-
- Begrafenisondernemingen
- De rol van een begrafenisondernemer: wat kan je verwachten?
Bedrijfsinformatie
- Ondernemingsnummer: BE0449294102
- Oprichtingsdatum: 1993-01-28
- Aantal werknemers: Van 500 tot 999 personen
- Status: Actief
- KBO gegevens
Artikels
-
- Centrale verwarming (Installatie van)
- Hoe verwarm je je huis optimaal zonder te veel te betalen?
- Ontdek slimme manieren om je huis efficiënt te verwarmen zonder hoge kosten. Leer praktische tips en strategieën om je verwarmingskosten te verlagen zonder in te boeten op comfort.
-
- Tuinaanleg & -onderhoud
- De voordelen van professionele tuinaanleg
- Ontdek de voordelen van professionele tuinaanleg voor je buitenruimte. Leer hoe deskundige planning, ontwerp en uitvoering bijdragen aan een prachtige en functionele tuin die voldoet aan je wensen en behoeften.
Reviews Laat een review achter
- 1.2 (70)
-
Steven 24 april 2024
1Slechte service ooit. Zie camionet toekomen. Ga naar buiten want heb een zaak. Kheb 2 voordeuren privé en zakelijk. Sta buiten te kijken zie de dame wat ik de camionet rommelen. Neemt een briefje en loopt me straal voorbij. Ik spreek ze aan. Niemand thuis zegt ze. Ik zeg ik sta hier toch! Kzal helpen om de 4 pakketten van telkens 18kg per pak helpen uit te laden. No tomorrow zegt ze. Stapt weg en vertrekt weer met de camionet. Direct klacht gedaan naar hoofdbureau. Dit is niet de eerste keer. En vrees dat het niet de laatste keer zal zijn.
-
Valerie 3 september 2023
1Waardeloze service. Komen hun engagement niet na en zetten de eindconsument voor voldongen feiten. Duidelijk hun probleem niet, want het geld is binnen. Te vermijden.
-
O 7 december 2022
1Een bedrijf dat altijd liegt. Terwijl alle bedrijven op het adres bezorgen, laten ze om de een of andere reden de pakketten alleen achter bij het afleverpunt van dpd. Ze vertellen elke keer dezelfde leugen, je was niet thuis. omdat het gemakkelijker op het afleverpunt te plaatsen is. Daarnaast vragen oplichters extra voor telefoonnummers zodat niemand gaat bellen of om geld te verdienen. Vreselijk bedrijf dat helaas nog geen 1 ster verdient
-
Tom 1 augustus 2022
1Slechtste dienst ooit! Ik bestel veel online en ELKE keer als met DPD komt, duurt het een week, is er vertraging of krijg ik zoals vandaag een bericht dat ik niet thuis ben (bullshit! ik werk altijd van thuis en zie als er iemand toekomt). Ben het echt zo beu, echt een schande! Gisteren nog iets gekocht, levering via PostNL, vandaag geleverd... Da's service!
-
Sabrina 30 mei 2022
1Vandaag zou ik na 9u mijn pakje krijgen NIKS gezien Bel naar de klantendienst heeft de koerier gezet dat hij persoonlijke mijn pakje aan mij heeft afgegeven Dikke leugens er is niemand aan de deur geweest geen pakje dat redelijk duur is gezien of ontvangen dit zijn zaken die niks kunnen Nu moeten ze zoeken waar de koerier mijn pakje gedaan heeft dus ipv vandaag het te krijgen zal ik weken kunnen wachten want ze moeten het uitzoeken Ook maak ik een klacht aan via de firma waar mijn pakje vandaan komt Echt een schande!!!!
-
Patrick 20 mei 2022
1Zeer slechte service!!! Al 2 dagen na elkaar zijn mijn pakketten onderweg om geleverd te worden maar er is niks geleverd!! Nu is het weekend en zal er weer niks geleverd worden terwijl ik mijn stukken eigenlijk dit weekend nodig had. DPD is de slechtste koerierdienst die ik ken en raad ik niemand aan. Bij alle bestellingen die ik via DPD moest ontvangen is er nog geen enkele vlot verlopen en dit zijn er zeker al een tiental. Een bende amateurs zijn het!!!
-
Nieuwenhout meer dan 2 jaar geleden
4Eens iets positiefs! Negativiteit word altijd maar uitgesproken. Maar ik vind juist de bezorg service prima. De 1 uur predict werkt super! Erg vriendelijke bezorger omgeving Hertsberge
-
walter meer dan 2 jaar geleden
1niet te vreden geen mailadres van dpd wacht al 1 week om packet op te halen
-
De Nayer Patrick meer dan 2 jaar geleden
1Waardeloze service, ontvang melding dat de zending is geleverd terwijl wij thuis niet hebben ontvangen. Contact via 070 nummer aan 30 cent geraak je innerlijke de 10 minuten ook niet binnen.
