-
- Begrafenisondernemingen
- De rol van een begrafenisondernemer: wat kan je verwachten?
AUTOSERVICE ST.-BERNARD BVBA
-
Sint-Bernardse Steenweg 1069/A - Nu gesloten vrijdag - 8:00 - 12:00
-
Maandag8:00 - 12:00,13:00 - 18:30Dinsdag8:00 - 12:00,13:00 - 18:30Woensdag8:00 - 12:00,13:00 - 18:30Donderdag8:00 - 12:00,13:00 - 18:30Vrijdag8:00 - 12:00,13:00 - 18:30Zaterdag10:00 - 12:00,13:00 - 16:00ZondagNu gesloten
Wil je zichtbaarheid winnen met goudengids.be?
JaOpeningsuren
Artikels
-
- Tuinaanleg & -onderhoud
- De voordelen van professionele tuinaanleg
- Ontdek de voordelen van professionele tuinaanleg voor je buitenruimte. Leer hoe deskundige planning, ontwerp en uitvoering bijdragen aan een prachtige en functionele tuin die voldoet aan je wensen en behoeften.
-
- Centrale verwarming (Installatie van)
- Hoe verwarm je je huis optimaal zonder te veel te betalen?
- Ontdek slimme manieren om je huis efficiënt te verwarmen zonder hoge kosten. Leer praktische tips en strategieën om je verwarmingskosten te verlagen zonder in te boeten op comfort.
Reviews Laat een review achter
- 4.6 (115)
-
kotti nader 2 maart 2022
5Ik heb mijn auto laten LPG installeren in deze garage:hier mijn ervaring: 1-top service, 5 dagen auto was binnen en ik heb een verwang wagen gekregen 2-installatie was heel vlot met nodige en herkende documenten met een stempel van staat bij op het einde. 3- heel tevreden van personeel (Tom) een ganze uitleg over de nieuwe taken 4-gewoon genieten van echt zuinig verbuik(heel tevreden). Mij. Auto is Nissan quachqai /2019
Antwoord van Zaakvoerder 2 maart 2022Hey Kotti Nader, Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent van de service bij ons! Bedankt voor de goede review. Veel plezier met de LPG tank! -
Eveline Wielandt 13 januari 2022
4 -
Bibiana Van Linden meer dan 2 jaar geleden
5 -
Wendy Loeckx meer dan 2 jaar geleden
5 -
Franky Boeckx meer dan 2 jaar geleden
5 -
Wendy Loeckx meer dan 2 jaar geleden
5 -
Frank Schuerwegen meer dan 2 jaar geleden
5 -
Herwig Lepla meer dan 2 jaar geleden
5 -
Erwin meer dan 2 jaar geleden
5Zeer vriendelijk personeel en goede service 👍
-
Maria Galan meer dan 2 jaar geleden
5Personal super.Eu vorbesc f puțin Nederlands și am rămas foarte impresionată de răbdarea și înțelegerea care au avut-o. Au folosit translatorul doar pentru a mă putea ajuta.Multumesc frumos acestor oameni .Toate cuvintele mele frumoase pentru ei.
-
dirk br meer dan 2 jaar geleden
5Vandaag de cng tanks van mijn Audi A4 laten keuren bij dit bedrijf. Zeer vriendelijke ontvangst en snelle afhandeling van de keuring. Op een uurtje was ik terug buiten. Zeer correcte prijs bovendien. Ongeveer de helft van wat ik bij de officiele Audi dealer had moeten betalen voor het zelfde werk. Kortom : een aanrader deze garage.
-
KOEN VISSERS meer dan 2 jaar geleden
4Zeer behulpzaam geholpen en alle vragen beantwoord. Duidelijk dat dit nog over familie bedrijf gaat.
Antwoord van Zaakvoerder 22 juni 2021Beste Koen, Van vader op zonen gaat ons bedrijf verder. Geen gemis aan ervaring dus. Dank je wel voor de review. Met vriendelijke groeten, Renault - Hoboken. -
HAZIR KRASNICI meer dan 2 jaar geleden
4Duidelijke en betrouwbare informatie is een must. !!!!!
