-
- Begrafenisondernemingen
- De rol van een begrafenisondernemer: wat kan je verwachten?
Wil je zichtbaarheid winnen met goudengids.be?
JaArtikels
-
- Centrale verwarming (Installatie van)
- Hoe verwarm je je huis optimaal zonder te veel te betalen?
- Ontdek slimme manieren om je huis efficiënt te verwarmen zonder hoge kosten. Leer praktische tips en strategieën om je verwarmingskosten te verlagen zonder in te boeten op comfort.
Reviews Laat een review achter
- 1.3 (3)
- 2.2 (115)
- (1)
- 5.0 (1)
-
Kristien 18 oktober 2022
1Blijf ver weg van deze syndicus, volgen Niets op, enkel hun boekhouder werkt. Dikke vette NUL
-
Anoniem meer dan 2 jaar geleden
1 -
Wessex meer dan 2 jaar geleden
2Degelijk syndicus
- Zie meer
-
Graham Van Wyatt meer dan 2 jaar geleden
communication would be a start
- Zie meer
-
Lummen Peter 8 maart 2022
5Uitstekende ervaring
- Zie meer
-
Dirk Van Akelyen 12 februari 2024
4Niettegenstaande de problemen die er zijn in het gebouw probeert beheer toch positief te reageren. Soms moet je iets meer aandringen en of duidelijk zijn maar al bij al reageert men goed. Een oud gebouw kan nu niet eenmaal 30 jaar jonger gemaakt worden in een oogopslag.
-
dana manevska 26 januari 2024
1Mijn moeder kreeg een gigantische afrekening van 3600 euro. Ze kreeg de kans niet om het in 6 keer af te betalen. Niemand telefonisch of per mail bereikbaar. Bovendien totaal niet duidelijk hoe deze kosten werden berekend. Blijf weg van deze firma!!
-
Hussen Almagdy 11 januari 2024
5Vroeger hadden we slechte ervaring mee. Nu werken ze op een professioneel manier. Zeer behulpzaam en doen hun werk goed
-
christiana melort 9 januari 2024
1onmogelijk contact op te nemen met deze firma, steeds afgewimpeld met..ze zijn op huisbezoek,zullen u opbellen ....komt nooit iets van ook bij onze buren die met dezelfde firma zijn geen nazicht of controle over gedane werken!
-
Astrid van der ven 9 januari 2024
5Ik word altijd vriendelijk en goed geholpen aan de telefoon door de receptioniste. Mijn vragen worden altijd zo goed mogelijk beantwoord door de mensen bij wie ik moet zijn. Tevreden
-
jimmy salau 7 december 2023
1Slechtste syndicus van Antwerpen, ons gebouw is steeds ijskoud in de winter al 4 jaar dat ik hier woon en Beheer doet hier niets aan
-
Un Dominicano en Belgica 29 november 2023
1Dit is het slechtste beheer in heel België, tot het punt dat we leven als honden die elke drie maanden een bedrag van 750 euro betalen in een gebouw dat niet is gekocht en geen gloeilamp. De ratten lopen door de gangen en het afval ligt zelfs op de trappen. Banen worden tot vier keer betaald en ze zijn niet klaar en ze doen alles vrijelijk en ongestraft We moeten ons allemaal verenigen en naar de vrederechter gaan en een einde maken aan deze dieven.
-
Elise Belmans 23 november 2023
1Als ik NUL sterren kon geven deed ik het. Dikke schande dat deze syndicus kan blijven bestaan. Mails blijven onbeantwoord, verschuldigde bedragen blijven onbetaald. Pure diefstal. Kan dit aub halt toegeroepen worden?!
-
Alain Van Hassel 8 november 2023
1Geen communicatie, wanbeheer, geen financiële transparantie , geen continuïteit, onbereikbaar en zo kan ik nog wel even doorgaan tot zo ver zelfs dat de leveranciers niet meer betaald worden en je VME hier niets van afweet... Blijf hier lekker ver van weg
-
Peter Van Gulck 24 oktober 2023
1Deze syndicus was vroeger nog wel redelijk ok maar de laatste jaren is het stijl bergaf gegaan. Ze zijn niet bereikbaar, mails blijven onbeantwoord, beslissingen worden niet of veel te laat uitgevoerd, financieel beheer is een ramp, .... Blijf hier ver vandaan!