-
Vicky meer dan 2 jaar geleden
1Bijzonder slechte service en absoluut niet aan te raden als koerierdienst!! Ik kreeg op 28/07/2021 de melding dat mijn pakket niet kon worden afgeleverd omdat het adres dat ik had opgegeven ongeldig was. En dit terwijl ik mijn officieel thuisadres had opgegeven!! Chauffeurs nemen m.a.w. niet eens de moeite het adres te vinden, wat echt niet zo moeilijk kan zijn, aangezien andere koerierdiensten daar wel in slagen. En telefonisch contact opnemen met dpd blijkt ook niet mogelijk; na drie kwartier hetzelfde bandje te hebben horen afspelen, heb ik het uiteindelijk moeten opgeven...
-
Jurgen VdH meer dan 2 jaar geleden
1Zeer consequent in zeer slechte service. Dat bedrijven er uberhaupt nog voor kiezen om met dpd samen te werken, is verwonderlijk.
-
Malekith meer dan 2 jaar geleden
1Horrible customer service. Would not recommend. Their drivers are deranged and possibly dangerous. Don't take my word for it though, here's proof. We didn't get to film the following, but 3 witnesses can vouch for what happened before I started filming. Mister X, because he refused to sign the leaflet nor give his name, so let's call him that, rang the doorbell. I hurried to open, took less than a minute and when I was already at the door, he rang again. Upon opening the door, he immediately started shouting, claiming that he rang the doorbell no less than 50 times (!). He rang twice. TWICE. I tried to tell him, but he wouldn't listen. He kept screaming deranged things at me, including that he had been here yesterday (we had no appointment). Then, he ripped the document savagely in half in front of us, screaming louder and even more incomprehensible insults and slander whilst he practically threw it in our faces. Then, I started filming, hoping to calm him down and resolve the situation. How wrong I was. Idle hope it seems. Notice the carelessness in which he handles the package. No wonder it arrived broken in the first place! https://m.youtube.com/watch?v=V5nJhraI9dI
-
de clercq meer dan 2 jaar geleden
1Blijf weg van die koerierdienst , slechte ervaringen !
-
Lambrechts Ivo. meer dan 2 jaar geleden
1Ik kreeg tot 3 maal bericht toe dat men pakje vandaag ging geleverd worden. Wacht gans de dag. Nieman te zien. Dan bel ik. Blijkt dat ze het de dag era gaan leveren. Dan zit je gewoon thuis, heel de dag voor niets te wachten. Een gouden raad. Laat je bestelling nooit of nooit leveren door dpd. Want je bent eraan voor de moeite.
-
Demeyer pierre meer dan 2 jaar geleden
1Niet te geloven op 15/04/2021 contact gehad met dpd pakket zou worden geleverd tussen 14.00 en 15.00 uur ik stond met de auto voor de deur plots zag ik op mijn tablet uw pakket is geleverd op 15/04/2021 om 14.27 IK STOND VOOR DE DEUR !!! Er is niemand geweest wat voor praktijken zijn dat !!! Reeds twee maal telefonisch contact gehad maar nog geen stap verder ,klacht indienen blijkt ook niet zomaar te lukken ze verwijzen naar de afzender !! Dpd heeft het pakket ontvangen dus zijn zij wel verantwoordelijk voor een goede afloop ......inheb er mijn gedacht over .
-
Peter Vleugels meer dan 2 jaar geleden
1Waardeloze service . Vandaag briefje in de bus gevonden dat ze hier voor de 2e maal zijn geweest ? Nooit iemand gezien . Gecheckt op hun track & trace website : collisnummer van bericht niet terug te vinden in hun systeem ! Telefoneren : onmogelijk . Hoe kan het dat er in 2020 nog zo'n Cowboys rondlopen ?
-
Mieke Vanderzwalm meer dan 2 jaar geleden
1Ik heb een pakje besteld. Dpd zou het leveren. Ik zie op woensdagnamiddag de koerierdienst stoppen aan mijn deur. Ze rommelt wat in haar laadruimte en rijdt terug weg. Ze heeft niet zo lang gezocht, ze had blijkbaar weinig tijd. Als ik track en trace nakeek, kreeg ik de melding dat ik mijn pakje niet gekregen had, omdat het adres niet klopte. Het adres klopte degelijk WEL, maar mijn pakje heb ik tot op vandaag nog niet gekregen.
