Water-link in Antwerpen voorziet dagelijks meer dan 600.000 verbruikers, alsook andere drinkwaterbedrijven zoals De Watergroep, Pidpa en meer, van kwaliteitsvol drinkwater. Als grootste waterproducent van Vlaanderen bedienen wij de woonmarkt, de industrie en andere waterbedrijven. Voor alle zaken met betrekking tot uw particuliere of bedrijfsmatige waterverbruik, rioolbeheer, van aansluiting tot meterstand, kunt u bij ons terecht. Neem vrijblijvend contact op voor meer informatie.
Water-link
-
Mechelsesteenweg 66
Geverifieerd bedrijf
- Ondernemingsnummer: BE0204923881
- Oprichtingsdatum: 1968-11-14
- Aantal werknemers: Van 200 tot 499 personen
- Status: Actief
- KBO gegevens
Activiteiten
Water-link, de grootste waterproducent in Vlaanderen
Reviews Laat een review achter
- 2.4 (201)
-
didier VC meer dan 2 jaar geleden
-
Istvan Kadas meer dan 2 jaar geleden
1 -
Philippe Cambier meer dan 2 jaar geleden
1Probeer maar eens te bellen naar en BETAALLIJN , half uur wachten voor een fout van hun. In welke tijd leven jullie nog? Klantendienst moet gratis zijn of GEEN half u aan de betaallijn hangen!
-
Gabrielle van den Brink meer dan 2 jaar geleden
5 -
Marwan Baadoud meer dan 2 jaar geleden
1Schandalig, geen service 2u40+ aan de lijn moeten wachten nergens bereikbaar. Website helpt met niets geen e-mails. Jullie verdienen -10 sterren.
-
Kiki Miri meer dan 2 jaar geleden
112 min in wacht en dan nog niks! Mails worden niet beantwoord? ! Mischien gewoon den boel volledig sluiten ? Triestig hoe men klanten gewoon negeren .
-
Wout Uytdewilligen meer dan 2 jaar geleden
1Water-link rekent 26,5 euro kosten aan wanneer je een contract na het overlijden van de contracthouder over wenst te zetten op de erfgenaam. Enkel als de erfgenaam de partner is, wordt dit blijkbaar niet aangerekend.
-
Peter Schampaert meer dan 2 jaar geleden
1Al 4 dagen aan het wachten op hulp !!! Tot mijn grote verbazing moest ik vandaag horen wanneer de parkeerverbod borden vervielen nml 5 Oktober dan zullen wellicht morgen komen meneer. Terwijl deze verstopping nog meer ellende veroorzaakt. Bedankt Water-Link
-
Annie De Cleen meer dan 2 jaar geleden
1Ik geef 1 ster omdat het niet anders kan , jullie verdienen 0 sterren. Schandalige klantenservice.
-
Mauricio da Silva meer dan 2 jaar geleden
1Geen medewerkers, gewoon geen service! Catastrofe bedrijf.
-
Enric Junque de Fortuny meer dan 2 jaar geleden
1 -
Juf Ariadne meer dan 2 jaar geleden
415 minuten moeten wachten aan de telefoon, maar geholpen door een hele vriendelijke medewerker!
-
Jan Van Riet meer dan 2 jaar geleden
1Water-link is amper bereikbaar: lange wachttijden, facturen op een foute naam, geen mogelijkheid tot protesteren van facturen tenzij via een aangetekend schrijven, medewerkers mbt tot openbare werken reageren niet op telefoonoproepen, schademelding wordt blijkbaar naast hun neergelegd. Jammer.
-
Juan meer dan 2 jaar geleden
1klatendienst onbestaand ! Facturen sturen is het enige dat ze kunnen!
-
Suneel Subba meer dan 2 jaar geleden
1 -
Kurt Meseeuw meer dan 2 jaar geleden
4Ik heb inderdaad lang moeten wachten vooraleer de telefoon opgenomen werd, maar...een zeer vriendelijke dame heeft me dan zeer professioneel geholpen.
-
Safi MacGrath meer dan 2 jaar geleden
5Great service!!!
-
younes loutfi meer dan 2 jaar geleden
1Slechte service. Onbereikbaar en ondermaatse service. Facturen worden dan wel netjes op tijd gestuurd.
