Ik had vandaag een afspraak bij Bandencentrale Q-team, Doornveld te Asse om 13u30. Ik kom keurig op tijd toe maar zie dat de wachtruimte al vol zit en reken er op dat ik weer voor en tijdje zoet zal zijn. Ik geef alles af aan de balie maar moet mijn gsm nummer opgeven zodat ze me kunnen laten weten wanneer het aan mij is... (?) Ik geef nogmaals aan dat ik een afspraak op uur had en de wagen dus niet achterlaat om later op te pikken. Ik neem plaats en na 45 min (!!) wachten, merk ik dat klanten die na mij aangekomen zijn, eerst bediend worden. Ik begeef me naar de balie waar ik op geblaas en gepuf onthaald word. Ik vraag beleefd of er een probleem is en pas dan word ik op de hoogte gesteld dat de winterbanden die al 9 maanden op stock staan niet meer goed genoeg zijn om gemonteerd te worden en er toestemming moet gevraagd worden aan KBC Lease of een nieuwe set besteld mag worden. Ondanks alle frustratie blijf ik beleefd en vraag ik wat de volgende stappen zijn. Men geeft aan dat er naar KBC zal gebeld worden en ik door Q Team gecontacteerd zal worden voor een nieuwe afspraak. Na mijn aandringen, belt de dame achter de balie toch dan meteen naar KBC Lease die het groene licht geeft. Conclusie: ik heb ruim een uur van mijn werkdag verspeeld ondanks het feit dat ik 3 weken (!!) terug een afspraak vastgelegd heb. Men komt er pas achter dat de banden versleten zijn op het moment dat de klant wacht om zijn winterbanden te laten monteren. En nu kan ik nog eens ruim een week wachten alvorens de nieuwe banden gemonteerd worden en allicht ben ik nog eens minstens een uur kwijt volgende week tijdens het werk. Ik spreek me niet uit over ander Q Team bandencentrales maar deze van Asse is werkelijk benden alle peil. De meeste medewerkers schijnen daar heel erg tegen hun zin te werken; van klantvriendelijkheid is in de verste verte geen sprake en het is al meermaals gebeurd dat medewerkers publiekelijk tegen elkaar staan te roepen en ruzie te maken. Het voorval van vandaag doet de deur dicht. Ik neem volgende keer mijn zomerbanden mee en Q Team heeft een trouwe klant minder. Ik ga deze klacht ook aan KBC Lease overmaken en hoop oprecht dat ze andere, meer gemotiveerde partners zoeken om mee samen te werken.