNu geslotenDinsdag8:30 - 12:00,13:00 - 18:00Woensdag8:30 - 12:00,13:00 - 18:00Donderdag8:30 - 12:00,13:00 - 18:00Vrijdag8:30 - 12:00,13:00 - 18:00Zaterdag8:30 - 16:00ZondagNu geslotenMa- zon- en feestdagen zijn wij gesloten.
Wil je zichtbaarheid winnen met goudengids.be?
JaOpeningsuren
Artikels
-
- Centrale verwarming (Installatie van)
- Hoe verwarm je je huis optimaal zonder te veel te betalen?
- Ontdek slimme manieren om je huis efficiënt te verwarmen zonder hoge kosten. Leer praktische tips en strategieën om je verwarmingskosten te verlagen zonder in te boeten op comfort.
-
- Tuinaanleg & -onderhoud
- De voordelen van professionele tuinaanleg
- Ontdek de voordelen van professionele tuinaanleg voor je buitenruimte. Leer hoe deskundige planning, ontwerp en uitvoering bijdragen aan een prachtige en functionele tuin die voldoet aan je wensen en behoeften.
Reviews Laat een review achter
- (47)
- (1)
- 4.7 (153)
-
Kevin Peeters meer dan 2 jaar geleden
Op een week tijd een k1600gt ingeleverd, een r1250rt sport besteld en afgeleverd met alles er op en er aan!!! Chapeau mannen en bedankt hiervoor
Antwoord van Kevin Peeters 24 oktober 2021Ere wie ere toekomt -
Brendan Jacobs meer dan 2 jaar geleden
hoe fijn kan het zijn met zo een service,bedankt
-
Patrick Moedts meer dan 2 jaar geleden
Perfecte service, vriendelijkheid.
-
Patimus Broeck meer dan 2 jaar geleden
Top garage, mekaniekers met kennis van hun vak. Allemaal heel toffe mensen. Echt een aanrader.
Antwoord van Patimus Broeck 9 januari 2020dit wordt rustig aftellen https://www.facebook.com/patimus.broeck/videos/3088119538079853/ -
Koen Van Renne meer dan 2 jaar geleden
Zeer zeker aan te raden. Ik kocht er ondertussen al mijn 2de motor. Telkens fantastische service, zelfs als het eens dringend is. Eerlijk en betrouwbaar. Ze doen veel voor hun klanten en daardoor blijven de klanten ook komen uiteraard. Steeds zeer vriendelijk en behulpzaam, ook als er een probleem is (waar ze zelf niet eens aan kunnen doen) gaan ze snel en correct) voor een oplossing zoeken. Top, doe zo verder aan het hele team (ps In Antwerpen kom ik soms ook, zelfde verhaal 👍) Mvg Koen
-
Kevin Brgmns meer dan 2 jaar geleden
Klantvriendelijke zaak, goede en eerlijke service aangeboden. Geen vraag is teveel. Wordt altijd met een tasje koffie ontvangen. Verkoper kent zijn stiel zeer goed
-
Dimitri Vanbeneden meer dan 2 jaar geleden
Perfecte service en kennis.
-
Kevin Vanobbergen meer dan 2 jaar geleden
5Top Garage vriendelijk en hulpvol geen problemen net een nieuwe r1200rs en hartstikke tevreden van geen problemen
-
Kevin Vanobbergen meer dan 2 jaar geleden
Top Garage vriendelijk en hulpvol geen problemen net een nieuwe r1200rs en hartstikke tevreden van geen problemen
-
Alexander Buytaert meer dan 2 jaar geleden
5Vriendelijke ontvangst. Eerste onderhoud correct verlopen en alles volgens afspraak. 100% approved
-
Alexander Buytaert meer dan 2 jaar geleden
Vriendelijke ontvangst. Eerste onderhoud correct verlopen en alles volgens afspraak. 100% approved
-
Wim Schenkel meer dan 2 jaar geleden
5Laatst had ik problemen met de voorband, die liep stilletjes leeg (ongeveer elke dag een kilo druk bijsteken. Contact opgenomen met Meeusen en na mijn bezoek bleek er een probleem met het ventiel te zijn. Niet erg en in een handomdraai opgelost (nieuw stukje in het ventiel geplaatst). Toen ik mijn portefeuille bovenhaalde om te betalen zei de vriendelijke kerel. Laat maar zitten, daar doen we je niet voor betalen. Nu niet dat het een bijzondere herstelling was hoor, maar het gaat om het principe en dat vind ik een prima ingesteldheid en service van BMW Meeusen. Dit noem ik nu eens klantvriendelijkheid van de bovenste plank.