-
# Urmek meer dan 2 jaar geleden
1Ik had onlangs het genoegen beroep te moeten doen op deze firma voor het vervangen van onze watermeter, een digitale watermeter. De watermeter werd 3 maanden ervoor verplaatst na een lek, dat was iets makkelijker, dan moest er geen nieuwe buis. Op zich voor ons geen probleem, we gingen net de hoofdleiding vernieuwen. Deze nieuwe zorgvuldig uitgekozen plaats door de technieker zorgde er voor dat onze watermeter deze winter kapot was gevroren. Ik bel uiteraard voor een nieuwe en krijg een tijdslot op een weekdag tussen 8 en 12. Even bellen voor aankomst , want we wonen er nog niet, dat was onmogelijk. Dus een briefje gehangen, bel ons even als je er bent we wonen op 3 minuten van hier. De technieker doet dit. Bij aankomst , 4 minuten na de telefoon krijg ik een boze technieker te zien die letterlijk zegt, Time is money hé paljas. Klopt volledig vriend, jouw 4 minuten geduld zijn dus zwaarder als mijn 4 uur tijdslot dat ik moet opgeven. Toffe mentaliteit. Deze vriendelijke handige harry had exact 9 minuten en 30 seconden nodig binnenin de woning en was weer weg. Resultaat? Een factuur van 453,95€ Online kost een watermeter 20 euro, en dat is dan nog de particuliere prijs. Lekker gerekend als je het mij vraagt. Wetende dat hij meermaals benadrukt had nog 11 werven te hebben die dag. Als positieve ziel dus even gebeld naar Waterlink met de vraag of ik niet in onderaanneming mocht komen werken aan 275€ exclusief BTW per uur, denkende dat dit een super deal is voor dit bedrijf en haar prijzen. Bot gevangen jammer genoeg. Het was nochtans meer dan fair aan deze prijzen die ze haar klanten rekent. Ik stelde zelfs voor om zelf extra werk te genereren voor hen, gewoon watermetertjes gaan verplaatsen naar plekken waar ze binnen de 3 maanden kapot zouden gaan, zo zouden ze na een tijdje enorme winsten kunnen boeken. Maar blijkbaar ben ik te laat en hebben ze hier reeds een team voor. Gelukkig heeft deze organisatie een monopolie positie en kan ik niet van leverancier veranderen. Dat mag nog bij overheidsinstanties. Anyway, als jullie medewerkers en management ooit stoppen omdat ze ergens in hun koude lichaam een vervelende tinteling van morele waarde vinden en er komt een plaatsje vrij. Ik wil aan 275€ per uur wel eens komen testen of dat de juiste prijs is om die waarden zelf opzij te zetten. Ik kijk alvast uit naar uw uitnodiging voor een gesprek in de toekomst.
-
Harvinder Singh meer dan 2 jaar geleden
5 -
Manassé Massuama meer dan 2 jaar geleden
1Die pakken nooit op, wat is da nu voor een service. #NoStars
-
Shakir Wasefi meer dan 2 jaar geleden
1Heel slicht service !!
-
Elias meer dan 2 jaar geleden
1Voor een eenmalige interventie rekent men bijna 500 EUR aan. Als ik vervolgens een detail vraag van dit bedrag, krijg ik enkel een vage verwijzing naar de standaardtarieven en vervolgens een ingebrekestelling.
-
Chris Van Doninck meer dan 2 jaar geleden
1het is ongelofelijk dat dit bedrijf nog een monopolie en als een oeroud communistisch ambtenarij bedrijf de burger plaagt. Voor wateraansluiting die al een maand overgedragen sturen ze de faktuur nog steeds de oude eigenaar. Reageren of het verwerpen van de factuur kan niet omdat het een no reply mail is, het contactformulier werkt niet, en na een uur aan de telefoon te hebben gehangen haak je gefrustreerd af. Dit is niet meer van deze eeuw!!!!
-
Laurens Van Hove meer dan 2 jaar geleden
1Helaas is er geen alternatief... dit verklaart de slechte dienstverlening en waarom ze hiermee wegkomen...
-
Don Van Der Linden meer dan 2 jaar geleden
1Zo goed als geen beweging. Had een aantal vragen gesteld, kreeg een soort van automatisch antwoord na 3 weken. M.a.w. nog geen antwoord op mijn vragen, wacht nu al meer dan 2 weken op de juiste antwoorden.
-
Marleen Lemaine meer dan 2 jaar geleden
1 -
Oswald Oris meer dan 2 jaar geleden
1Online een afspraak gemaakt om de analoge meter te vervangen door een digitale waarvan er eenbevestiging verstuurd was, firma is niet komen opdagen en zijn telefonisch onbereikbaar
-
sadaf53 meer dan 2 jaar geleden
1Slechte klantendienst
-
Philippe Gruwier meer dan 2 jaar geleden
1Aanmaning gekregen voor rekening doe toch betaald is. Wanneer je telefonisch contact opneemt krijg je droogweg te horen dat door teveel oproepen het niet mogelijk is om je te woord te staan. Vervolgens mail gestuurd.... staat al een week onbeantwoord in het portaal. Te zot voor woorden...
-
ahmed barwari meer dan 2 jaar geleden
1 -
David Jaminé meer dan 2 jaar geleden
1Water-link beheert de riolering en aansluitingen in Antwerpen, waaronder deze in mijn wijk, Oud-Berchem. 'Beheren' komt in dit geval neer op wachten tot de burger weer eens de zoveelste melding doet van een verzakking (omdat de riolering en aansluitingen hier tot op de draad versleten zijn, en dit is een gekende situatie), en aannemers de opdracht geven om enkel lokaal een spreekwoordelijke, zo goedkoop mogelijke pleister op de etterende wonde te kleven. Van structurele, proactieve renovatie is hier nergens sprake. De ene bewoner na de andere doet dus een nieuwe aangifte, en zo ploeteren vele straten hier verder. Niet zelden dienen bovenop de oorspronkelijke meldingen nieuwe meldingen gedaan te worden, omdat ook het 'herstelde' wegdek (lees: betonklinkers op los zand) bovenop de plaatselijke herstellingen reeds na enkele dagen weer volledig verzakt is, wegens geen enkele kwaliteitscontrole.