-
buyle franz meer dan 2 jaar geleden
1Ik had bij wimo.de een bestelling gedaan van amateurzender kost 1200 euro op de verzending stond geen tarcking nummer . gebeld naar duitsland , ik heb dat daar gemeld, ik bekom een nummer dat reeds gelevererd was . dan heb ik terug gebeld en men zij dat het in onderzoek was. tot tweedagen later net voor pinktseren een lang weekend een mail dat het pakket reeds dinsdag gelevert was , met een handtekening dat langs geen kanten dat van mij was . ik was die dag thuis zeker op het vermelde uur .niemand belt , geen pak gezien . heb in de buurt rondgereden om bij alle huis nummer die op het mijn (18) passen te vragen of het mischien daar was . niet te vinden . geen briefje in de bus niets. ich walg van zulke zulke verzendings bedrijven de mensen die de klanten zo behandelen en in de steek laten.
-
van lierde corina meer dan 2 jaar geleden
1was vergeten huisnr op adres te zetten pakje zit vast en bellen is een half u aan de lijn met altijd dezelfde zever .
-
Franky Craeymeersch meer dan 2 jaar geleden
1Volgens hun site zijn ze hier geweest en niemand thuis gevonden, en zogezegd briefje in de bus gelaten. Pure leugens , ik stond gewoon op wacht en heb de cammionette zien paseren in volle vaart, ze zijn nooit gestopt.
-
bram honorez meer dan 2 jaar geleden
1Slechtste service ooit!! Pakje "on hold" in depot Aalter. Geen info, niemand te bereiken, emails worden niet beantwoord... Nooit eerder gehad bij andere bedrijven!
-
Dinny Claeys meer dan 2 jaar geleden
1Nog nooit zo een rampzalige koerierdienst gekend als DPD. Mijn pakket werd nooit aangeboden op mijn zakelijk adres aangezien door Corona ik gesloten ben, zonder enig bericht teruggestuurd naar de leverancier in Estland. Telefonisch is er niemand te bereiken, denk wel 20 keer geprobeerd... Op de track and trace kan ik mijn status zien tot 10/04 en zie ik dat mijn pakket in het depot te Veenendaal ligt, daar krijg ik telefonisch iemand te pakken die zelfs gewoon de moeite niet wou doen om te kijken of het daar nog lag. "mevrouw mevrouw u moet naar de afdeling in België bellen"... Dus ik zit hier te wachten op iets dat misschien niet komt en waar klanten op wachten!
-
Vandekerkhove stephen meer dan 2 jaar geleden
1hier idem 7&8 april zogezegd aangebeld, niks van !!!wij waren met 3 thuis de ganse da (lock down van mijn zaak), bel werkt en coronatemplate aan de deur.nu liggen ze 7 dagen in een magazijn, maar hoe komen die hier?
-
Haesebeyt kristien meer dan 2 jaar geleden
1Heb net hetzelfde probleem. Zouden gisteren aan de deur zijn geweest en briefje achtergelaten. Niets te vinden van briefje en we waren trouwens thuis. Pakjes al van 14 maart onderweg, van ene depot naar ander en on hold. Pdf, Zeeeer slechte firma!!!
-
van durme marc meer dan 2 jaar geleden
4op 27/03/2020heb ik verf besteld bij van den Neste online te hofstade op voor 148,84 euro zonder verzendingskosten transportkost +7,50 euro =154,34 euro ik heb een mail gekregenop03/04/0dat mijn bestelling in aalter in het depot staat op 04/04/20moest dit geleverd worden en daarna op 6/04/20 en ik wacht nog mijn oplossing test-aankoop inschakelen die zullen er eens goede reclame voor maken en opgepast want wij zijn geabonneerd en ik schakel de juridische dienst in tot gauw want jullie als iemand zijn werk wil verliezen moet u dat maar zelf weten dag mijnheer
-
De Moor A meer dan 2 jaar geleden
1Pakket zou zogezegd al twee maal zijn aangeboden geweest. Door corona tijden zenden ze door de drukte alles terug naar afzender. Geen briefje in onze brievenbus gevonden en wij waren gans de dag thuis. Ook wanneer er gebeld wordt maakt onze camera steeds een foto van de aanbeller en registreert alles. DPD werknemers zijn pure leugenaars ! Echt een schande en bij post.NL & dhl komen we dit niet tegen. Ze zouden beter de site in Aalter opdoeken met dergelijke werknemers en management.