-
Tim Loenders meer dan 2 jaar geleden
1In Juni 2017 kocht ik een BMW GS 1200 met een jaar garantie bij BMW Meeusen, waarvan kort daarna bleek deze machine nogal wat problemen had. De motor schakelde regelmatig niet van neutraal naar eerste waardoor ik bij het vertrekken aan een rood licht regelmatig in hachelijke situaties terecht kom. Daarnaast maakt de motor een plofgeluid, wat naar mijn mening zou kunnen wijzen op een slechte benzine toevoer of verbranding. Ik ben nu al een jaar aan het proberen om BMW MEEUSEN dit te laten nakijken en repareren onder garantie, maar zij houden me al bijna een jaar aan het lijntje met allerlei non argumenten. Eerst zou ik niet goed schakelen, dan was het dat ik de versnellingshendel een paar keer in en uit moet drukken, en ze verzinnen bij elke melding weer iets nieuws om toch maar niet te moeten tussenkomen. Vorige week heb ik dan de eigenaar van BMW MEEUSEN zover gekregen dat hij de motor testte en bij 10 keer proberen van neutraal naar eerste schakelen krijgt hij hem zeker 4 keer niet in eerste, waardoor ik dacht dat BMW Meeusen nu eindelijk wel zou erkennen dat er wel degelijk een probleem is. Maar kort daarop laten ze me doodleuk weten dat dit ‘normaal’ is voor een BMW en er voor hen geen probleem is. Na een potje stevig ruzie maken zeggen ze dat ze hem misschien wel eens willen open doen om te zien of eer een probleem is, maar dat dat pas over een 2 tot 3 tal weken kan. We zijn intussen minimaal 8 maanden na de eerste melding van het probleem, dus qua klanten pesten kan dit wel tellen. Alleszins, de truken die bovengehaald worden om aan de garantie te ontkomen zijn intussen BMW onwaardig.
-
Tim Loenders meer dan 2 jaar geleden
In Juni 2017 kocht ik een BMW GS 1200 met een jaar garantie bij BMW Meeusen, waarvan kort daarna bleek deze machine nogal wat problemen had. De motor schakelde regelmatig niet van neutraal naar eerste waardoor ik bij het vertrekken aan een rood licht regelmatig in hachelijke situaties terecht kom. Daarnaast maakt de motor een plofgeluid, wat naar mijn mening zou kunnen wijzen op een slechte benzine toevoer of verbranding. Ik ben nu al een jaar aan het proberen om BMW MEEUSEN dit te laten nakijken en repareren onder garantie, maar zij houden me al bijna een jaar aan het lijntje met allerlei non argumenten. Eerst zou ik niet goed schakelen, dan was het dat ik de versnellingshendel een paar keer in en uit moet drukken, en ze verzinnen bij elke melding weer iets nieuws om toch maar niet te moeten tussenkomen. Vorige week heb ik dan de eigenaar van BMW MEEUSEN zover gekregen dat hij de motor testte en bij 10 keer proberen van neutraal naar eerste schakelen krijgt hij hem zeker 4 keer niet in eerste, waardoor ik dacht dat BMW Meeusen nu eindelijk wel zou erkennen dat er wel degelijk een probleem is. Maar kort daarop laten ze me doodleuk weten dat dit ‘normaal’ is voor een BMW en er voor hen geen probleem is. Na een potje stevig ruzie maken zeggen ze dat ze hem misschien wel eens willen open doen om te zien of eer een probleem is, maar dat dat pas over een 2 tot 3 tal weken kan. We zijn intussen minimaal 8 maanden na de eerste melding van het probleem, dus qua klanten pesten kan dit wel tellen. Alleszins, de truken die bovengehaald worden om aan de garantie te ontkomen zijn intussen BMW onwaardig.
-
Danny Dresselaers meer dan 2 jaar geleden
5Vriendelijke mensen, direct geholpen, correcte uitleg op al mijn vragen, ook al was ik er geen klant en ging het maar over het vervangen van de batterij in de sleutel.
-
Danny Dresselaers meer dan 2 jaar geleden
Vriendelijke mensen, direct geholpen, correcte uitleg op al mijn vragen, ook al was ik er geen klant en ging het maar over het vervangen van de batterij in de sleutel.