Antwoord van Zaakvoerder 22 juni 2021Beste Hazir, Dit klopt, wij trachten dit zo goed mogelijk te doen. Want hoe duidelijker de uitleg, hoe gelukkiger onze klanten. Bedankt voor jouw review. Met vriendelijke groeten. Renault - Hoboken. -
Marc van camp meer dan 2 jaar geleden
4Ik ben er al altijd goed behandeld vriendelijke Mensen,de keren dat ik er geweest ben een aanrader.
Antwoord van Zaakvoerder 22 juni 2021Beste Marc, Bedankt voor de review. Alles begint met vriendelijkheid. Dat vinden wij ook. Met vriendelijke groeten, Renault-Hoboken. -
chris ruyters meer dan 2 jaar geleden
5Topservice. Vriendelijke mensen. Kwaliteit. Niet lang wachten
Antwoord van Zaakvoerder 7 april 2021Beste Chris, Dank je wel voor deze toffe review. Met vriendelijke groeten. Renault - Hoboken. -
Patrick Van Mele meer dan 2 jaar geleden
4Even langs geweest ter keuring lpg tank, vlotte service, top
Antwoord van Zaakvoerder 16 maart 2021Beste Patrick, dank je wel voor deze review. Met vriendelijke groeten, Team STB -- Green Division . -
Wilfried V.R. meer dan 2 jaar geleden
5Snelle en vlotte service (Translated by Google) Fast and smooth service
Antwoord van Zaakvoerder 19 januari 2021Beste Wilfried, We trachten alles in het werk te stellen om onze klanten op een juiste en snelle manier te helpen. Bedankt voor jouw review en vertrouwen. Met vriendelijke groeten, Renault - Hoboken. -
Luc Hemmerijckx meer dan 2 jaar geleden
5Garage which has grown over the past 20 years. Has its own repair shop.
Antwoord van Zaakvoerder 19 januari 2021Bedankt voor uw review. We hopen nog lang te mogen groeien en onze klanten verder te helpen. Met vriendelijke groeten. Renault - Hoboken. -
Hilde Stuer meer dan 2 jaar geleden
5Supervriendelijke service met het hart op de juiste plaats (Translated by Google) Super-friendly service with the heart in the right place
Antwoord van Zaakvoerder 17 november 2020Dank je wel Hilde, voor deze hart verwarmende review. Service is en blijft een top prioriteit voor ons. Met vriendelijke groeten. Team Renault - Hoboken. -
Peter Van Huynegem meer dan 2 jaar geleden
5Uitstekende service (Translated by Google) Outstanding service
Antwoord van Zaakvoerder 29 oktober 2020Beste Peter, Dank je wel voor de review. Wij blijven ons best doen voor onze klanten. Met vriendelijke groeten, Team Renault - Hoboken. -
Stuart Mauquoi meer dan 2 jaar geleden
5Top service !
Antwoord van Zaakvoerder 5 oktober 2020Beste Stuart, Bedankt voor de super review. Mvg Renault - Hoboken. -
landscaper pro meer dan 2 jaar geleden
5Snel en zeer klantvriendelijk, je bent geen nummer hier, auto was sneller klaar dan verwacht top 😙 . Das is wat anders dan bij Vw/audi garages
Antwoord van Zaakvoerder 23 september 2020Beste, Dank u wel voor deze leuke feedback. Mvg Renault-Hoboken. -
stijn onghena meer dan 2 jaar geleden
5 -
Damian K meer dan 2 jaar geleden
2LPG installatie laten keuren die niet door hun geinstalleerd was? Vergeet het... toch geef ik 1 extra ster voor vrindelijke service .
Antwoord van Zaakvoerder 11 september 2020Beste, Dank u voor uw reactie. Zou u ons in een mail of bericht kunnen laten weten over welke keuring dit zou gaan. Want een keuring doen wij voor alle merken en installaties. Wat wij niet doen is installatie attesten schrijven voor tanks dat wij niet zelf installeren. Want dit is wettelijk verboden. Alvast bedankt voor uw feedback. Mvg Renault-hoboken. Green-division. -
Gaetan Loriot meer dan 2 jaar geleden
5Ik ken geen betere Renault dealer in Antwerpen.
