Beste,
Een kameraad en ik (beide studenten) hebben dit jaar 2018 de 10miles gelopen. We waren van plan om te overnachten bij Be housing te antwerpen en hadden ook gereserveerd via booking.com! Bij aankomst bleek dat we het perongeluk een maand later hadden geboekt! Dus halsoverkop iets anders moeten zoeken omdat het bij Be housing die dag helemaal vol zat.
Toen hebben we na de 10 miles opnieuw contact opgenomen met de manager en situatie helemaal uitgelegd. Awel, manager van Antwerpen was heeeeeel onvriendelijk en kortaf, hij deed ook geen enkel ander voorstel. Hij zei dat we pech hadden en de datum niet konden annuleren, toen we vriendelijk vroegen om het dan op zijn minst te verplaatsen naar een datum dat we eventueel wel nog eens zouden kunnen teruggaan kregen we ook een neen.
Het stond zo in de voorwaarden was zijn antwoord.
Ik vind het jammer dat het zo allemaal gelopen is, ondertussen zijn wij ons geld kwijt en hebben we geen gebruik kunnen maken van hun accomodatie. Maar vooral hun klanten service, daar lig ik van wakker! Dit ben ik nog nooit tegengekomen bij geen enkel ander hotel of verhuurders.
Dus als u boekt zorg dat u weet dat u er alleen voor staat als u iets aan de hand heeft :)