-
Helio Martins meer dan 2 jaar geleden
5 -
Koen Declercq meer dan 2 jaar geleden
5Opnieuw superservice door het complete Meeusen team. GS binnenbrengen om zoals afgesproken een weekje te blijven staan. Nee hoor, we beginnen er onmiddelijk aan en een uurtje later mag'k naar huis rijden na het uitvoeren van een actie op de voorvorken en een actie op de Jeckyll & Hyde uitlaat. Ik ben een kritische klant dus zijn mijn 5***** dubbel en dik verdiend!
-
Koen Declercq meer dan 2 jaar geleden
Opnieuw superservice door het complete Meeusen team. GS binnenbrengen om zoals afgesproken een weekje te blijven staan. Nee hoor, we beginnen er onmiddelijk aan en een uurtje later mag'k naar huis rijden na het uitvoeren van een actie op de voorvorken en een actie op de Jeckyll & Hyde uitlaat. Ik ben een kritische klant dus zijn mijn 5***** dubbel en dik verdiend!
-
Ils Van den Weygaert meer dan 2 jaar geleden
5 -
Johan DLndr meer dan 2 jaar geleden
4top
-
Johan DLndr meer dan 2 jaar geleden
top
-
Maurice Van de Velde meer dan 2 jaar geleden
afzetters
-
Rudi Neetesonne meer dan 2 jaar geleden
5super team uitstekende service prima onthaal kortom de max
-
Rudi Neetesonne meer dan 2 jaar geleden
super team uitstekende service prima onthaal kortom de max
-
Goele Van de Wiel meer dan 2 jaar geleden
4Fijne namiddag , veel verschillende motors kunnen testen....vriendelijk, behulpzaam en flexibel personeel.... :-) bedankt!
-
Erik Moons meer dan 2 jaar geleden
5Toffe motoren getest
-
Goele Van de Wiel meer dan 2 jaar geleden
Fijne namiddag , veel verschillende motors kunnen testen....vriendelijk, behulpzaam en flexibel personeel.... :-) bedankt!
-
Erik Moons meer dan 2 jaar geleden
Toffe motoren getest
-
Marjam Rosseel meer dan 2 jaar geleden
5 -
Marjam Rosseel meer dan 2 jaar geleden
5 -
Hans Van L meer dan 2 jaar geleden
5Zoals altijd een prima ontvangst en een uitstekende service. Zowel de zaakvoerder als de mechaniekers tonen echte interesse en stellen gerichte vragen over hoe de moto zich gedraagt. Ik voelde me bij elke stap betrokken. De attentie van de koffie terwijl je wacht, waardeer ik echt. De lectuur aan de toog, de zetels in de toonzaal. Het zijn aangename elementen die de tijd sneller laten voorbij gaan terwijl je op je moto wacht. Ook was de kostprijs van het onderhoud veel lager dan dat verwacht had.
-
Danny Dillen meer dan 2 jaar geleden
5Dank aan het ganse team Meeusen Meerhout om 's avonds omwille van lekke achterband nog tijd vrij te maken om beide,zo goed als versleten, banden te vervangen en cradle van de GPS uit te wisselen. Uitstekende service. ���
Antwoord van Danny Dillen 13 juli 2017https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10211125870955269&set=p.10211125870955269&type=3Antwoord van Danny Dillen 13 juli 2017https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10211125894515858&set=p.10211125894515858&type=3 -
Danny Dillen meer dan 2 jaar geleden
Dank aan het ganse team Meeusen Meerhout om 's avonds omwille van lekke achterband nog tijd vrij te maken om beide,zo goed als versleten, banden te vervangen en cradle van de GPS uit te wisselen. Uitstekende service. ���
Antwoord van Danny Dillen 13 juli 2017https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10211125870955269&set=p.10211125870955269&type=3Antwoord van Danny Dillen 13 juli 2017https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10211125894515858&set=p.10211125894515858&type=3 -
Yves Thys meer dan 2 jaar geleden
5 -
Patrick van Elteren meer dan 2 jaar geleden
5 -
Kris Goris meer dan 2 jaar geleden
5 -
Michael Zosel meer dan 2 jaar geleden
5 -
Michael Zosel meer dan 2 jaar geleden
5 -
MArino Marysse meer dan 2 jaar geleden
4Altijd even vriendelijke service
-
MArino Marysse meer dan 2 jaar geleden
Altijd even vriendelijke service
-
Nick Smolders meer dan 2 jaar geleden
Je wordt altijd vriendelijk en snel geholpen voor allerlei zaken, nieuwe moto kopen, onderhoud, kledij bestellen, herstellingen enz. Zowel in de vestiging als online en via mail. TOP
-
Guy Voorts meer dan 2 jaar geleden
5 -
Kris Bastijns Vastgoed meer dan 2 jaar geleden
Zeer fijne ervaring met deze klantvriendelijke garage. Dikke aanrader om hier je motor te kopen!