-
Anthony Bal meer dan 2 jaar geleden
4Altijd goede service met vriendelijke mensen
-
Arsim Berisha meer dan 2 jaar geleden
5Good service, affordable and good prices with wide range of auto services, instalations, car sales, maintenance etc.
-
Davy meer dan 2 jaar geleden
4 -
Maria Galan meer dan 2 jaar geleden
5 -
Alina V d Eynde meer dan 2 jaar geleden
5Keuring van CNG van ander merk kan ook hier. Goede en vriendelijke service.
Antwoord van Zaakvoerder 9 juli 2020Hallo Alina, Dank je wel voor de review. We doen ons best om iedereen zo goed mogelijk te helpen. En dankzij onze nieuwe CNG en LPG afdeling, kunnen we nu in heel Antwerpen, ook de CNG/LPG klanten van alle merken verder helpen. https://www.green-division.be/ Mvg Renault-Hoboken. -
Yas Ono meer dan 2 jaar geleden
5 -
Hendrik Joris meer dan 2 jaar geleden
4 -
Bart Janssens meer dan 2 jaar geleden
5 -
Den Dieter meer dan 2 jaar geleden
5Vriendelijke service (Translated by Google) Friendly service
-
Dimi Van Den Ryn meer dan 2 jaar geleden
5 -
Vanessa Maghuin meer dan 2 jaar geleden
4 -
Wendy Van den Eynde meer dan 2 jaar geleden
5 -
Karin Felix meer dan 2 jaar geleden
4Steeds vriendelijk en super service! (Translated by Google) Always friendly and super service!
-
safet.braco causevic meer dan 2 jaar geleden
5(Translated by Google) Who loves Renault cars great place to get useful information buy car repair if needed, friendly staff full of knowledge, (Original) Tko voli Renault automobile odlično mjesto za dobit korisnu informaciju kupit automobil popraviti u slučaju potrebe ,ljubazno osoblje puno znanja ,
-
walter werckx meer dan 2 jaar geleden
5 -
Nadine Aertssens meer dan 2 jaar geleden
5 -
Nicky Hallemans meer dan 2 jaar geleden
4Super service alhoewel ik daar nog geen klant van was👍👍 (Translated by Google) Super service although I was not yet a customer of it👍👍
-
Norbert DC meer dan 2 jaar geleden
4 -
Frederik Poppe meer dan 2 jaar geleden
5 -
Werner De Wachter meer dan 2 jaar geleden
5De beste garage ever (Translated by Google) The best garage ever
-
Ludo De Coster meer dan 2 jaar geleden
4Vriendelijke personeel. Aangenaam. (Translated by Google) Friendly staff. Pleasant.
-
rocky bral meer dan 2 jaar geleden
5 -
Johan Cassimon meer dan 2 jaar geleden
5Top team , geweldige garagist. Steeds geholpen met een glimlach ..... (Translated by Google) Top team, great garage mechanic. Always helped with a smile .....
-
kubra sonakalan meer dan 2 jaar geleden
5 -
Nadia Peeters meer dan 2 jaar geleden
4 -
Jesto De Wilde meer dan 2 jaar geleden
5 -
Alex Slachmuylders meer dan 2 jaar geleden
5 -
Hannah Schelhaas meer dan 2 jaar geleden
5 -
Liesbeth Ceuleers meer dan 2 jaar geleden
5Iets meer dan 2j. daar nu klant. En ik hou van deze plek waar je geen nummer bent. Super vriendelijk personeel, dat zeer bekwaam en behulpzaam is. (Translated by Google) Just over 2yrs. now there customer. And I love this place where you are not a number. Super friendly staff that is very competent and helpful.
-
Guus Bischoff meer dan 2 jaar geleden
5Goede en snelle service. (Translated by Google) Good and fast service.