-
Tom van Dessel meer dan 2 jaar geleden
1Bedrijf dat in de oertijd is blijven hangen! Compleet niet georganiseerd, website is onoverzichtelijk, contact opnemen kan je beter met een postduif regelen: gaat snelste! Dienstverlening, klantgerichtheid, opvolging is uitermate slecht.Ik heb er geen enkel goed woord voor,.....en wij komen van het oh zo zalige Pidpa.
-
guido van den brande meer dan 2 jaar geleden
1 -
Tina Suy meer dan 2 jaar geleden
1Amateurs in facturatie en boekhouding. Btw gesjoemel met credit notas etc.
-
Hashmat Frogh meer dan 2 jaar geleden
1 -
Daniela Pachovska meer dan 2 jaar geleden
1 -
Vincent Grare meer dan 2 jaar geleden
1(Translated by Google) Bad service (Original) Slechte service
-
ben meer dan 2 jaar geleden
1Verschrikkelijke service nemen nooit telefoon op en online kan het niet geregeld worden .
-
Jürgen Suls meer dan 2 jaar geleden
5Friendly employee who immediately helped me and booked a technical intervention
-
Federico Figus meer dan 2 jaar geleden
1Nooit niet open slechtste service in België
-
Sofia Msyah meer dan 2 jaar geleden
1Verschrikkelijk je kan niemand bereiken en als ik een bericht stuur kunnen ze niet terug antwoorden.. ik heb eenn probleem met een factuur en die kan ik niet online regelen!!!!!! Ik ben echt erg Boos!! Slechte service
-
figus federico meer dan 2 jaar geleden
1 -
Tetouani N meer dan 2 jaar geleden
1k*t service!
-
heman saber meer dan 2 jaar geleden
1 -
Pim Dequecker meer dan 2 jaar geleden
1Telefonisch onbereikbaar, meer dan een week moeten wachten op dringende mails, kafkaiaanse procedures,... Jammer genoeg heb je als klant weinig keuze.
-
Joachim De Winter meer dan 2 jaar geleden
1Het is schrijnend om te zien dat overheidsdiensten zoals Water Link, Telenet, Proximus of Engie allemaal onder de 3 sterren zakken op Google reviews. Dit terwijl de overheid en de topmannen slapend rijk worden!
-
Koen Suetens meer dan 2 jaar geleden
1 -
Emir E. meer dan 2 jaar geleden
1 -
Walid Riro meer dan 2 jaar geleden
1 -
Jan Vs meer dan 2 jaar geleden
3"bespaar telefoonkosten en regel uw zaken online" krijg je te horen indien je belt. Heb online vraag gesteld maar na 2 weken nog steeds geen antwoord. Ondermaatse dienstverlening.
-
Gregory De brauwer meer dan 2 jaar geleden
1 -
H Xia meer dan 2 jaar geleden
3Kantoor is niet open, moet bellen of via internet, toch kost mij 10 minuten om te bellen om papier in orde te brengen. Telefoon nummer is 078/353509
-
Lily Bruggeman meer dan 2 jaar geleden
1Verschrikkelijke website ... nieuwe digitale meter geplaatst. Wil checken hoe het online werkt en kan niet inloggen alhoewel ik al jaren (noodgedwongen omdat er geen concurrentie is) klant ben. Al 3 x gevraagt paswoord te resetten maar krijg geen link. Als ik nieuwe account wil maken kent hij me wel maar kent hij mijn klantnummer niet ...
-
Hasan Fouad meer dan 2 jaar geleden
1 -
Koen Janssens meer dan 2 jaar geleden
2Sinds eind vorig jaar hebben wij een digitale watermeter. In het begin kon de data hiervan uitgelezen worden via een api; sinds enkele maanden gaat dat niet meer. Waarom worden wij verplicht om de (slechte) portal van waterlink te gebruiken om onze *eigen* data te bekijken?!?
-
Michel B meer dan 2 jaar geleden
1Ook Water Link neemt graag deel in het dagelijkse foutparkeren.... Feitelijk géén parkeerplaatsen gemarkeerd, toch moet men er gaan staan en het liefst steeds voor de uitrit...
-
Axel Funke meer dan 2 jaar geleden
1Administratieve maningen sturen, dat lukt hen nog wel :-):-):-) . Een vraag beantwoorden, of ten minste reageren, lukt niet. Misschien is het personeel vervangen door Artificiële Intelligentie..... Kortom, we zitten er helaas me opgescheept, en er is geen alternatief. Dat spelen ze uit....
-
Tom Vanhoutte meer dan 2 jaar geleden
1Ik ga er niet te veel woorden aan vuil maken. kort en krachtig.... een RAMP.