-
Yves Dewil meer dan 2 jaar geleden
1Zonder voorafgaande verwittiging werd mijn bestelling blijkbaar aangeboden voor levering op bedrijfsadres. Levering op zondag (hallo???) Pakket zou zich terug in depot Aalter bevinden. Onmogelijk contact te maken... Digitaal tijdperk online pakjesdienst
-
Johan C. meer dan 2 jaar geleden
1Wat een slecht verzendbedrijf is dat zeg. Ik heb een pakket besteld in Maldegem. Mijn pakket is opgehaald in een parcelshop op 01/04/2020 in Maldegem daarna afgegeven op depot dpd Aalter. Daarna is mijn pakket verstuurd naar dpd depot in Mechelen. Nu 03/04/2020 is mijn pakket terug in Aalter. Terwijl het al bij mij thuis moest zijn. Ik heb gebeld en gemaild maar geen antwoord gekregen. Nu staat er op track en trace dat er bij het inladen: een fout is gebeurd bij het registreren. Dus mijn pakket zal maar voor maandag zijn, dat hoop ik toch.Want in het weekend werkt dpd niet. Wat een klungelaars zijn dat. Bij Post NL kom je dit toch niet tegen. Wordt vervolgd!!
-
Kim meer dan 2 jaar geleden
1Elke keer problemen. Blijkt dat ze gewoon pakketjes terugsturen omwille van de hoge werkdruk. Slecht bedrijf.
-
Jamie Vande Pitte meer dan 2 jaar geleden
1Pakket werd aan de deur gebracht, maar we waren niet thuis. Terug naar het depot. Geen briefje in de brievenbus, geen extra informatie. Na 5 dagen op het depot uiteindelijk dan toch iemand te pakken gekregen. 12 minuten aan de lijn gehangen. Dan kreeg ik een mail dat mijn vraag in behandeling was (om het dus opnieuw te laten leveren). Vandaag zie ik dat mijn pakker teruggestuurd is naar de afzender!! Wanneer ik bel, hang ik eerst 5 minuten aan de lijn. Daarna wordt ingehaakt. En mensen maar wachten op hun pakketje.
-
rudy van de gender meer dan 2 jaar geleden
1Op 20/3/2020 kreeg ik een mail dat mijn pakket in het depot in Aalter was, tot op heden heb ik het nog steeds niet ontvangen.Contact kan ik ook niet maken met DpD .Ik zal zekers in de toekomst niks meer laten brengen door DPD, en de mond reclame zal ook niet van de poes zijn . Hartelijk dank voor mij niet geleverd dierenvoeding.
-
wim meer dan 2 jaar geleden
1hier hetzelfde probleem,pakket sinds 24/3 op depot twee dagen later nog steeds niet geleverd ik denk dat het meer dan tijd is voor actie
-
lindsey meer dan 2 jaar geleden
1maandag 23-03-2020 om 18:16 pakket opgehaald door dpd te Oirschot (NL). woensdag ochtend 25-03-2020 om 05:35 aangekomen te Aalter (BE). vandaag donderdag 26-03-2020 om 12:13 nog steeds in het depot te aalter. gebeld naar het 070 nummer ,na 5 min op een bandje wordt er gewoon ingehaakt. hoelang kan het duren voor een pakketje te laten leveren .had er beter zelf omgereden naar nederland. is van bij ons in lebbeke max 2 uur rijden enkel. hoop dat mijn bestelde planten het overleven.
-
Moens Patsy meer dan 2 jaar geleden
1Zelfde probleem als velen voor mij .DPD is niet te bereiken . 05112932376374 05112932376375 05112932376376 Bovenstaande tracking nummers moet met hoge urgentie verstuurd worden naar de bestemmeling. Wij zijn open, wij ontvangen dagelijks verschillende grondstoffen en er goederen mogen verstuurd worden , laat de economie toch draaien , onze klanten wachten op deze goederen . GRAAG MET SPOED REACTIE Purchase manager Tarkett NV
-
Termote meer dan 2 jaar geleden
1Goede morgen Op de site staat dat jullie open zijn en heb zeker al 10 keer gebeld neemt niemand op !!!!Vraag waar blijft mijn pakket ?
-
Dirk meer dan 2 jaar geleden
1Niemand aan de deur gezien. Nochtans zitten we al dagen thuis zonder buiten te komen. Mijn pakket werd zonder reden na drie dagen vanaf het depot te Aalter terug gestuurd naar de verzender. Ik krijg nergens informatie. Ik weet zelfs niet waar mijn pakket nu is. PostNL, DHL en BPost hebben volgens mij een veel betere service.
