Aanvankelijk vriendelijk en behulpzaam bij de verkoop. Voor het jaarlijks onderhoud van de kraan kregen wij een telefoontje om afspraak in te plannen, nadien factuur die wij meteen betaalde. Dit veranderde 2 jaar geleden, we kregen toen een factuur voor werken die nog moesten worden uitgevoerd. Omdat wij eerste de afspraak wilde inplannen wachtte wij op een contactname van Aqualex. Dit bleek een aanmaning te zijn om de factuur te betalen. Na telefonische contactname werd ons duidelijk gemaakt dat er met voorfacturatie werd gewerkt. Dit was te nemen of te laten. Wel werden dan voorrijkosten aangerekend??? Dat men voor dit systeem kiest oke, maar de klanten voor het blok zetten is niet oke. Als particulier zit je met een kraan van ruim € 3.000,00 dus ben je min of meer verplicht om op hun voorwaarden in te gaan. Dit jaar op 3/3/2022 de factuur betaald, maar 3 weken later nog steeds géén reactie van Aqualex voor een onderhoudsbeurt. Als klant dien je zelf dit blijkbaar aan te vragen. Afspraak was op maandag 28/3/2022. Woensdag 30/03/2022 nog steeds niemand gezien of gehoord. Op een mail wordt niet gereageerd. Als je dan noodgedwongen weer zelf belt wordt je opnieuw verteld dat je eerst moet betalen en dan pas..... Ik ben bijzonder ontgoocheld in de service die je achteraf maar krijgt. Men vindt het blijkbaar niet belangrijk om de kleine klant ook de nodige service te geven. Ik kan daarom ook iedereen aanraden om zeker géén zaken te doen met Aqualex, zodra ze het geld binnen hebben is het gedaan. Heel spijtig.