-
Orlando Thuysbaert meer dan 2 jaar geleden
1Keer op keer teleurstellend. Deze keer voeren ze werken uit. Een hele dag geen water op kantoor - zonder verwittiging.
-
Koen Vhoof meer dan 2 jaar geleden
1(Translated by Google) Hopeless service (Original) Hopeloze service
-
Louis Tillemans meer dan 2 jaar geleden
5 -
Katrien Cnaepkens meer dan 2 jaar geleden
1Wanneer je je factuur te laat betaald dien je €10 administratiekost te betalen. Sinds maart moest ik al een tegoed hebben terug gekregen. Na meldingen, telefoon en klacht = administratie van mijn kant, wordt er geen woord gerept over een vergoedingskost van €10!? Ik hoop dat effectief eind mei het tegoed terug betaald wordt.
-
Febe Thaens meer dan 2 jaar geleden
1Antwoorden alleen op hun email als ze er zin in hebben. Service 0. Jammer genoeg is er verder geen keuze van watermaatschappij.
-
karin Trouillard meer dan 2 jaar geleden
5 -
Kenneth Hassan meer dan 2 jaar geleden
1Ik had liever 0 sterren gegeven maar helaas, had perfect overeen gekomen met de service. E-mails? Ooit van gehoord? Lijkt op een onbemand bedrijf, enkel de factuur opsturen is mogelijk. Degoutant...
-
Mark Somers meer dan 2 jaar geleden
1Klantvriendelijkheid van water-link is onbestaande. Niet bereikbaar via telefoon en wanneer je probeert hen via de website te bereiken, verloopt dit erg moeizaam en krijg je daarna een bericht dat het niet gelukt is. Wanneer je het via de goede ouderwetse post probeert, krijgt je geen antwoord, maar wel gewoon briefwisseling die erop wijst dat niemand je brief gelezen heeft. Daarnaast volgen elkaar tegen sprekende debet/credit nota's elkaar op. Een chaos van jewelste en een regelrechte ramp. Te mijden.
-
Safet Sahinovic meer dan 2 jaar geleden
1No one pick up phone foor7 minute
-
Valeriaan De Vleermuis meer dan 2 jaar geleden
1Catastrofale service. Telefoons worden niet opgenomen. Emails worden niet beantwoord. Klachtendienst laat staan ombudsman is onbestaande.
-
Lau meer dan 2 jaar geleden
1Verschrikkelijk bedrijf. Onmogelijk om aan de lijn te krijgen, op e-mails antwoorden ze niet. Eens je ze aan de lijn kan krijgt, laten ze je 30 min wachten!!! Dit doen ze natuurlijk expres want hiervoor betaal je, 30 min kostte me 12euro!!! Op een maand tijd wel 3 e-mails gekregen zonder antwoord. Uiteraard willen ze dat je belt want hiervoor moet je betalen. Super onvriendelijke vrouw aan de lijn gekregen, die daarna nog ophangt zonder te helpen. Verschrikkelijke ervaring.
-
Joakim Steyls meer dan 2 jaar geleden
1Traagste klantendienst ooit
-
Mohamed Elmakhloufi meer dan 2 jaar geleden
4 -
Y E meer dan 2 jaar geleden
4 -
Danny Vervoort meer dan 2 jaar geleden
1 -
Bernard Farashuku meer dan 2 jaar geleden
1 -
Frederik Claes meer dan 2 jaar geleden
1Klantenservice is duidelijk iets wat ze niet kennen. Een echte klucht!
-
Ulyana Play meer dan 2 jaar geleden
5 -
Laurens Van Hove meer dan 2 jaar geleden
1Hopelooooos bedrijf... typisch voorbeeld van een speler met monopolie!!!
-
Sbbani Marwa meer dan 2 jaar geleden
1 -
MrKatapu meer dan 2 jaar geleden
1Zo duur, zo veel erbij bij een te late betaling. Verplicht van de regering dus geen enkele verantwoording af te leggen. Corrupt en de systemen zijn zodanig opgesteld dat je nooit iemand kan bereiken. Echt schandalig!!! Bij crimineel
-
Leo Duym meer dan 2 jaar geleden
1Een pure schande: eerst je letterlijk aan het lijntje houden om dan te vernemen dat ik geen inzage mag hebben in onze gemeenschappelijke digitale watermeter, alleen de beheerder. Ik ben eigenaar van een appartement in onze woonblok en mijn vrouw ook. Wij verbruikers, hebben dus geen zaken met wat we moeten betalen. Doek Waterlink op, pure gangsters. Waarom denk je dat die meter er staat? Enkel om het waterverbruik duurder te maken tijdens de piekuren.
-
Francois Buytaert meer dan 2 jaar geleden
4 -
Moni Moni meer dan 2 jaar geleden
1 -
Big George meer dan 2 jaar geleden
1Geen klantenservice, website onduidelijk en onvolledig, wanneer je belt pakt er niemand op, op emails of contactformulieren via de website wordt ook niet gereageerd.