-
Philip meer dan 2 jaar geleden
1Ik lees overal dezelfde opmerkingen. Zeer slechte ervarigen met dit bedrijf. Mijn pakje ligt reeds een week in het depot en de levering wordt steeds uitgesteld. Nooit iemand gezien. Mails worden niet beantwoord, telefonisch nog minder. De Corona tijd is zelfs geen excuus, in normale tijden houdt deze courier zich nooit aan de geplande levertijden. Een echte ramp dit bedrijf
-
IRENE meer dan 2 jaar geleden
1Meer dan 5 minuten moeten wachten, krijg muziekje aan de lijn zonder, na 5 minuten wordt de hoorn neergelegd.... ; mijn pakKet staat al 4 dagen in Aalter … wanneer wordt dit verzonden? onmoglijk om info te krijgen of iemand aan de lijn te krijgen....
-
Paul meer dan 2 jaar geleden
1DPD's tracking informatie bevat foute of geïmproviseerde informatie. Beweren dat een pakket vergeefs werd aangeboden, of zelfs geweigerd werd, zijn improvisaties die in Corona tijden moeilijk hard te maken zijn: iedereen is thuis dezer dagen. DPD dient dringend een discipline onderzoek te doen bij eigen personeel van hoe de pakketbezorging wordt uitgevoerd. Deze klacht is trouwens geen unieke ervaring: ook buiten Corona periode is DPD de minst betrouwbare forwarder. Fix your service please; there are others who do it much better.
-
J. meer dan 2 jaar geleden
1Reeds 2x pakket opnieuw laten opsturen en 2x dat ze erin slagen het niet te leveren en gewoon we retour sturen naar de leverancier De eerste keer: pakket was zogezegd geweigerd, we hebben hier wel nooit iemand gezien De tweede keer: pakket niet afgeleverd want het gebouw was gesloten... nooit iemand gezien of gehoord wel. Bovendien hadden we online ingevuld dat ze het zonder handtekening konden achterlaten. Probeer te bellen naar een zéééér dure lijn: duurt te lang en wordt automatisch ingehaakt na 10 minuten en mails worden nooit beantwoord.
-
koen meer dan 2 jaar geleden
1corona wordt nu gebruikt om sommige pakketjes te leveren , andere worden gewoon geretourneerd met als reden geweigerd !!!! , mijn pakket is nooit uit de depot aalter vertrokken en wordt geretourneerd met als reden geweigerd , kwestie van de kassa te spekken , pakketje versturen nemen ze telefonisch direct op (kassa kassa ) pakketje ontvangen geen antwoord , na 2 u !!!! proberen krijg ik gewoon sorry door corona kunnen wij niet alle pakjes leveren grootste scamfirma in belgie !!!
-
chantal meer dan 2 jaar geleden
1Levering bij buren. Werknemer dpd zogezegd verkeerd gereden en stond bij ons meer dan 10 min blijkbaar!!??? Als dit niet duidelijk is, weet ik het ook niet meer.. Mijn fiets werd gestolen maar schuiven probleem naar politie. Werknemer werd ontslagen maar ik heb nog steeds mijn fiets niet terug. Kan iemand me helpen? Zou dolgraag verdere stappen ondernemen aangezien zij niets doen, ik wil mijn fiets terug. Zou graag media en pers willen inschakelen. Ze moeten vooreerst hun personeel beter opvolgen, kijken wie ze in dienst nemen en in dit geval hun verantwoordelijkheid nemen.
-
Thomas Lambrecht meer dan 2 jaar geleden
1Wat voor een ervice is dit?? 6x melding reeds dat we niet thuis waren terwijl we de hele dag op de bureau zijn, geen briefje of niets in de bus. DPD frankrijk die pakken hun telefoon tenminste op maar verbinden door met een betalend nummer waar je NOOIT iemand aan de lijn krijgt. Mails reageren ze niet op... ondertussen zit het pakket wel ergens bij hen al een week. Gebruik deze firma NIET!!!
-
Fons meer dan 2 jaar geleden
1Op 23/01/2020 bericht gekregen dat er twee aanbiedingen zijn geweest van mijn pakket. Hier is niemand aan de deur geweest op de meldingen staat briefje in de bus wat ook niet waar is. Op 27/01/2020. 5 maal gebeld op betaaltelefoon telkens na 5 min. gaat de verbinding uit. Ik ben zeker dat er niemand geweest is omdat ik altijd buiten voor het huis was en dan nog zeker op de uren die vermeld staan op de aanbiedingen. De leverancier TROTEC antwoord wij weten van niets dat is iets tussen u en de transporteur en ze zijn zeker niet bezorgd voor de problemen van de klant. Zo sta je helemaal alleen met je probleem dat niet kan opgelost worden.
