Contacteer ons

Heb je een vraag voor ons, wil je een probleem oplossen of wens je een afspraak te maken?

 

Onze contact centers:  078 15 15 25 (ma-vr, 8:30 - 17:30 uur)

Anderlecht - Marie Curiesquare 20, 1070 Anderlecht

Berchem - Uitbreidingstraat 82, 2600 Berchem (Antwerpen)

 

Extra papieren gidsen bestellen

 

Online hulp

 

 

 

 

 

1. Persoonlijk advies?

Wilt u een afspraak maken met een expert in een van onze Customer Centers? Wenst u meer te weten over wat wij kunnen doen voor u? Contacteer ons hier.

 

 

 

 

 

2. Vragen over facturatie

Onze manier van factureren

Startdatum

De datum waarop u facturen ontvangt, wordt bepaald door het ‘live’ of ‘online’ gaan van uw eerste product. Als u een nieuwe klant bent en uw website gaat online op 8 december, zal er vanaf dan telkens de achtste van de maand een factuur verzonden worden.

 

Maand-jaar-eenmalig

Alle online producten worden maandelijks gefactureerd. Enkel printproducten worden jaarlijks aangerekend omdat ze één keer per jaar verschijnen. Er zijn ook kosten die slechts eenmalig aangerekend worden, bijvoorbeeld een Facebookcampagne of de optie copywriting.

 

"You pay what you get" principe

Wij facturen vanaf het moment dat het product online staat. Als u verschillende producten heeft, die op een ander moment online verschijnen, bijvoorbeeld eerst een website en de maand erna pas een Google AdWords campagne, zullen uw eerste twee facturen een verschillend bedrag hebben. Een gedetailleerd schema met de nodige informatie kan u steeds op uw factuur terugvinden.

 

Pro-rata-facturen

U betaalt voor de komende maand of periode (en dus niet voor de voorbije periode). De enige uitzondering zijn de Google AdWords-campagnes op maat omdat de prijs mede bepaald wordt door het aantal kliks op de advertentie.

Op de klantendienst helpen wij u graag verder met uw facturatie. U kan ons bereiken op het nummer 078 15 15 25 of via info@fcrmedia.be.

Meer details over onze algemene voorwaarden vindt u hier.

 

Hoe krijg ik een kopie of een overzicht van mijn facturen?

In uw eigen Business Center-applicatie, mybusinesscenter.goudengids.be, kan u via de tool financiële documenten een overzicht krijgen van uw facturen. Hebt u nog geen account of hebt u verdere vragen, bel dan onze klantendienst op het nummer 078 15 15 25 of stuur een e-mail naar info@fcrmedia.be.

 

Hoe verander ik mijn facturatieadres?

Voor alle aanpassingen van uw facturatie volstaat het onze klantendienst te contacteren op het nummer 078 15 15 25 of een e-mail te sturen naar info@fcrmedia.be.

 

Deze maand kan ik mijn facturen niet betalen

Via de afdeling Collection kan u een betalingsregeling aanvragen. U kan ons daarvoor contacteren via collection@fcrmedia.be of via het telefoonnummer 078 15 15 25.

 

 

 

 

 

3. Vragen over contracten

Hoe wijzig ik mijn contract?

De initiële looptijd van uw contract bedraagt 12 maanden. Hierna wordt uw programma telkens automatisch hernieuwd. Na de initiële looptijd is het programma maandelijks opzegbaar en aanpasbaar.

Als u wijzigingen wilt uitvoeren, neem dan contact op met uw regioverantwoordelijke of contacteer ons via onze klantendienst op 078 15 15 25 of stuur een e-mail naar info@fcrmedia.be. Wij helpen u graag verder.

Hoe zeg ik mijn contract op?

De initiële looptijd van uw contract bedraagt 12 maanden. Hierna is het programma maandelijks opzegbaar, rekening houdend met onze opzegperiode. De opzegperiode is 30 kalenderdagen voor de verjaardag van het programma.

Indien u geen gebruik meer wenst te maken van onze diensten, kan u ons contacteren via een van onderstaande mogelijkheden:

  • uw regioverantwoordelijke
  • op het telefoonnummer 078 15 15 25
  • via een e-mail naar info@fcrmedia.be

Meer informatie over onze algemene voorwaarden vindt u hier.

 

 

 

 

 

4. Opvolging van mijn producten

U kan zelf controleren hoeveel keer uw online webpagina’s en producten bekeken worden.

In uw eigen Business Center-applicatie ziet u op uw welkomspagina hoeveel bezoeken en impressies er geweest zijn. Het aantal impressies betekent hoeveel keer uw advertentie is verschenen in de resultatenlijst van goudengids.be. Het aantal bezoeken is hoeveel mensen er effectief hebben doorgeklikt naar uw website of advertentie.

Wilt u een meer gedetailleerd overzicht, ga dan naar ‘Mijn statistieken’. Hier kan u ook de periodes selecteren waarvoor u uw statistieken wil bekijken. Afhankelijk van uw programma zijn er meer details zichtbaar. Bekijk onder meer hoeveel keer uw webpagina op Google is bezocht, hoelang bezoekers uw website hebben bekeken of wat uw facebookcampagne u opbrengt.

Het spreekt voor zich dat u ook onze medewerkers kan contacteren voor meer informatie via het nummer 078 15 15 25 of via een e-mail naar info@fcrmedia.be.

Hebt u nog geen account op ons Business Center?

Als klant van goudengids.be kan u altijd terecht bij uw Business Center. Met deze web-applicatie heeft u een volledig zicht op uw programma. U kan uw resultaten van uw marketingsaties op de voet volgen. U kan uw webpagina’s, advertenties en contactgegevens beheren én uw facturen online raadplegen.

Vraag uw wachtwoord en gebruikersnaam aan via deze link.

U kan ons ook contacteren via het nummer 078 15 15 25 of stuur een e-mail naar info@fcrmedia.be.

 

 

 

 

 

5. Technische storingen

Indien u technische storingen ondervindt bij uw website of een van uw andere producten, contacteer ons dan via het nummer 078 15 15 25 of stuur een e-mail naar info@fcrmedia.be en wij helpen u zo snel mogelijk verder.

Onze site maakt net zoals de meeste sites gebruik van cookies. Om de meest recente versie van de site te bekijken, volstaat het om uw browsergeschiedenis te verwijderen.

Wanneer een aanpassing niet zichtbaar wordt op uw website, kan het volstaan om de cookies via uw browsergeschiedenis te verwijderen.