-
Christoph van Hoof meer dan 2 jaar geleden
5 -
De Pierre Peeters meer dan 2 jaar geleden
Veel succes met de nieuwe zaak
-
Hans Roels meer dan 2 jaar geleden
2 - Zie meer
-
Bob Goffa meer dan 2 jaar geleden
Service is good
- Zie meer
-
Ivo Vervoldg meer dan 2 jaar geleden
5Prachtige nieuwe zaak🔝
-
Allan Bunyan meer dan 2 jaar geleden
5 -
Danny Vandenbergh meer dan 2 jaar geleden
5 -
Johan Reynders meer dan 2 jaar geleden
4Leuke opendeurdag
-
Dirk Bytebier meer dan 2 jaar geleden
5Prachtige BMW motor zaak en fantastische mensen
-
Muhammed Er meer dan 2 jaar geleden
5zijn vriendelijke en goedkoper dan andere bmm
-
Ludo Proost meer dan 2 jaar geleden
5 -
Jan Van Gorp meer dan 2 jaar geleden
5Officiële BMW motordealer met oog voor detail en TOP service.
-
Philip Geudens meer dan 2 jaar geleden
4 -
john proost meer dan 2 jaar geleden
4 -
Dirk Ceusters meer dan 2 jaar geleden
4 -
Paula Moors meer dan 2 jaar geleden
4 -
carl geentjens meer dan 2 jaar geleden
5 -
Andrew Dobney meer dan 2 jaar geleden
5 -
Diego Claessens meer dan 2 jaar geleden
5 -
jos de combe meer dan 2 jaar geleden
5Dit bedrijf is top.
-
Eddy Wouters meer dan 2 jaar geleden
5Super service ,vriendelijk en goed ontvangst, voor iedere bmw rijder een aanrader. Dank u meeuwsen
-
Baudouin en Reminka De Jonghe-Vandervorst meer dan 2 jaar geleden
3BMW dealer.
-
Isi Vandezande meer dan 2 jaar geleden
5 -
rony rutten meer dan 2 jaar geleden
5Vriendelijke mensen en altijd behulpzaam en mooie winkel
-
guido van den bergh meer dan 2 jaar geleden
1 -
Maarten Drossaert meer dan 2 jaar geleden
5Heel goede service en goede aangepaste covid19 maatregelen. 👍
-
Nico Geerts meer dan 2 jaar geleden
5Super mooie motorzaak , met zeer fijne vriendelijke verkopers die zeer proffesioneel verder helpen .Aanrader
-
Gert Swinnen meer dan 2 jaar geleden
5 -
Brikke Sels meer dan 2 jaar geleden
5 -
T Verellen meer dan 2 jaar geleden
5 -
Lorenzo Van Samang meer dan 2 jaar geleden
5 -
Walter Put meer dan 2 jaar geleden
4 -
Simon Van den Hende meer dan 2 jaar geleden
5 -
kris verbesselt meer dan 2 jaar geleden
5Super Service!! Top team!!
-
kris verbesselt meer dan 2 jaar geleden
5Super Service!! Top team!!
-
Arm Niratphai meer dan 2 jaar geleden
5Geweldige service. Hier onlangs mijn nieuwe motor gekocht. De BMW F900XR! Echt een top machine. Zelfs in moeilijke tijden staat dit personeel voor je klaar. Tot nu toe ben ik super tevreden. Let's make life a ride!🏍🛵🚀😎
-
Arm Niratphai meer dan 2 jaar geleden
5Geweldige service. Hier onlangs mijn nieuwe motor gekocht. De BMW F900XR! Echt een top machine. Zelfs in moeilijke tijden staat dit personeel voor je klaar. Tot nu toe ben ik super tevreden. Let's make life a ride!🏍🛵🚀😎 (Translated by Google) Great service. Recently bought my new bike here. The BMW F900XR! Really a top machine. Even in difficult times, this staff is there for you. So far I am very satisfied. Let's make life a ride! 🏍🛵🚀😎
-
Herman van Gastel meer dan 2 jaar geleden
4Zeer goede service en bereidheid om te investeren in de klant.
-
Herman van Gastel meer dan 2 jaar geleden
4Zeer goede service en bereidheid om te investeren in de klant. (Translated by Google) Very good service and willingness to invest in the customer.
-
Herman van Gastel meer dan 2 jaar geleden
4Zeer goede service en bereidheid om te investeren in de klant. (Translated by Google) Very good service and willingness to invest in the customer.