-
Derk Vernelen meer dan 2 jaar geleden
4 -
Hugo rosiers meer dan 2 jaar geleden
5Antwoord van Zaakvoerder 22 juni 2021Beste Hugo, Dank je wel voor jouw review. Met vriendelijke groeten. Renault - Hoboken. -
Marc Ve meer dan 2 jaar geleden
4Vlotte service (Translated by Google) Smooth service
-
bruce beullens meer dan 2 jaar geleden
5Fast and friendly service
-
Ruud Aerts meer dan 2 jaar geleden
1Sjieke zaak, dus ook prijzig. Ik werd niet op voorhand geïnformeerd over eventuele kosten voor hun "diagnose". Zo mocht ik 20 euro betalen voor de 20 minuten die zij blijkbaar nodig hadden om te constateren dat de ophangbeugels van mijn uitlaat aan vervanging toe waren (hetzelfde duurde maar 5 minuten bij Midas voor 0 euro). Als de uitlaat van mijn auto loshangt en ik daarvoor naar de garage moet dan zal er allicht iets mis zijn met de ophanging van die uitlaat, zover was ik zelf ook al wel. Daar is een woord voor: geldklopperij. Af te raden. Edit: Reactie op antwoord van de zaakvoerder: Op voorhand had ik gebeld die dag om te vragen of ik bij jullie mocht langskomen om het euvel te bekijken. Ik mocht gerust langskomen om te zien hoeveel het zou kosten om de auto te laten herstellen, ik had zelfs gevraagd of ik daarvoor geen afspraak diende te maken. Op geen enkel moment, zowel aan telefoon als voor de diagnose, werd er mij verteld dat het druk zou zijn en er speciaal tijd voor mij zou moeten vrijgemaakt worden of dat er kosten verbonden waren aan de diagnose. Als mij die kans wel gegeven was dan had ik vriendelijk bedankt voor jullie diensten en dan moest niemand zijn tijd verspild worden. Aan de balie had ik melding gemaakt dat de uitlaat op 2 punten loshangt vanaf de katalysator, ik wilde enkel weten wat het kostte om dat terug vast te hangen, jullie diagnose was dat er 2 beugels vervangen moeten worden, hetgeen ik zelf al wist dus, alles wat jullie extra gedaan of onderzocht hebben is buiten mijn weten gebeurd en dus niet relevant. Er zijn genoeg garages waar ze zo'n diagnose gratis doen, ja zelfs Renault garages. Als ze bij jullie 4 keer zoveel tijd nodig hebben als bij een andere (niet-renault) garage voor exact dezelfde diagnose dan constateer ik inderdaad dat uw personeel incompetent is, des te meer omwille van de gebrekkige communicatie op voorhand. Als het echt zo druk was dan zou het mij wel belangrijk lijken om dat op voorhand te communiceren, maar ik vermoed dat het hier eerder om een bewuste strategie gaat, en dan heet dat geldklopperij. Een goede reviewscore staat los van mijn ervaring bij jullie en is dan ook geen argument, op geen enkele manier is mijn auto verbeterd of aangepast geweest bij uw garage. Ik heb Renault België hierover gecontacteerd, zelfs daar zeggen ze dat 20 euro voor zo'n diagnose buiten proportie is. (Translated by Google) Chic business, so also pricey. I was not informed in advance about any costs for their "diagnosis". For example, I was allowed to pay 20 euros for the 20 minutes that they apparently needed to find that the suspension brackets of my exhaust were due for replacement (the same took only 5 minutes at Midas for 0 euros). If the exhaust of my car hangs loose and I have to go to the garage for that then there will probably be something wrong with the suspension of that exhaust, I was already that far myself. There is a word for that: money lapping. Inadvisable. Edit: Response to response from the manager: I had called in advance that day to ask if I could come and see the problem with you. I could safely come by to see how much it would cost to have the car repaired, I had even asked if I didn't have to make an appointment for that. At no time, either on the phone or before the diagnosis, I was told that it would be busy and that special time would have to be set aside for me or that there would be costs associated with the diagnosis. If I had been given that opportunity, I would have kindly thanked you for your services and then no one had to waste his time. At the counter I had reported that the exhaust is hanging loose from the catalytic converter at 2 points, I just wanted to know what it took to hang it back, your diagnosis was that 2 brackets had to be replaced, which I already knew, everything that you have done or researched extra has happened outside of my knowledge and is therefore not relevant. There are enough garages where they do such a diagnosis for free