-
David meer dan 2 jaar geleden
1Spookleveringen en onvindbare pakjes in pick up points.. Call center … onbereikbaar na eerst 7 minutenin wacht te zijn gezet Ik zal mijn beklag doen bij de leverancier
-
tom meer dan 2 jaar geleden
1zeer slechte bezorg dienst er staat een pakket al meer dan4 in depo bij hun en nu te horen te kregen dat je pakket zelf moet gaan ophalen erg schandlig ze ami hier laat ik niet bij ze
-
HS meer dan 2 jaar geleden
1Geen levering mogelijk, terwijl we gewoon thuis zijn. Geen briefje in de brievenbus. Ook onmogelijk om iemand aan de lijn te krijgen (dan nog een betalende lijn...) Telkens na 5min30sec plots bezettoon. Ook geen mogelijkheid om contact op te nemen via FB. Zeer jammer, want ik had dan nog betaald voor snelle levering...
-
Verhulst F meer dan 2 jaar geleden
1pakket werd gewoonweg NIET AANGEBODEN + op de track & trace werd schaamteloos ingevuld dat de bestemmeling afwezig was op vrijdag 3 januari 2020 om 9U44 !! telefonisch contact onmogelijk … op mail werd geantwoord met een vooropgestelde melding dat men het geval zou onderzoeken
-
MCoigné meer dan 2 jaar geleden
1Zeer slecht en onbetrouwbaar!!! Het is de tweede keer dat ik mijn betaalde pakket niet aangeleverd krijg met de gekste melding: verkeerd adres!!!!! Bovendien telefonisch ONBEREIKBAAR. Ik overweeg om een formele klacht te formuleren! Liefst geen enkele ster, NUL.
-
Simon Verstraete meer dan 2 jaar geleden
1Slecht bedrijf, heel traag, geen klantenservice, bezorger doet zelf niet de moeite om te passeren langst bij
-
liebaut meer dan 2 jaar geleden
1Slechte service, telefonische oproep wordt niet behandeld (nochtans betalend 0,30 per minuut, blijft lang in de wachtrij staan om dan de verbinding af te breken. Ook geen gehoor op de 09*lijnen. Winkel was open om 9:00 , volgens track and trace voor gesloten winkel gestaan om 10:05
-
De Visscher Stephan meer dan 2 jaar geleden
1Pakket niet afgeleverd door afwezigheid, hoewel ze het bijna 6 jaar lang gewoon aan de deur hebben afgezet. Nu briefje in de bus dat het bij afhaalpunt zou liggen. Speciaal naar daar gereden, pakket was er niet! Kan nu als klant al mijn tijd gaan steken in het proberen achterhalen waar het eten van mijn honden zit?!
-
kjill callewaert meer dan 2 jaar geleden
1barslechte ervaring! men levert het pakje niet en legt het ook niet op het afgesproken pick-up punt, ondanks dat dit adres op het briefje staat. dag thuisgebleven voor niets, volgende dag naar het pick up punt gereden, opnieuw voor niets. Blijkbaar heeft de chauffeur het gewoon terug meegenomen naar Aalter. Herhaaldelijk het depot daar proberen bellen, niemand neemt er de telefoon op na minutenlang te wachten! uiteindelijk zelf naar het depot gereden en dus weeral extra kosten gemaakt, opnieuw voor niets. 'het pakje zit in de container om maandag opnieuw aan te bieden mevrouw' was het antwoord. Geen excuses of niets. en maandag, geen aanbieding, geen beweging in de track en trace! meer kopzorgen dan wat anders met dit bedrijf! Krijgt 1 ster omdat ik geen 0 sterren kan geven.