-
Jo Meysmans meer dan 2 jaar geleden
1Slechtste klantendienst tot dusver bij nutsmaatschappij. Al te vaak moet je inbellen om nog vaker een onnuttig antwoord te krijgen! Wacht ondertussen al 5 weken op de terugbetaling van mijn creditnota waarin zij vermelden dat het bedrag wordt teruggestort. Als laatste punt: waterkwaliteit is beneden alle peil en zit vol kalk. Dit kraantjeswater geef je geen mens of dier te drinken!!
-
C V meer dan 2 jaar geleden
1Al 3 x een e-mail verzonden om klant te worden,totaal geen antwoord gekregen, wel een kaartje in de bus voor het afsluiten van de waterleiding. Het loopt daar helemaal fout.
-
Ingrid De Marelle meer dan 2 jaar geleden
1 -
Stijn Malherbe meer dan 2 jaar geleden
1jammer dat er geen concurrent is. service 0 op 10 (Translated by Google) shame there is no competitor. service 0 out of 10
-
curry Poeder meer dan 2 jaar geleden
1ge kunt ze niet nergens op bellen niets !!!wat voor een service is dees (Translated by Google) you can't call them nowhere nothing !!! what a service is dees
-
Ben Boeckx meer dan 2 jaar geleden
1slechte website, onprofessioneel beleid, het water uit de kraan is te warm in de zomer (Translated by Google) poor website, unprofessional policy, the water from the tap is too hot in the summer
-
Besimj Ukcamaj meer dan 2 jaar geleden
5 -
Werner Singer meer dan 2 jaar geleden
1Beste, ik heb al 4(!) keer een brief ergens naar Rotterdam moeten sturen om een domiciliëring te bekomen, tot hiertoe niks....ik denk dat er alleen dorpsidioten en randdebielen toegelaten zijn bij Waterlink...
-
Stijn Jacobs meer dan 2 jaar geleden
1Link op de site werkte niet. Wacht tussen 13 en 17 uur. Ze kunnen geen nader uur geven, en kunnen niet laten weten of ze in de buurt zijn. In 2019 is dat zeer amateuristisch (Translated by Google) Link on the site did not work. Wait between 1 and 5 p.m. They cannot give a further hour, and cannot let them know if they are in the area. In 2019 that will be very amateurish
-
Mehmet Yilmaz meer dan 2 jaar geleden
1Al een week zit ik te sukkelen om mijn contract stop te zetten. Het kan NIET telefonisch? Dus via de website is verplicht. Ik kan me niet registreren om dat ik geen klantennummer bij de hand heb. Wat een dienstverlening!!
-
QA Connective meer dan 2 jaar geleden
1no stars! They removed all options of contacting them by phone.
-
Patricia de Wilde meer dan 2 jaar geleden
5gebeld met een zekere Charlotte, heel vriendelijk en bekwaam in de job. Van begin tot einde goed geholpen geweest. fijn (Translated by Google) called a certain Charlotte, very friendly and competent in the job. Good help from start to finish. nice
-
Hubert EULER meer dan 2 jaar geleden
3 -
Daniel Dragos meer dan 2 jaar geleden
5 -
Dany Dany meer dan 2 jaar geleden
5 -
John Buys' meer dan 2 jaar geleden
16 crediteringen ontvangen en 2 betaalfacturen en dat allemaal tegelijkertijd. 3 dagen later nog eens een betaalfactuur. Op,mails wordt niet geantwoord. Telefoon wordt niet opgenomen, alleen een belachelijk riedeltje dat je verwijst naar de website. Indien iemand dit van waterlinie leest gelieve contact op te nemen.
-
Sad Man meer dan 2 jaar geleden
5(Translated by Google) Flanderen Water Supply Company (Original) الشركة المزودة للمياة إقليم فلاندرن
-
Dominique Lebbe meer dan 2 jaar geleden
1Triestig bedrijf! Nul kubieke meter water kost je 106,30 Euro! Veel geld om niets te krijgen & service = NUL.
-
Artur E meer dan 2 jaar geleden
5 -
Mustapha majait meer dan 2 jaar geleden
1 -
Anne-Leen Buelens meer dan 2 jaar geleden
1Afschuwelijk. Pas na 3 maanden na een overlijden ontdekt dat de vorige werknemer het dossier dat afgesloten moest worden niet afgesloten was. Na ongeveer 1,5 telefoontjes en veel obstakels later erin geslaagd dit effectief af te sluiten. Wel een pluim voor de dame dtt me geholpen heeft en die zeer vriendelijk en behulpzaam was ondanks de duidelijk onwerkbare situatie bij het bedrijf.