-
Peter Segers meer dan 2 jaar geleden
4 -
Peter Segers meer dan 2 jaar geleden
4 -
Fons Janssen meer dan 2 jaar geleden
5 -
Fons Janssen meer dan 2 jaar geleden
5Leuke nieuwe toonzaal.prima ontvangst
-
Manuel Vanbaelen meer dan 2 jaar geleden
5Vriendelijk,behulpzaam (Translated by Google) Friendly helpful
-
Manuel Vanbaelen meer dan 2 jaar geleden
5Vriendelijk,behulpzaam (Translated by Google) Friendly helpful
-
Luc Brosens meer dan 2 jaar geleden
5Zeer goede service (Translated by Google) Very good service
-
Thomas Oustlant meer dan 2 jaar geleden
3Mooie winkel netjes. Maar helaas voor mijn Eerste bezoek van een pas gekochte r100 1980 scranbler In de buurt en ik kom wel van frankrijk. Ik deed een conpleet revisie op de Carburatoren en kreeg Hem terug met benzine lek. Dus de Dag dat ik de motor haalde bij de verkoper moest ik nog stoppen bij Hen. Twas eingelijk carbu potje onder ! dat niet meer vlak was ?? Maar ja als mekanieker heeft je dit niet zo terug zo een naam dat vont ik er over 400€ boelke. En ze durven nog vragen voor een masker te dragen en ik stond buiten 😂 . Nog bedankt aan deze die het zaterdag terplaats heeft het vlak gekregen 👍 (Translated by Google) Nice store neat. But unfortunately for my First visit of a newly bought r100 1980 scranbler In the neighborhood and I will be from France. I did a complete overhaul on the Carburettors and got it back with a gasoline leak. So the day I got the bike from the seller I had to stop at them. Twas eingelijk carbu pot under! that was no longer flat ?? But yes, as a mechanic you do not have this so back a name that I find about 400 € boelke. And they still dare to ask for a mask and I was outside 😂. Thanks to this one who got it flat on the spot on Saturday 👍
-
Bart Rooms meer dan 2 jaar geleden
5Professioneel TOPPER
-
Bart Rooms meer dan 2 jaar geleden
5Professioneel TOPPER (Translated by Google) Professional TOPPER
-
Thomas Oustlant meer dan 2 jaar geleden
3Mooie winkel netjes. Maar helaas voor mijn Eerste bezoek van een pas gekochte r100 1980 scranbler In de buurt en ik kom wel van frankrijk. Ik deed een conpleet revisie op de Carburatoren en kreeg Hem terug met benzine lek. Dus de Dag dat ik de motor haalde bij de verkoper moest ik nog stoppen bij Hen. Twas eingelijk carbu potje onder ! dat niet meer vlak was ?? Maar ja als mekanieker heeft je dit niet zo terug zo een naam dat vont ik er over 400€ boelke. En ze durven nog vragen voor een masker te dragen en ik stond buiten 😂 . Nog bedankt aan deze die het zaterdag terplaats heeft het vlak gekregen 👍
-
Andy Bruynseels meer dan 2 jaar geleden
5 -
Andy Bruynseels meer dan 2 jaar geleden
5 -
Mohamed jary meer dan 2 jaar geleden
5 -
Mohamed jary meer dan 2 jaar geleden
5 -
Ildar Khamidullin meer dan 2 jaar geleden
5Heel goed geholpen geweest en snel!