-
DEWEVER YANICK meer dan 2 jaar geleden
1Pour vous atteindre par téléphone, impossible
-
Payne rita meer dan 2 jaar geleden
127 november DPD slechte ervaring geraak niet aan mijn pakje 1maand intussen ligt in Aalter en ik ben van Aalst gebeld meerdere keren nemen nooit op mail gestuurd en gaan ze leveren ook weer ni waar de inhoud van dit pak heeft mij 70 eu gekost en wil dat ook ontvangen en ben niet de enige heb ik gelezen e nooit meer DPD
-
peter meer dan 2 jaar geleden
1Je moet eens proberen om telefonisch contact op te nemen met dpd als je vragen hebt over een pakket dat je verstuurd hebt en dat blijkbaar op dezelfde dag zou geleverd zijn en de ontvanger niets ontvangen heeft, 8 keer al gebeld naar contact nr, eerst wa nummerkes intoetsen om bij de juiste afdeling terecht te komen, 5 min muziekje moeten horen om dan alsnog gewoonweg automatisch de verbinding verbroken te worden, idem met 4 mails dat ik al verstuurd heb en geen antwoord op krijg 😞, geen aanrader om iets te versturen met DPD dus, NB 12/11 om 9u46 label aangemaakt en om 10u32 pakket afgegeven in pacelshop en in status account staat er dat op 11/11 pakket onderweg is voor levering, ik wil ook zou een glazen bol.
-
heirbrant meer dan 2 jaar geleden
1het trekt op niks mijn pakje is bekan twee weken onderweg je belt en ze pakken niet op je dient klacht in en ze zeggen morgen zal je u pakje hebben juist niks
-
Brigitte Beils meer dan 2 jaar geleden
2DPD pakketservice werkt langs geen kant. Super slechte service. Wij wonen in een appartement en de bezorgers steken gewoon een briefje in de bus dat men niet aanwezig is en rijden door zonder aan te bellen. Wij zijn niet akkoord met de melding dat wij deze morgen niet thuis waren op het ogenblik van de levering. De bezorger heeft helemaal niet aangebeld en we zijn deze morgen alweer tevergeefs thuis gebleven. We hebben de bestelwagen zien toekomen en omdat er niet aangebeld werd zijn we direct naar beneden gegaan maaaaar de vogel was al gaan vliegen. Straffe praktijken. Op hun site staat namelijk de volgende reclameslogan: “Naadloos van bestelling naar verzending Wij integreren onze verzendoplossingen naadloos in het bestelproces van je webshop.” Nu moeten wij ons weer verplaatsen om ons pakket te gaan afhalen. Het is altijd hetzelfde met de bezorging door DPD. Men belt nooit aan en levert het direct in een parcelshop. Aan DPD: dit is geen alleenstaand geval, neem de talrijke klachten eens ter harte en maak eens werk van een klantvriendelijke procedure door het oplossen van de problemen met jullie werknemers Aan de bedrijven: ga niet voor het goedkoopste courierbedrijf maar zoek naar service om zo jullie klanten beter te bedienen
-
Rudy ringoot meer dan 2 jaar geleden
1DPD is waardeloos......als er een omleiding is sta je op de tracking voor uitlevering en je bent dan volgende klant,plots rijden ze weer weg van u en later terug naar Aalter ik koop regelmatig bij een firma en vraag hen volgende maal beleverd te worden door post.nl
-
Andy meer dan 2 jaar geleden
1Gisteren e-mail ontvangen dat mijn pakket ging geleverd worden tss 12.03 en 13.03. Speciaal later naar het werk vertrokken, op het puntje van te laat komen. Kom ik thuis, kaartje in de brievenbus; "uw pakket WERD geleverd in parcelshop" Rijd ik deze morgen daarnaartoe, geen pakketje op mijn naam! Thuisgekomen bel naar klantendienst; eerst meer dan een minuut dat uw gesprek 0,30€/min zal kosten. Zijn ze daar al zeker van!! Mijn pakket wordt vandaag in de parcelshop aangeboden. Heb ik mijn brandstof voor niks verreden. Ik raad het zeker niet aan om te bestellen bij bedrijven die met DPD samenwerken. Andere koerierdiensten bieden het op zijn minst 2x aan.
-
STEPHANE meer dan 2 jaar geleden
1JE WILT HEN CONTACTEREN OP VRIJDAG 14U 45 EN ZE NEMEN LANGS GEEN KANTEN OP 070 222 222 STA HIER EEN UUR TE BELLEN NONSTOP EN MAAR GEEN ANTWOORD.
-
Sabrina Gryson meer dan 2 jaar geleden
1Reeds voor de vierde keer maken ze het bedrijf waar ik besteld heb wijs dat ons adres niet klopt en wachten we dubbel zolang. Nu, ons laatste pakket moest al geleverd zijn en weerom iets fout gegaan,bedrijf moet pakket opnieuw versturen. Deze was bedoeld voor mijn broer die 50 jaar wordt vrijdag,dit is wraakroepend en pik dit niet langer. Ik stuur ze aangetekend en ga nog een stap verder nu! Dus mensen,informeer jullie eerst met welke pakketdienst het bedrijf werkt vooraleer te bestellen, niks service!!! Telefoonnummer om hen te bereiken ook heel duur!!!