-
Ana Violeta Martin meer dan 2 jaar geleden
4 -
Mohammed Imam meer dan 2 jaar geleden
5Water link
-
Rudi Caryn meer dan 2 jaar geleden
3Behulpzaam personeel
-
Semir Gezae meer dan 2 jaar geleden
5Good
-
Connie Verheyen meer dan 2 jaar geleden
3 -
s hussein meer dan 2 jaar geleden
1Horrible client service. I had to wait 20 minutes on the phone, then the lady said 'you can find it on the website',
-
Lies41000 meer dan 2 jaar geleden
5 -
VDAB Cursist meer dan 2 jaar geleden
5 -
heron chiko meer dan 2 jaar geleden
5Company for water
-
pim stevens meer dan 2 jaar geleden
3 -
Muhammad Aljadoa meer dan 2 jaar geleden
5 -
Amal Asrar meer dan 2 jaar geleden
1 -
My Bc meer dan 2 jaar geleden
1Blijkbaar kan je met 1 email adres 1 revieuw schrijven. Een geluk voor jullie. Maakt niet uit eigenlijk als enige waterbedrijf. Jullie doen toch hoe het voor jullie beter uitkomt. Bijdeze voeg ik dit vandaag 23/5/2020 dit erbij... Mijn klantnummer 15.033.376 Ik heb met mijn eindafrekening 2 andere meternummers gekregen en ook om te betalen. Dat verdient geen ster want jullie zijn gesloten. Maar ik kon niet anders. Dit was op 5/12//2018 : Ik ben geen review liefhebber maar wou dit even kwijt. Een ster omdat ze vriendelijk was. Ik weet niet hoe ze met mekaar communiceren. Op 5/12/2018 heb ik mij ingeschreven als nieuwe klant. Op 12/12/2018 kreeg ik mijn eerste tussentijdse factuur van 35 euro. Ze zeiden dat het een minimum bedrag was voor een leegstaande pand. Op de factuur stond een verkeerde naam. Meerdere malen gemailt en kreeg geen antwoord achteraf te horen dat ze een mail achterstand hadden. Op 8/1/2019 nieuwe factuur gekregen met de juiste info + admin.kosten van 7.5 euro erbij. Terug langs het kantoor. Op 21/1/2019 hebben ze het kwijtgescholden. Ik dacht ga het spannend maken en ingelogd op (mijnwater-link) tot mijn verbazing zag ik 2 watermeternummers op mijn naam staan: Terug naar het kantoor en ze zeiden de meterstanden worden sinds 2016 doorgegeven via mijn gegevens. Oei! Hebben we hier met een nieuwe virus te maken? Eentje met een staart. Want sinds 2016 woon ik op een andere adres. Terug naar het kantoor met veel vijven en zessen gingen ze het oplossen. Het ging van kwaad tot erger. Als verrassing kreeg ik een nieuwe tussentijdse factuur (35 euro) met vermelding nieuwe klant (Ik ben al klant sinds 5/12/2018 klant). Factuur was betaald op 15/1/2019. Vandaag heb ik terug ingelogd en ik zie nog steeds 2 watermeternummers op mijn naam en eentje met een saldo van 20 euro. Ik lees hier veel klachten, doe deze erbij en ik hoop dat ze ervan leren.
-
timur serbiev meer dan 2 jaar geleden
1Козлы
-
Ivo Loosen meer dan 2 jaar geleden
3 -
Dries Van Hool meer dan 2 jaar geleden
1 -
ravzanur dogan meer dan 2 jaar geleden
4 -
Frank Joostens meer dan 2 jaar geleden
1NUL sterren kan helaas niet. Met waanzinnig hoge vaste kosten betaalt dit bedrijf allerlei externe "dienstverleners" (liefst in het buitenland) die voor hun dure service NIKS leveren, zelfs geen software die werkt (registreren onmogelijk, klantnr. wordt zelfs niet herkend)
-
Alexandra Podina meer dan 2 jaar geleden
5 -
John Promil meer dan 2 jaar geleden
1Onbereikbaar ...
-
Kimmo Lag meer dan 2 jaar geleden
5 -
Cherifa Khardib meer dan 2 jaar geleden
5👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
-
Ha Vee meer dan 2 jaar geleden
1Waanzinnig slechte klantendienst, super onprofessioneel, blijven steken in de middeleeuwen! ongelooflijk! Lekker bureaucratisch! Begrijpelijk waarom water zo duur is in België... Afschaffen die handel!!!! VOLLEDIG GEPOLITISEERD!!! TIP! GA MET AL JULLIE KLACHTEN NAAR DE VLAAMSE OMBUDSDIENST! DAN WERKT HET WEL!!! DOEN!!!
-
Chris Vervecken meer dan 2 jaar geleden
3 -
Gulsum Karapicak meer dan 2 jaar geleden
5Echt klantvriendelijk!!
-
goran repajic meer dan 2 jaar geleden
4Voda
-
Amin Amir meer dan 2 jaar geleden
2 -
singie nini meer dan 2 jaar geleden
2 -
A Vdm meer dan 2 jaar geleden
1Dat men geen gehoor geeft aan al deze klachten en zich sedert jaren geen vragen stelt over de manier van werken kan alleen maar getuigen van misbruik van monopolie positie. Reeds zulke onmogelijke toestanden meegemaakt, niet voor te stellen. Geen communicatie, incompetente klantenservice. Nochtans betalen we genoeg voor het water, taxen en diensten. Wie is hier weer de dupe, de klant!
