We hebben 408 resultaten gevonden voor notarissen in Brabant Flamand

    • 1930 Zaventem
      Leuvensesteenweg 643/26
    • bedient Vlaams Brabant

    Landmeterskantoor Van Eester is uw referentie voor al uw landmeetkundige opdrachten, plaatsbeschrijvingen, schattingen, verkavelingen, 3D-laserscanning of andere opdrachten. In al onze projecten staan kwaliteit, precisie en betrouwbaarheid met stip op één. Onze ervaren landmeters-experten werken met de nieuwste en de modernste meetapparatuur om elk dossier voor architecten, studiebureaus, aannemers, vastgoedkantoren, notarissen, archeologische projectbureaus, openbare diensten of particulieren op een vlotte en discrete manier tot een goed einde te brengen. Landmeterskantoor Van Eester heeft vestigingen in Vremde (Boechout), Turnhout en Berlaar in de provincie Antwerpen. Lees meer over onze diensten, bezoek gerust onze website of neem contact met ons op indien u met vragen zit of een vrijblijvende prijsofferte wenst.

    • 3210 Linden (Lubbeek)
      Diestsesteenweg 9

    Accountant- en belastingconsulent voor uw onderneming Persoonlijke dienstverlening in fiscaliteit

    Als ondernemer heeft u andere bezigheden dan het steeds opvolgen van de complexe wetgeving omtrent fiscaliteit. Doe daarom een beroep op een accountant en belastingconsulent als Fiducia in Linden. Als onafhankelijk advieskantoor verdiepen we ons in de huidige wetgeving van accountancy en fiscaliteit. Zo zijn we in staat u een persoonlijke dienstverlening te bieden, waarbij we advies en zekerheid verlenen voor uw onderneming. Hiervoor werken we steeds nauw samen met notarissen en advocaten. Vertrouw op ons, en u heeft als ondernemer meer tijd voor het uitbouwen van de groei van uw bedrijf.

    Wat kunnen we voor u betekenen?

    Onze diensten strekken zich uit van het verlenen van advies tot het begeleiden en uitvoeren van taken inzake de boekhouding en fiscaliteit. Zo staan we ondernemers bij in de oprichting van hun eenmanszaak of vennootschap, maar kunnen we ook de boekhouding in orde brengen of de jaarrekening opmaken. Daarnaast zijn we als accountant en belastingconsulent beschikbaar voor het invullen van uw belastingaangifte en kunt u ons bereiken voor het verlenen van advies op fiscaal, boekhoudkundig en vennootschapsrechtelijk vlak.

    Op zoek naar een account- en belastingconsulent voor uw onderneming? Maak een afspraak met Fiducia.

    • 3210 Lubbeek
      Schubbeek 75
    • Nu geopend - 0:00 - 24:00

    Bollens & Zoon staat al jaren garant voor het leegmaken van huizen en appartementen en de aankoop van inboedels regio Lubbeek.

    Na een grondige analyse in het huis of appartement, maken wij een offerte op maat op. Enerzijds houden we rekening met de waarde van de verkoopbare goederen, anderzijds brengen we de opruimingswerken en afvalverwerkingskosten in mindering. Bollens & Zoon maakt uw pand ook verkoopsklaar: wij ruimen uw pand volledig op mét de nodige opkuis.

    Waarom kiezen voor Bollens & Zoon?

    • U hoeft niets gratis weg te geven: uw verkoopbare goederen worden aan u vergoedt
    • Wij werken op een nette wijze: al uw afval en rommel wordt door ons meegenomen
    • U kan het pand door ons volledig laten ontruimen en opkuisen
    • Wij bieden een totaalpakket aan: u hoeft niets te doen
    • Onze onderneming is verzekerd voor ongevallen en/of schade door ons veroorzaakt aan uw woning
    • Alvorens wij uw goederen meenemen ontvangt u een betaling
    • Wij werken samen met notarissen, advocaten en bewindvoerders, maar ook met particulieren
    • Bollens & Zoon werkt zo discreet mogelijk op een zo kort mogelijke termijn

    Heeft u vragen of wenst u advies? Neem contact op met Bollens & Zoon en wij maken graag een afspraak met u. Zaakvoerder Dirk is te bereiken op het nummer 0476 316 764.