-
Bruno meer dan 2 jaar geleden
1Ik was zogezegd weer niet thuis, dus bladje in de brievenbus om op te halen bij een afhaalpunt. Echter deze keer geen adres! Dat kunnen er veel zijn, want soms mag je een klein half uur rijden. 2 emails + online formulier, na een week nog steeds geen reactie.
-
mimi.depecker@telenet.be meer dan 2 jaar geleden
5Had bij de leverancier mijn huisnummer niet gemeld. Toen ik zag dat het pakketje niet kon worden geleverd heb ik telefonisch contact gehad. Ze hebben dit genoteerd en de volgende dag had ik het pakje. Bedankt voor het vertrouwen en bij deze een tevreden klant :)
-
carris meer dan 2 jaar geleden
1Angry delivery man intimidated my 5 year old child on the intercom to the point of crying.
-
salvayona@hotmail.com meer dan 2 jaar geleden
1DPD is niks waard.Ze vinden mijn adres niet en bellen dat het adres verkeerd is.Zelf op de tracking opvolging.Ik bel ze op na een half uur pogingen uiteindelijk ienand aan de lijn gekregen.Ik zal het onderzoeken,bel me over 15 minuten terug op zegt hij.Na 15 minuten en tientallen pogingen met bellen neemt hij gewoon de telefoon niet op.Ik heb nog nooit zo een onverantwoord bedrijf gezien.Ik koop nooit meer van bedrijven die hiermee werken zeker weten en ik deel dit met al mijn kenissen en vrienden.
-
tinxz meer dan 2 jaar geleden
1Het stond aangekondigd voor levering vandaag. Ik blijf speciaal op kantoor… de ganse dag gegijzeld als het ware… en plots verschijnt op de tracking dat er niemand aanwezig was op het moment dat koerier langskwam… Ongehoord! Waarom niet gewoon melden dat het op een andere dag geleverd wordt… dan moet je tenminste niet je hele dagschema overhoop gooien… Een dikke nul!!
-
BartA meer dan 2 jaar geleden
1Nog geen 0,0000001 ster waard! Ze hebben mij 3 dagen voor de zot gehouden! Uiteindelijk ben ik mijn pakketten zelf moeten gaan halen! DPD is een transportfirma die geen enkel pakket van A naar B kan brengen! Mocht ik dit geweten hebben had ik alles zelf gaan halen. Zo had ik mij die tijd en stress kunnen besparen. Het ergste is dan nog dat ze je gewoon uitlachen aan telefoon en daarbovenop ook nog kinderachtig behandelen. Ter herinnering: ik ben wel hier de klant hé! Laat DPD uw pakket zeker niet leveren!
-
Gwenny Gwenny meer dan 2 jaar geleden
1Eigenlijk nog niet een ster. Ik ben 3 dgn tijdens de levertijd thuis gebleven. Na de afgesproken levertijd een briefje op de deur gehangen met het huisnummer in dezelfde straat waar het pakket kon worden afgegeven. Geen pakketje en geen brie gaan ook nog met je in discussie en beweren dat de chauffeur echt aan de deur is geweest maar gewoon 2 keer is vergeten een briefje achter te laten. Doen het dan voorkomen als ik lieg en de chauffeur de waarheid spreekt. Ik hoop dat ik alsnog mijn pakket zal ontvangen maar ik zal NOOIT meer kopen bij een bedrijf dat zaken doet met DPD. (vinden het ook nog gek als je boos word als je tegen wordt gesproken terwijl je de waarheid spreekt)
-
cindykele meer dan 2 jaar geleden
3un peu déçue j'avoue. ils ont un système de tracking pour nos packets je vois donc bien que mon paquet a démarré qu'il se retrouve à Flemalle et puis plus rien, le soir-même je me demande pourquoi ce temps d'arrêt en sachant qu'en une heure il ya moyen de faire Flemalle à mon domicile. Bref, le matin j'ai retrouvé un paquet juste devant ma porte, c'est dommage ils avaient quand même mon numéro de téléphone
- Zie meer
Categorieën
Bedrijfsinformatie
- Ondernemingsnummer: BE0449294102
- Oprichtingsdatum: 1993-01-28
- Aantal werknemers: Van 500 tot 999 personen
- Status: Actief
- KBO gegevens
Parkeerplaatsen
- Soort parking: {0}
- Uren: {1}
- Tarief: {2}
- Maximale duurtijd: {3}
Powered by Seety