-
Cecilia De Beule meer dan 2 jaar geleden
5 -
Agnes Cant meer dan 2 jaar geleden
3(Translated by Google) Long wait and they could not help me (Original) Lang moeten wachten en ze konden mij niet helpen
-
Frank meer dan 2 jaar geleden
1schandalig bedrijf!!!!!
-
seref lacin meer dan 2 jaar geleden
5 -
Steven Verstrepen meer dan 2 jaar geleden
1Kafkaïaans bedrijf. Onmogelijk om hiermee te communiceren. Niet per telefoon, niet per email. Hoe is dit nog mogelijk in de 21e eeuw?
-
Patryk J meer dan 2 jaar geleden
1 -
wannesmal meer dan 2 jaar geleden
1Nul sterren gaat niet vandaar met spijt één stem. Het is tijd om deze markt vrij de geven zodat er concurrentie komt zodat ze echt moeten gaan presteren, het zou voor hen dan echt moeite kosten want een gesprek of vragen beantwoorden zal niet snel gebeuren. Onwaarschijnlijk dat dit nu nog kan!
-
Cezmi Kekecoglu meer dan 2 jaar geleden
5 -
Anna-Maria Van Dyck meer dan 2 jaar geleden
3Superlange wachttijden
-
Tom Verbeeck meer dan 2 jaar geleden
4 -
wout boers meer dan 2 jaar geleden
5 -
luk van malder meer dan 2 jaar geleden
5 -
Ahmad Najem meer dan 2 jaar geleden
4 -
Willy Geens meer dan 2 jaar geleden
3 -
Johan Otte meer dan 2 jaar geleden
4(Translated by Google) Very friendly staff (Original) Zeer vriendelijke medewerkers
-
Sven meer dan 2 jaar geleden
1Mooie score verzamelen jullie hier! Goed bezig, doe zo voort!
-
ايهم صفية meer dan 2 jaar geleden
5موظفين لطيفين التعامل سلس يغلق من ااساعة ١٢ حتى الواحدة يعاود الفتح
-
Anouk Brusselaers meer dan 2 jaar geleden
1 -
Bobi A meer dan 2 jaar geleden
3 -
Burhan Kaya meer dan 2 jaar geleden
1 -
Maryse V. meer dan 2 jaar geleden
3 -
wim hendrickx meer dan 2 jaar geleden
1hopeloos bedrijf
-
Alex Gijselings meer dan 2 jaar geleden
2 -
Jo De Wée meer dan 2 jaar geleden
5 -
Nina Vanwonterghem meer dan 2 jaar geleden
5 -
Susana Rei meer dan 2 jaar geleden
5 -
الصعب SA3OB meer dan 2 jaar geleden
5 -
Jafar Jafar meer dan 2 jaar geleden
1Terrible. Just terrible.
-
Сергій Гуцуляк meer dan 2 jaar geleden
4 -
Natalia Ostapova meer dan 2 jaar geleden
5 -
Jan Adriaensen meer dan 2 jaar geleden
5(Translated by Google) Nice site. (Original) Mooie site.
-
Daniëlle Raets meer dan 2 jaar geleden
3(Translated by Google) Unfortunately, only 2 active counter clerks are friendly. No reply was received after 2 weeks on emails. For elderly parents, I especially have to go from Hoogstraten to Mechelsesteenweg in Antwerp. Also no connection via phone !!!! (Original) Spijtig genoeg maar 2 actieve loketbediende wel vriendelijk . Op emails werd na 2 weken nog geen antwoord gegeven . Ben voor bejaarde ouders speciaal van Hoogstraten naar Mechelsesteenweg te Antwerpen moeten gaan. Ook via telefoon geen verbinding gekregen!!!!