Antwoord van Zaakvoerder 24 augustus 2019Beste, U bent bij ons toegekomen zonder afspraak, met een klacht over de uitlaat. Wij hebben uw wagen met prioriteit behandeld, ondanks het feit dat u geen vaste klant bent bij ons, en dit op een volgeboekte dag. Onze receptie heeft uw voertuig in ontvangst genomen en vervolgens door een technieker op een hefbrug geplaatst. Deze heeft het nodige gedaan om de juiste diagnose te stellen. Bij deze diagnose heeft men geconstateerd, dat het niet enkel over de ophanging van de uitlaat ging, maar dat er toch meer nodig was om deze op een correcte manier te herstellen. De wagen is vervolgens aan de receptie doorgegeven om een correcte offerte op te stellen, welke u zelf weigerde om mee te nemen. Indien u van mening bent dat zowel techniekers als receptionisten gratis dienen te werken, mag u altijd komen solliciteren. Wij trachten al onze klanten op een zo correct mogelijke manier te behandelen. Dit resulteert in onze hoge score op Google review. Wij wensen u veel succes bij uw volgende garage. Met vriendelijke groeten, Janssens Tom Zaakvoerder (Translated by Google) Best, You arrived with us without an appointment, with a complaint about the exhaust. We have treated your car with priority, despite the fact that you are not a regular customer with us, and this on a fully booked day. Our reception has received your vehicle and then placed it on a lift by a technician. He has done everything necessary to make the correct diagnosis. With this diagnosis it was found that it was not just about the suspension of the exhaust, but that more was needed to correct it correctly. The car was then passed on to the reception to prepare a correct quotation, which you yourself refused to take with you. If you believe that both technicians and receptionists should work for free, you can always come and apply. We try to treat all our customers in the most correct way possible. This results in our high score on Google review. We wish you good luck with your next garage. With best reg -
Mariaagnes Mattheijssens meer dan 2 jaar geleden
2 -
Manuel Lootens meer dan 2 jaar geleden
5Renault garage, goeie dienstverlening. Jullie rekenen de klanten geen extra corona-kosten (extra kosten voor de crisis) aan, een pluspunt om er te blijven gaan zelfs als trouwe klant ben ik nog steeds tevreden.
Antwoord van Zaakvoerder 15 mei 2020Hey Manuel. Ook in tijden van crisis blijven we ons best doen voor onze klanten. Dank je wel voor jouw leuke review. Mvg Renault-Hoboken. -
Geert Van Gestel meer dan 2 jaar geleden
5 -
Edmond Mazet meer dan 2 jaar geleden
5 -
Willy De Wachter meer dan 2 jaar geleden
5klantenservice top (Translated by Google) customer service top
-
Jan Lorein meer dan 2 jaar geleden
4 -
thijs desire meer dan 2 jaar geleden
5 -
Ionut Catalin Carje meer dan 2 jaar geleden
5 -
Yannis A meer dan 2 jaar geleden
1 -
Serge Legrand meer dan 2 jaar geleden
4Zeer goede garage, behulpzaam, en klantvriendelijk (Translated by Google) Very good garage, helpful, and customer friendly
-
Peter Dockx meer dan 2 jaar geleden
3 -
J.L L meer dan 2 jaar geleden
5Top service! Communicatie perfect een klantvriendelijk. TOP GARAGE !
-
Hicham Taxi meer dan 2 jaar geleden
5Wat goed hier is top en goede de Service en lieve mensen (Translated by Google) What good here is top and good de Service and lovely people
-
G Mentos meer dan 2 jaar geleden
5 -
Paul Postelmans meer dan 2 jaar geleden
5 -
Dikie meer dan 2 jaar geleden
5Zeer goede service en heel vriendelijk (Translated by Google) Very good service and very friendly
-
Nelly Everaerts meer dan 2 jaar geleden
3Aan een drukke baan moeilijk om weg te rijden. Kleine parking. Vriendelijk, behulpzaam. (Translated by Google) Hard to drive off on a busy lane. Small parking. Friendly helpful.