-
Sonja Smets meer dan 2 jaar geleden
5Super vriendelijke en correcte service
-
Ingrid Van De Velde meer dan 2 jaar geleden
5 -
Ingrid Van De Velde meer dan 2 jaar geleden
5 -
Danny Van Cleuvenberg meer dan 2 jaar geleden
5 -
Danny Van Cleuvenberg meer dan 2 jaar geleden
5 -
Mario Jansen meer dan 2 jaar geleden
5Tekort aan olie, direct verder geholpen. Super service 👍
-
Mario Jansen meer dan 2 jaar geleden
5Tekort aan olie, direct verder geholpen. Super service 👍 (Translated by Google) Shortage of oil, immediately helped. Super service 👍
-
Ronny Bloemen meer dan 2 jaar geleden
5(Translated by Google) Very neat and correct garage (Original) Zeer nette en correcte garage
-
Tony Maes meer dan 2 jaar geleden
5 -
Ronny Bloemen meer dan 2 jaar geleden
5Zeer nette en correcte garage (Translated by Google) Very neat and correct garage
-
Carlo Hermans meer dan 2 jaar geleden
5 -
Carlo Hermans meer dan 2 jaar geleden
5Top
-
Thierry Monserez meer dan 2 jaar geleden
4Ik ben vriendelijk ontvangen en heb al mijn vragen beantwoord gekregen, alsnog stap ik verloping niet over van kawasaki h2 naar bmw rr. you tube mr lost
-
Thierry Monserez meer dan 2 jaar geleden
4Ik ben vriendelijk ontvangen en heb al mijn vragen beantwoord gekregen, alsnog stap ik verloping niet over van kawasaki h2 naar bmw rr. you tube mr lost (Translated by Google) I have been kindly received and have all my questions answered, yet I do not switch expiry from kawasaki h2 to bmw rr. you tube mr lost
-
Wilma Van Eemeren meer dan 2 jaar geleden
4 -
Wilma Van Eemeren meer dan 2 jaar geleden
4 -
Maite Marlier meer dan 2 jaar geleden
5 -
Maite Marlier meer dan 2 jaar geleden
5 -
Ton van Dorst meer dan 2 jaar geleden
3Veel BMW brommers
-
Ton van Dorst meer dan 2 jaar geleden
3Veel BMW brommers (Translated by Google) Many BMW mopeds
-
Osman Chadi meer dan 2 jaar geleden
5 -
Osman Chadi meer dan 2 jaar geleden
5 -
Tony Maes meer dan 2 jaar geleden
5 -
Verdijck Benny meer dan 2 jaar geleden
5 -
Verdijck Benny meer dan 2 jaar geleden
5top
-
Andy Goris meer dan 2 jaar geleden
5Mooie winkel, vriendelijke mensen. Goeie uitleg ook
-
Andy Goris meer dan 2 jaar geleden
5Mooie winkel, vriendelijke mensen. Goeie uitleg ook (Translated by Google) Nice store, friendly people. Good explanation too
-
Gert Daniels meer dan 2 jaar geleden
5zeer correcte dealer
-
jan Loomans meer dan 2 jaar geleden
5 -
jan Loomans meer dan 2 jaar geleden
5 -
Gert Daniels meer dan 2 jaar geleden
5zeer correcte dealer (Translated by Google) very correct dealer
-
Roger D'Hollander meer dan 2 jaar geleden
4Vlotte, correcte service. (Translated by Google) Smooth, correct service.
-
Roger D'Hollander meer dan 2 jaar geleden
4Vlotte, correcte service. (Translated by Google) Smooth, correct service.
-
Julien Vr meer dan 2 jaar geleden
5 -
Pierre Van Bommel meer dan 2 jaar geleden
5Heel goed geholpen en vriendelijk (Translated by Google) Very well helped and friendly
-
Pierre Van Bommel meer dan 2 jaar geleden
5Heel goed geholpen en vriendelijk (Translated by Google) Very well helped and friendly
-
Luc Brosens meer dan 2 jaar geleden
5(Translated by Google) Very good service (Original) Zeer goede service
-
Luc Adventure meer dan 2 jaar geleden
5 -
Luc’s Adventure meer dan 2 jaar geleden
5 -
franços Claes meer dan 2 jaar geleden
4 -
franços Claes meer dan 2 jaar geleden
4 -
Gino Zandonai meer dan 2 jaar geleden
5Good BMW bike dealer
-
Gino Zandonai meer dan 2 jaar geleden
5Good BMW bike dealer
-
Noella Wynants meer dan 2 jaar geleden
5 -
Noella Wynants meer dan 2 jaar geleden
5 -
Filip Lembrechts meer dan 2 jaar geleden
5 -
Filip Lembrechts meer dan 2 jaar geleden
5 -
Thierry Beedle meer dan 2 jaar geleden
5(Translated by Google) Friendly person. Good conditions and very good advice (Original) Personne sympathique. Bonne conditions et très bon conseils
-
Thierry Beedle meer dan 2 jaar geleden
5(Translated by Google) Friendly person. Good conditions and very good advice (Original) Personne sympathique. Bonne conditions et très bon conseils
-
kim peeters meer dan 2 jaar geleden
5 -
Johan De Winter meer dan 2 jaar geleden
5Héél professionele en vriendelijke BMW dealer, Top 👍 (Translated by Google) Very professional and friendly BMW dealer, Top 👍
-
Dirk Van Dijck meer dan 2 jaar geleden