-
Lvc 20 oktober 2023
5 -
charlotte 20 oktober 2023
5 -
Linda 20 oktober 2023
5 -
Pieter Dingemans 10 september 2023
1 -
Tom Vh 7 augustus 2023
5Sinds daar een zekere S. Gilon werkt herkennen we Beheer terug. Topbeheerder die de materie beheerst!
-
Hermann Schleicher 21 juli 2023
13 keer telefonisch kontakteert, geen duidlijk antwoord gekreegen ! Laatste keer beloofd terug gebeld te worden, leege beloofdes ! Onbetrouwbar !
-
Shelly Van Velthoven 23 juni 2023
1Heel slecht! Sinds de overstap. Altijd netjes en op tijd betaald. Zonder boe of bah ineens een afrekening van over de €2100 zonder verwittiging. Juist een aankoop van een huis gedaan dus niet meer veel financiële reserve, enkele malen gebeld en niemand die iets voorstelde van een afbetalingsplan of dergelijke. Na meerdere malen mailen eindelijk antwoord gekregen dat ik €350/maand zou moeten afbetalen anders als er niet betaald word dit direct naar de advocaat word gestuurd, terwijl ik meermaals heb gezegd dat dit voor ons niet haalbaar is. Kreeg ik een bot antwoord dat mijn advocaat het dan maar moet regelen voor mij. Ook van hier naar daar gestuurd worden wanneer ik vroeg of het bedrag wel klopte en onlogische vergelijkingen maken dat er deze periode veel mensen moeten bijbetalen.
-
Olivier Verhaeghe 22 juni 2023
1Ik heb schilderwerken uitgevoerd aan 1 van de gebouwen van beheer, na verschillende herinneringen en telefoons nog steeds geen betaling van mijn factuur voor de uitgevoerde werken......
-
Alicia Ram 14 juni 2023
5 -
Jamie van couwenberghe 9 juni 2023
1 -
turtle 163 27 mei 2023
1Heel jammer, we betalen voor nooddienst, en al verscheidene berichten door verschillende eigenaars zijn ingesproken op de voicemail .....niks reactie!!!!! Schandalig!!!!
-
Umut Yetişe 26 mei 2023
1 -
Jacques Dierckx 21 mei 2023
1 -
Anne Hendriks 17 mei 2023
1Pure incompetentie. Zelfs kleine basisvragen zoals een regelmatig tuinonderhoud krijgen ze bij Beheer niet klaar. Het gebouw verloederd zienderogen en onze syndicus is onbereikbaar.
-
Karel De backer 17 mei 2023
1Rampzalige syndicus. Volgt niets op, gebouw verloederd, neemt telefoon niet op, beantwoord mails niet en zegt last minuut nu al tweemaal de verplichte alv af, absoluut wanbeheer. Absoluut te mijden.
-
Levi Bresseleers 4 mei 2023
1Niet tevreden over de service.
-
Wim Carnarc 19 april 2023
1 -
Jonas Hendrickx 19 april 2023
5Snel en correct verder geholpen in functie van de verkoop van een appartement
-
Martine Vandervelden 18 april 2023
1Slechte communicatie en vaak boekhoudkundige fouten!
-
Jacques Van den Bulck 21 maart 2023
1Geen vlot contact meer zoals vroeger, ik heb het gevoel dat Beheer bvba enkel nog bestaat om ons te laten betalen, doch totaal geen service meer levert.
-
Wim Aerts 20 maart 2023
1Beheer is een schande voor het beroep van syndicus. Als je concrete vragen stelt telefonisch (zeer onvriendelijke medewerkers) of per mail duurt het letterlijk MAANDEN voor er reactie komt. Deze komt er dan enkel na herhaaldelijk telefonisch contact. Daarnaast versturen ze geen uitnodigingen voor officiële vergaderingen, nemen ze geen taken op en laten ze alles aan het lot over. De medewerkers zijn daarnaast ook vakonbekwaam en begrijpen vaak simpele zaken niet i.v.m. juridische omkadering of boekhouding. Als je kan: WEGBLIJVEN. Op onze vraag laten wij al voor de tweede keer Beheer vervangen als syndicus in mijn huidige en vorige appartementsgebouw. Iedereen stemde unaniem VOOR!
