een complete ramp! intake-gesprek moest zeer snel gaan want comm vertegenwoordiger had nog een andere afspraak, nagelaten om belangrijke dingen zoals manier v opbaring te overleggen, waardoor mijn grootmoeder zonder paternoster en mét plastic ornament lag opgebaard. foute namen genoteerd, bedeling van de overlijdensbrieven was niet eens deftig uitgevoerd: als ik van dorpsgenoten geen klachten had gehoord, had ik het nooit geweten. toen ik lenchant hierover belde, waren ze net 'toevallig' bezig met een overgeslagen stuk van de bedeling. afspraken rond overlijdensattesten en aangifte niet nagekomen, weigerde te bellen in ons bijzijn om te informeren of begrafenis op zaterdag kon doorgaan want hij had dezelfde dag nog een andere begrafenis op een ander uur, een foute kist was het summum van een gehele ramp, belettering van grafzerk laat lang op zich wachten. als je belt met klachten of vragen, springen ze altijd in de verdediging met de woorden 'dat was ik niet aan de lijn', en ongelooflijk 'toevallig' dat alles waarover geklaagd wordt net 'toevallig' die dag bevestigd wordt. ze misbruiken de goede naam van een betrouwbare begrafenisonderneming die ze hebben overgenomen, om toch qua naambekendheid van de overlater in de streek klanten te ronselen. een pure en regelrechte schande.