5Prima service zoals gewoonlijk (Translated by Google) Excellent service as usual
-
Antony De Loos meer dan 2 jaar geleden
4Goed (Translated by Google) Good
-
Dirk Maes meer dan 2 jaar geleden
4 -
steffi ennekens meer dan 2 jaar geleden
5 -
Peter Willems meer dan 2 jaar geleden
4 -
Reflex Band meer dan 2 jaar geleden
4 -
billy geeraerts meer dan 2 jaar geleden
5 -
Xavier Rousseau meer dan 2 jaar geleden
5(Translated by Google) Dealer at the top! Professional, friendly and competent staff. Unparalleled service among the many manufacturers brands where I could buy my bikes (before). With such quality of motorcycles and this level of service, I must admit that I am now "spoiled" BMW ;-) A true ambassador of the brand! The bonus: the organization of very nice motorcycle rides by Meeusen Motors BMW. Certainly, BMW has the reputation of being an expensive brand but the customer experience is unmatched in my case. Bravo! / Xavier (Original) Concessionnaire au top! Personnel pro, amical et compétent. Service sans équivalent parmi les nombreuses marques constructeurs chez qui j'ai pu acheter mes motos (avant). Avec une telle qualité de motos et ce niveau de service, je dois reconnaitre que je suis désormais "picousé" BMW;-) Un véritable ambassadeur de la marque! Le bonus: l'organisation de randonnées moto très sympa par Meeusen Motors BMW. Certes, BMW a la réputation d'être une marque chère mais l'expérience client est inégalée en ce qui me concerne. Bravo! /Xavier
Antwoord van Zaakvoerder 3 januari 2019Merci Xavier pour les jolis mots! Team Meeusen Motoren -
Danny Dillen meer dan 2 jaar geleden
4Uitstekende service! (Translated by Google) Outstanding service!
-
Karin Francken meer dan 2 jaar geleden
5 -
François Cavents meer dan 2 jaar geleden
5 -
Peter Kegels meer dan 2 jaar geleden
5Prima service. As usual!
-
Benny meer dan 2 jaar geleden
1Goede service zolang als het maar om een onderhoud gaat. Maar als er zich technische problemen voordoen....... Bij een grote beurt nog enkele mankementen laten noteren. Bij het afhalen opgemerkt dat er geen proefrit gedaan was en bij de rit huiswaarts waren de problemen nog steeds aanwezig. Dan maar een nieuwe afspraak gemaakt , bij het ophalen deelde men mee dat alles o.k was. Bij de terugrit nog steeds hetzelfde euvel !!! Eerste keer 291€ en dan 146€ betaald zonder resultaat , duurde grap 👎 Moet ik nu de kwaliteit van Bmw of van de dealer in twijfel trekken ? (Translated by Google) Good service as long as it concerns a maintenance. But if technical problems arise ....... When a large turn left a few defects to note. At the pick up noted that no test drive was done and on the trip back home the problems were still present. Then a new appointment was made, when they were picked up they told us that everything was okay. Still the same problem at the ride back !!! First time 291 € and then 146 € paid without result, joke lasted 👎 Do I have to question the quality of Bmw or of the dealer?
Antwoord van Zaakvoerder 22 oktober 2018Dag Benny, bedankt voor uw reactie. Graag bespreken we uw opmerking persoonlijk. Neem even contact op met Meeusen Motoren Meerhout via 014/820446 en vraag naar Dirk Meeusen. Alvast bedankt! -
Werken Voor te leven meer dan 2 jaar geleden
4 -
Patrick Hens meer dan 2 jaar geleden
4Mooie toonzaal, uitgebreide werkplaats, goed opgeleide techniekers, vriendelijke zaakvoerder en personeel. Goed gelegen met ruime parking (Translated by Google) Beautiful showroom, extensive workshop, well-trained technicians, friendly manager and staff. Well located with ample parking
-
Bert Linders meer dan 2 jaar geleden
5 -
Thunder Core meer dan 2 jaar geleden
5 -
Wim Stofs meer dan 2 jaar geleden
4 -
Luc Dieffenbach meer dan 2 jaar geleden
5 -
werner boonen meer dan 2 jaar geleden
3 -
FILIP De Bie meer dan 2 jaar geleden
4 -
philippe vandeplas meer dan 2 jaar geleden
5Fijne hulp bij kiezen (Translated by Google) Great help with choosing
-
philippe vandeplas meer dan 2 jaar geleden
5Fijne hulp bij kiezen (Translated by Google) Great help with choosing
-
Fr Devré meer dan 2 jaar geleden
5Perfecte service. Vlot en correct. Een BMW concessionaris die zijn product door en door kent. Vrij uitzonderlijk. (Translated by Google) Perfect service. Smooth and correct. A BMW concessionaire who knows his product through and through. Pretty exceptional.