-
Nicole Maes 12 maart 2023
1Deze syndicus is zelfs niet 1 ster waard. Ze zijn nooit bereikbaar. De problemen stapelen zich op. De boekhouding klopt niet, wordt niet ter inzage aan de commisaris gestuurd, De poestdienst werd opgezegd zonder het contract na te kijken laat staan na te leven. Het grootste probleem zijn de liften, die waren voorbije jaren vaak weken aan een stuk kapot. Op dit moment zijn onze liften alle 4 buiten werking gesteld vanwege de veiligheid. Beheer heeft de nodige werken jaren laten liggen, het voorbije jaar zelfs verschillende aanmaningen van de veiligheidsdienst totaal genegeerd waardoor ze afgelopen vrijdag afgekeurd en afgesloten werden. Stel je maar voor, een gebouw met 190 appartementen, 16 verdiepen hoog. Wij zitten gegijzeld in onze woning. Veel ouderen en gehandicapten, de hulpdiensten en verpleging komen in het gedrang. Niet normaal dit.
-
Robin Coolen 8 maart 2023
1 -
Vincent Willis 7 maart 2023
1Helaas kan ik ook niets goed zeggen over deze syndicus. Ondermaatse communicatie. Geen helderheid over openstaand dossier. Wordt amper op emails gereageerd, noch deftig over de telefoon besproken. Ik wacht zelf al 2 jaar op een terugbetaling. Altijd maar afwimpelen. 1/10
-
Ewoud Berx 27 februari 2023
1Dit is de slechtste Syndicus die je kan voorstellen. Maken boekhoudkundige fouten, vragen bedragen op die niet kloppen en negeren elke vorm van communicatie. Het vermoeden bestaat dat ze ook onderhandse prijsafspraken maken met bedrijven om werken uit te voeren. Blijf weg.
-
Charlotte Jaros 24 februari 2023
1De opvolging van dossiers is ondermaats. Geen reactie op e-mails, telefonisch is de contactpersoon nooit bereikbaar en belt hij niet terug. Het telefonisch onthaal is ook ronduit onbeleefd en zegt dat ik maar moet terugbellen want onze contactpersoon "houdt zich niet bezig met mijn dossier" (letterlijke quote).
-
Besim Ukcamaj 15 februari 2023
1 -
Bill X 6 februari 2023
1Buiten ermee. Slecht bereikbaar, geen transparantie. . Een ramp sinds de overname door gerantis.
-
Kristof De Moor 31 januari 2023
1Zelf geen 1ster waard! Mails worden al weken niet meer beantwoord, bij telefonisch contact wordt er steeds gezegd later nog eens terug te bellen het gaat serieus bergaf met Beheer sinds de overname en zullen we bij de volgende AV een nieuwe syndicus aanstellen want dit kan niet meer verder!
-
Eline van mullem 30 januari 2023
1 -
Jan Stes 19 januari 2023
1Beheer BV als syndicus is echt niet aan te raden. Tenzij je flink van je voeten maakt worden alle vragen en opmerkingen gewoon genegeerd.
-
tinne jackson 15 januari 2023
1Zelfs geen 1 stem waard Veel betalen voor niets. Bellen, mailen, nu meer dan 1,5 maand later nog geen antwoord zelfs als je meld dat het dringend is. Rekeningen kloppen nooit. Opvolging van lopende zaken gebeurd niet. Het gaat van kwaad naar erger. Is er nu niemand in die firma die orde op zaken kan stellen? Jullie spelen met het geld en de eigendommen van anderen zonder jullie er iets van aan te trekken. Jullie moeten je schamen 😡
-
H.G G 11 januari 2023
1 -
andre 28 december 2022
1Helaas moet ik de vorige reviewers gelijk geven. Sinds de overname door Gerantis gaat het helemaal de verkeerde kant uit met Beheer. De telefonische bereikbaarheid is moeilijk, het nieuwe systeem waar er slechts 1 centraal mail-adres is, zorgt niet voor een vlotte opvolging en dossiers blijven liggen tot er 1 of meerdere reminders worden gestuurd. Voor onze AV die over 14 dagen is, hebben we nog geen uitnodiging. Telefonisch contact met Beheer levert niets op want onze beheerder is op verlof, er is geen vervanger en je kan met niemand anders dan een receptionist spreken. Ondanks herhaalde verzoeken sinds maanden heeft de boekhouding de rekeningen nog niet voorgelegd aan de commissaris. Ook daar, de boekhouder is in verlof en er is geen vervanging. Ook zijn er fouten in de boekhouding gebeurd (dubbele betaling aan leverancier, betaling aan leverancier zonder dat de prestatie geleverd is) en kan men niet zeggen welke correctieve acties er zijn genomen om dit te vermijden. Tenslotte heeft Beheer ondanks herhaaldelijk aandringen nooit geantwoord op de vraag ivm transparantie over commissies de ze al dan niet ontvangen van leveranciers.