-
Luc Jacobs meer dan 2 jaar geleden
4 -
Nancy Van Dyck meer dan 2 jaar geleden
1(Translated by Google) Outright disaster. They earn them easily. Why worry people can not do without water. 👎 (Original) Regelrechte ramp. Zij verdienen ze gemakkelijk. Waarom zorgen maken mensen kunnen toch niet zonder water. 👎
-
TheOtherPetard - André Galouchka meer dan 2 jaar geleden
4 -
eiriniy z meer dan 2 jaar geleden
5 -
Sahtori Kamaya meer dan 2 jaar geleden
1 -
Wouter Gysemans meer dan 2 jaar geleden
5 -
pieter .o meer dan 2 jaar geleden
5vriendelijke loketbediening, probleem is opgelost
-
تيم عباس meer dan 2 jaar geleden
1 -
sunny antwerp meer dan 2 jaar geleden
5 -
Asif Wasefi meer dan 2 jaar geleden
3 -
Jacouille de Fripouille meer dan 2 jaar geleden
1Zeer slechte customer experience en behoeften. Zeer gebruiksonvriendelijke site en onsympathieke mensen aan de lijn, als je al binnengeraakt. Heb een halve dag moeten proberen. Website stuurt je door naar doccle voor admin. Geen overzicht van huidige status. Totaal verouderd, niet gericht op gebruikers en heeft dringend UX nodig. Waterlink is het slechtste bedrijf waar ik ooit mee te maken kreeg
-
دو رى مي فا صول لا سي دو meer dan 2 jaar geleden
5(Translated by Google) Sweet (Original) حلو
-
Mohammed Hassan meer dan 2 jaar geleden
4 -
Songul Koc meer dan 2 jaar geleden
1 -
Tom Goormans meer dan 2 jaar geleden
1Probeer al 2 maand mijn voorschotten aan te passen, krijg ik na 15min. in wacht te hangen te horen dat ze een foto van de meter nodig hebben en niet enkel de meterstand zoals vermeld in alle vorige mails... Dan stel ik de vraag hoe lang het zal duren eens iemand me terugbelt, dat kan tot 5 werkdagen duren, we staan hopeloos achter met onze mails... Lekker incompetent bedrijf dat helaas een monopolie positie heeft in Antwerpen
-
Iskra R. meer dan 2 jaar geleden
5 -
Carole Van Opstal meer dan 2 jaar geleden
1 -
Ana Raimundo meer dan 2 jaar geleden
3 -
Bert Bosque meer dan 2 jaar geleden
1Gezien het hoge aantal oproepen wordt deze oproep beëindigd. Probeert u het later opnieuw. Wat een klantendienst.
-
Druide To meer dan 2 jaar geleden
4(Translated by Google) Kindly helped (Original) Vriendelijk geholpen
-
Vu Luong meer dan 2 jaar geleden
1 -
rami saii meer dan 2 jaar geleden
4 -
Christophe Van Olmen meer dan 2 jaar geleden
4 -
J V meer dan 2 jaar geleden
1foutieve facturen, bereikbaarheid klantendienst niet flexibel, communicatie via email nihil,... maar aanmaningen sturen, dat wel!
-
Luc Westerlinck meer dan 2 jaar geleden
5Op 17/2 om 18:30uur lek hoofdleiding diam 150mm grootste hotel van Antwerpen, technische ploeg Waterlink arriveerd en steld vast kraan dicht en wachten tot zondag morgen 8 uur voor de herstelploeg. Geen ploeg beschikbaar nu, neen pas morgen! Bel graag uw baas, blijft neen. Raar voor zulke organisatie dat er geen ploeg ter beschikking is. Ik vraag, laat mij graag weten wanneer de ploeg dan zal komen en als het kan graag na 12uur zondag dan zijn alle gasten weg. doen we?????????? als je zelf beld wel maar anders niemand gehoord. dit is de minder leuke kant van het verhaal. Waarom 5 op 5, zondag 11 uur technische ploeg komt aan 2 toffe spontane en meedenkende mannen, in overleg starten zij de pre werken zodat ik het water pas om 12:30uur dien af te sluiten, "oef" dit is na de check out en geeft dus de minste hinder naar alle gasten en onze medewerkers toe. Na er volle bak in te vliegen krijgen zij het klaar om het lek naar zwaar zwoegen tegen 14:30uur dicht te hebben en heb ik het water terug kunnen openzetten zonder enig probleem. Klasse werk en wat een topgasten over heel de lijn. Dikke merci mannen. steeds welkom. Groeten Luc Westerlinck
-
grisza nikolajczuk meer dan 2 jaar geleden
5 -
Morgane Calluy meer dan 2 jaar geleden
4 -
Chris Meulders meer dan 2 jaar geleden
5Waterleverancier.
-
Wambi Sambi meer dan 2 jaar geleden
1Aanmaningen voor niet-verstuurde facturen (zelfs niet in mijn Spam). Een maand voor de factuurdatum een domiciliëring aangevraagd en toch nog aanmaning!
-
Yauheni Marozau meer dan 2 jaar geleden
5 -
Thalia Pauwels meer dan 2 jaar geleden
1 -
Fiero Schepers meer dan 2 jaar geleden
1onbereikbaar, trage response op mails, omslachtig....
-
Bert Nys meer dan 2 jaar geleden
1(Translated by Google) Had to change, was yesterday! Water just closes. After waiting a long time on the phone, she said, "Error of our sir, tomorrow we will open it back." I'm still standing today but unfortunately nobody is available. (Original) Moest ik kunnen veranderen, was gisteren al! Water wordt gewoon afgesloten. Na lang wachten aan de telefoon zeggen ze doodleuk: " Foutje van ons meneer, morgen zullen we het terug openzetten " Ik sta er nog op vandaag maar helaas, er is niemand beschikbaar.
-
nicke verlinden meer dan 2 jaar geleden
1(Translated by Google) The worst working service in Belgium! (Original) De slechtst werkende dienst van heel België!!!
-
Vahid Bayram meer dan 2 jaar geleden
5(Translated by Google) its (Original) Su
- Zie meer
Categorieën
Parkeerplaatsen
- Soort parking: {0}
- Uren: {1}
- Tarief: {2}
- Maximale duurtijd: {3}
Powered by Seety