-
monique guns meer dan 2 jaar geleden
5 -
Danny Van der Haegen meer dan 2 jaar geleden
5Professioneel, vriendelijk, behulpzaam maar officiële dealers zijn erg duur. (Translated by Google) Professional, friendly, helpful but official dealers are very expensive.
-
Giuliano Santagata meer dan 2 jaar geleden
5Friendly, speaks English. Easy going
-
Dominique Pannecoucke meer dan 2 jaar geleden
5Top service
-
Dominique Pannecoucke meer dan 2 jaar geleden
5(Translated by Google) Top service (Original) Top service
-
Mon van Gompel meer dan 2 jaar geleden
4Heel goede service en altijd vriendelijk (Translated by Google) Very good service and always friendly
-
francois claes meer dan 2 jaar geleden
4 -
Dirk Verdonck meer dan 2 jaar geleden
5 -
Marc Smets meer dan 2 jaar geleden
5 -
Filip Dens meer dan 2 jaar geleden
5Top service
-
Hans Van Laethem meer dan 2 jaar geleden
5Perfecte garage voor BMW motoren. Prima service en vriendelijke bediening (Translated by Google) Perfect garage for BMW motorcycles. Excellent service and friendly service
-
Tim Verdonck meer dan 2 jaar geleden
5Zeer goede, vriendelijke service. (Translated by Google) Very good, friendly service.
-
pascal vanheyst meer dan 2 jaar geleden
5 -
Marjama Rosseel meer dan 2 jaar geleden
5 -
André Van Olmen meer dan 2 jaar geleden
4 -
seppe snelders meer dan 2 jaar geleden
5 -
guy cle meer dan 2 jaar geleden
5 -
Erik Van Ginneken meer dan 2 jaar geleden
5De Bmw motorzaak van de Kempen en omstreken. Grote toonzaal. Professionele en duidelijke info. (Translated by Google) The Bmw motorcycle shop of the Kempen and surroundings. Large showroom. Professional and clear information.
-
Thierry MMA meer dan 2 jaar geleden
5 -
Philip Dekkers meer dan 2 jaar geleden
5Snelle en transparante service. Afspraken snel in te plannen via de website. Ook kleine extra's (banden, accessoires,...) kunnen besteld worden vooraleer afspraken voor onderhoud definitief te maken. De klant wordt telefonisch gecontacteerd voor bevestiging van online gemaakte afspraken en bestellingen. Handige SMS herinnering de dag voordien. Zeer gevarieerd aanbod nieuwe en tweedehands motoren in de toonzaal, ook zijn de modellen uit de zusterzaak in Wijnegem te raadplegen in Meerhout. PS: Lekkere koffie tijdens het wachten bij een onderhoud ;-) (Translated by Google) Fast and transparent service. Schedule appointments quickly via the website. Small extras (tires, accessories, ...) can also be ordered before finalizing maintenance agreements. The customer is contacted by phone for confirmation of appointments and orders made online. Useful SMS reminder the day before. Very varied range of new and second-hand motorcycles in the showroom, the models from the sister company in Wijnegem can also be consulted in Meerhout. PS: Nice coffee while waiting at a maintenance ;-)
-
Peter Lathouwers meer dan 2 jaar geleden
4Prima en heel vriendelijke service aanrader. Grt Peter (Translated by Google) Excellent and very friendly service recommended. Grt Peter
-
Marion Müller meer dan 2 jaar geleden
5 -
eric burgmaier meer dan 2 jaar geleden
5Goede zaak (Translated by Google) Good thing
-
Dorian Michels meer dan 2 jaar geleden
4Bmw (Translated by Google) Bmw
-
peter peeters meer dan 2 jaar geleden
5Beste BMW motor garage van de kempen. (Translated by Google) Best BMW motor garage of the Kempen.
-
Johan Hofmans meer dan 2 jaar geleden
5(Translated by Google) BMW motor dealer. Good service, good layout. (Original) BMW motor dealer. Goeie service, goeie uitleg.
- Zie meer
Categorieën
Bedrijfsinformatie
- Ondernemingsnummer: BE0808651485
- Rechtsvorm: Besloten vennootschap
- Status: Actief
- Oprichtingsdatum: 2008-12-22
- Aantal werknemers: Van 5 tot 9 personen
- KBO gegevens
Parkeerplaatsen
- Soort parking: {0}
- Uren: {1}
- Tarief: {2}
- Maximale duurtijd: {3}
Powered by Seety