-
Jan Vanheule meer dan 2 jaar geleden
5 -
Kris De Meester meer dan 2 jaar geleden
5Ok
-
Jacques Heirman meer dan 2 jaar geleden
5Goede Renault garage (Translated by Google) Good Renault garage
Antwoord van Zaakvoerder 25 augustus 2017Beste Jacques! Dit is nu net waar wij alle dagen ons uiterste best voor doen en het verschil in willen maken ;) Hartelijk bedankt voor uw positieve beoordeling, namens het hele St. Bernard Team! (Translated by Google) Dear Jacques! This is precisely where we do our utmost every day and want to make a difference;) Thank you very much for your positive assessment, on behalf of the entire St. Bernard Team! -
Nicole Maes meer dan 2 jaar geleden
5Betrouwbare en goede service. (Translated by Google) Reliable and good service.
-
Samuman Samuman meer dan 2 jaar geleden
3 -
Guy Goyaerts meer dan 2 jaar geleden
5 -
Karin De Pauw meer dan 2 jaar geleden
5Goede service (Translated by Google) Good service
-
Jozef Goos meer dan 2 jaar geleden
5Vriendelijk personeel. Auto steeds proper en netjes terug aan de klant (Translated by Google) Friendly staff. Car always clean and tidy back to the customer
-
Thomas Collin meer dan 2 jaar geleden
5 -
Danny Vets meer dan 2 jaar geleden
5Zeer goede service en klantvriendelijkheid 😉 (Translated by Google) Very good service and customer service 😉
-
Wim De Clercq meer dan 2 jaar geleden
5Vriendelijke en snelle service (Translated by Google) Friendly and fast service
-
Cindy Verschooren meer dan 2 jaar geleden
5 -
Patrick Billiauw meer dan 2 jaar geleden
5Pas een nieuwe dacia duster gekocht bij deze dealer. Ontvangst en verloop van de aankoop zeer goed gegaan. Kreeg zopas bij een bepaald toerental een irritant geluidje te horen. Direct naar de garage gebeld, mocht direct komen en werd onmiddellijk opgelost. Bleek iets zeer onschuldig te zijn. Topservice 👍 (Translated by Google) Just bought a new dacia duster from this dealer. Receipt and progress of the purchase went very well. Just got an annoying noise at a certain speed. Called directly to the garage, was allowed to come immediately and was immediately resolved. Turned out to be something very innocent. Top service 👍
-
Dimitri Van Nimmen meer dan 2 jaar geleden
5 -
Lili Bogaerts meer dan 2 jaar geleden
4 -
Mario Souverijns meer dan 2 jaar geleden
5 -
Mike Samira meer dan 2 jaar geleden
4 -
Walter Poelmans meer dan 2 jaar geleden
5Antwoord van Zaakvoerder 19 februari 2018Bedankt Walter! :-) (Translated by Google) Thank you Walter! :-) -
Bruno Cabooter meer dan 2 jaar geleden
5Garage waar ze écht nog de nodige moeite doen om hun klanten ter wille te zijn. (Translated by Google) Garage where they really make the most effort to be their customers.
-
Bruno Cabooter meer dan 2 jaar geleden
5Garage waar de klant nog echt voorop staat. (Translated by Google) Garage where the customer is really at the forefront.