    • 1780 Wemmel
      Neerhoflaan 130

    Kantoorartikelen of gepersonaliseerde visitekaartjes nodig? Bezoek F&G in Wemmel (Brussel).

    Kantoorbenodigdheden en computerapparatuur sinds 1901: F&G is uw online winkel.

    Ervaren en professioneel, wij adviseren u graag bij de keuze van uw kantoorbenodigdheden. Afhankelijk van uw activiteit, uw klanten, uw budget en uw sector,  wij bieden u het breedste assortiment op de markt.

    Voor vragen of advies zijn wij altijd beschikbaar en bereikbaar.

    Onze gamma is de grootste van de markt:

    - Postzegels

    - USB-sticks

    - Koffie

    - Papier

    - Plakkaatverf

    - Verhuisdozen

    - Dicteerapparaat

    - Web-cam

    - Printer

    - Attachétas

    - Laser Cartridges

    - Bestandsmappen

    - Klasseermappen

    - Lijm

    - Etiketten

    - Enveloppen

    - Archiefdozen voor notarissen

    - Overhead transparanten in A3

    - Lampen

    - Witborden

    - Flip-chart

    - Badges

    - Kast

    - Stofzuiger

    - Rekenmachine

    - Brandkast

    - Kantoorbenodigdheden

    - Stempels - gravures

    - Visitekaartjes - briefhoofd

    - Computerbenodigheden

    - Kantoormeubilair

    - Enz.

    Wij leveren uw producten vanaf een bestelling van 100€!

    Dankzij onze uitgebreide voorraad, kunnen wij uw bestelling de volgende dag leveren.

    Neem contact met ons op voor meer informatie of om een bestelling te plaatsen.

    • 2560 Kessel (Nijlen)
      Liersesteenweg 50

    Van asbestinventarisatie tot asbestattest

    Een asbestattest ontvangt u na een asbestinventarisatie in het gebouw, waarbij alle mogelijke aanwezige asbestmaterialen opgespoord worden. Hierbij is vaak een labo-analyse van een monstername nodig om zeker te zijn of het om asbesthoudend materiaal gaat. Asbest ’t Check kan deze asbestinventarisatie voor u uitvoeren. OVAM (Openbare Vlaamse Afvalstoffenmaatschappij) stelt op basis van deze asbestinventarisatie een uniek asbestattest voor het gebouw op.

    Wat is een asbestattest?

    Dit asbestcertificaat is een gedetailleerd rapport waarin u alle informatie terugvindt over het aanwezige asbest en of het asbestveilig is: Welke materialen of onderdelen in of aan het gebouw bevatten asbest? Wat is de staat van het asbest? En hoe kan dit asbest veilig beheerd of verwijderd worden om het gebouw asbestveilig te maken?

     

    Waarom een asbestattest?

    De Vlaamse regering streeft ernaar om een zicht te krijgen op alle aanwezige asbest in Vlaamse gebouwen en woningen gebouwd voor 2001. Het doel: een asbestveilig Vlaanderen tegen 2040 door het opsporen en verwijderen van asbest in slechte staat.

    Wanneer is een asbestattest verplicht?

    Een asbestattest dient sinds eind 2022 aanwezig te zijn bij de verkoop van elk gebouw gebouwd voor 2001. Vanaf 2032 moet ook elke eigenaar van een gebouw of woning in het bezit zijn van een asbestattest, bij een verhuur moet je een kopie van je asbestattest overhandigen aan de huurders.

    Hoe een asbestattest aanvragen?

    1. Particulieren, makelaars, syndici en notarissen kunnen ons contacteren voor een offerte.
    2. Na akkoord plannen we een afspraak in ter plaatse voor een grondig onderzoek van de woning of het gebouw op de aanwezigheid van asbest.
    3. Grondige analyse van stalen door een erkend labo.
    4. U ontvangt een uitgebreid analyserapport met opmerkingen en adviezen voor de asbesthoudende materialen.

    Vraag meteen een offerte aan voor een asbestattest voor een particuliere woning, halfopen of gesloten bebouwing, studio/appartement privatief, gemeenschappelijke delen of garagebox!

    • 3071 Erps-Kwerps (Kortenberg)
      Leuvensesteenweg 587
    • Nu geopend - 9:00 - 18:00
    • 1800 Vilvoorde
      Hendrik I-Lei 228/1
    • Nu geopend - 8:15 - 12:1513:00 - 17:00
Zie kaart