Antwoord van Zaakvoerder 20 januari 2018Bedankt Bruno! (Translated by Google) Thank you Bruno! -
Zeki Karaca meer dan 2 jaar geleden
5Goed serfis (Translated by Google) Good serfis
Antwoord van Zaakvoerder 5 januari 2018(Translated by Google) Bedankt clever! :-) (Original) Bedankt Zeki! :-) -
Tom Lathouwers meer dan 2 jaar geleden
5 -
Peter Van Sanden meer dan 2 jaar geleden
3Offerte aanvragen duurt soms wel wat lang (Translated by Google) Requesting a quote sometimes takes a long time
-
Allyssia Gulab meer dan 2 jaar geleden
5Antwoord van Zaakvoerder 12 november 2017Bedankt Allysia voor uw positieve beoordeling! :-) (Translated by Google) Thank you Allysia for your positive review! :-) -
piet pel meer dan 2 jaar geleden
5Antwoord van Zaakvoerder 9 november 2017Bedankt Piet! :-) (Translated by Google) Thank you Piet! :-) -
Lisa Eysermans meer dan 2 jaar geleden
5Bedankt om mij uit de nood te helpen! Topservice. (Translated by Google) Thank you for helping me out of trouble! Top service.
-
jef goos meer dan 2 jaar geleden
5Aangenaam contact. Verzorgde bediening (Translated by Google) Pleasant touch. attentive service
Antwoord van Zaakvoerder 24 oktober 2017Hartelijk bedankt Jef! :-) (Translated by Google) Thank you very much Jef! :-) -
KaRa KaN meer dan 2 jaar geleden
5 -
Petra Thys meer dan 2 jaar geleden
5Top garage , goede service en kwaliteit . En een dikke pluim voor de mensen die er werken . Altijd vriendelijk en behulpzaam. Doe zo verder !!!! (Translated by Google) Top garage, good service and quality. And a big compliment to the people who work there. Always friendly and helpful. Keep it up !!!!
-
Gary Vervoort meer dan 2 jaar geleden
5Antwoord van Zaakvoerder 28 augustus 2017Bedankt Gary! ;-) (Translated by Google) Thanks Gary! ;-) -
Aurore Mudiayi Bukassa-Baetens meer dan 2 jaar geleden
3 -
Matthias meer dan 2 jaar geleden
5Antwoord van Zaakvoerder 4 juli 2017Bedankt Matthias voor jouw positieve beoordeling! (Translated by Google) Matthias Thanks for your positive review! -
Marc Boydens meer dan 2 jaar geleden
5topbedrijf met vriendelijk personeel met enorme kennis van zaken. (Translated by Google) top company with friendly staff with a wealth of knowledge.
Antwoord van Zaakvoerder 4 juli 2017Hartelijk bedankt Marc! Het doet ons een enorm plezier dat je zo tevreden bent over onze service. ;-) (Translated by Google) Thank you very much Marc! We are very pleased that you are so satisfied with our service. ;-) -
Maya Hoppenbrouwers meer dan 2 jaar geleden
5Antwoord van Zaakvoerder 4 juli 2017Bedankt Maya! (Translated by Google) Thank you Maya! -
Sam Dermul meer dan 2 jaar geleden
5Zeer goede en snelle service. Alles steeds inorde en altijd zeer vriendelijk personeel. Ook de auto verkoop is zeer goed! Heel enthousiaste verkoper! (Translated by Google) Very good and fast service. Everything always in order and always very friendly staff. The car sales are also very good! Very enthusiastic seller!
Antwoord van Zaakvoerder 15 mei 2017Dag Sam, Hartelijk bedankt voor je recensie! :-) (Translated by Google) Hi Sam, Thank you very much for your review! :-) -
liesje janssens meer dan 2 jaar geleden
5 -
Cleo Maerivoet meer dan 2 jaar geleden
5Heel goede garage! Steeds een goede service en vriendelijke medewerkers! Zeer tevreden klant! (Translated by Google) Very good garage! Always good service and friendly employees! Very satisfied customer!
-
raymond de lee meer dan 2 jaar geleden
1 - Zie meer
Categorieën
Bedrijfsinformatie
- Ondernemingsnummer: BE0448881851
- Rechtsvorm: Besloten vennootschap
- Status: Actief
- Oprichtingsdatum: 1992-12-08
- Aantal werknemers: Van 20 tot 49 personen
- KBO gegevens
Parkeerplaatsen
- Soort parking: {0}
- Uren: {1}
- Tarief: {2}
- Maximale duurtijd: {3}
Powered by Seety