-
Peter Van Eygen 28 december 2022
1 -
Luc de Schoesitter 13 december 2022
1 -
Hanife Cilingir 20 november 2022
1Ze verdienen zelfs geen 1 ster, hun diensten zijn ondermaats.Ze zijn niet bereikbaar, antwoorden niet op emails, het enige dat ze kunnen doen is dezelfde rappel steeds sturen. Hun boekhouding maakt veel fouten, de afrekeningen moet je steeds dubbel nachecken, ze hebben in februari 600eur voor mijn appartement gefactureerd terwijl het voor een andere appartement bestemd was, het heeft me maanden geduurd om het recht te zetten (na vele emails langs mijn kant). Nu in augustus hebben ze voor het privé gedeelte 145euro voor een ontstopping gefactureerd waarbij ik als huisbaas niet eens de toestemming voor heb gegeven en niet eens op de hoogte ben gesteld, huurder heeft geen opdracht gegeven. Ik betwist het bedrag (145eur). Ik heb zeker 6 emails gestuurd, geen reactie, ik bel (volgens hun website zijn ze bereikbaar vanaf 8.30 => klopt niet), ze zijn niet bereikbaar, ik laat een voicemail bericht op hun antwoordapparaat, ze bellen niet terug, het enige dat ze kunnen doen is rappels sturen (en plus met de melding administratieve kosten worden aangerekend) ipv inhoudelijk te antwoorden op een email. En dan de dreigementen we gaan gerechtelijk vorderen, waarbij ze de VME nog op kosten willen jagen voor hun EIGEN NALATIGHEID EN FOUTEN. Volgende algemene vergadering eerste agendapunt: VERANDEREN VAN SYNDICUS (GEBOUW ORION)
-
bavo van roost 10 november 2022
1Beheer BV is werkelijk ondermaats. Zelfs de meest basis-taak van een syndicus zoals het opstellen en doorsturen van een correcte en transparante boekhouding lijkt problematisch: de boekhouding die ik opgestuurd kreeg was foutief in mijn nadeel ter waarde van enkele duizenden Euro. Dit werd enkel duidelijk na maanden wachten op een antwoord, waardoor mijn schuld bleef oplopen. Wanneer ik Zoe na een rappel hierover aansprak en bijkomdende documentatie vroeg ter verduidelijking van de boekhouding werd er gedreigd met een raadsheer. Zoe stuurde de documentatie op en ik betaalde mijn schuld vrijwel onmiddelijk af. Maar alsnog werd een raadsheer ingeschakeld. Toen ik Zoe telefonisch wilde bereiken om verduidelijking van een aantal zaken wilde ze zelfs geen gesprek aangaan. Vermijd dit bedrijf. En ben je verplicht ermee samen te werken, probeer dan Zoe alsnog te vermijden.
-
Pascale Claes 5 november 2022
11ste contact telefoon is vriendelijk en behulpzaam. Maar de volgende lijn, diegene die je echt moet helpen en een luisterend oor moet zijn naar je probleem en zo probleemoplossend kan zijn: rampzalig. Luistert niet, Zoë ratelt haar gestandaardiseerde tekst af en zorgt niet voor een oplossing, wat zorgt voor frustratie (zodanig dat ik begon te roepen). De frustratie was er ook, omdat ik zeker 7 keer heb moeten bellen, alvorens ik Zoë aan de lijn heb gehad.
-
Aylin Deniz 26 oktober 2022
1 -
Majid El Aissati 22 augustus 2022
1Blijf hier weg aub grootste bandieten dat er zijn. Blijven maar aanrekenen en laten werken voeren door hoogste bieder. Een ramp om een deftige afspraak mee te maken. Degene die met deze mafia in zee gaan worden gevonden op bodem van de schelde!!!
-
1995mnu 18 juni 2022
1Communicatie is zeer slecht. Reageren niet op belangrijke mails.
-
Veronique Castille 18 april 2022
1Niet aan te raden als syndicus. Rampzalig !
-
Wesley Van Heck 11 april 2022
1Op tijd terugbetalen kennen ze hier niet...Maar als je 2 dagen te laat betaald heb je al een aangetekende brief met extra kosten...🤣 "Binnen 30 dagen" zijn al bijna 60 dagen verder en nog steeds geen terugbetaling ontvangen en als je belt krijg je steeds hetzelfde antwoord..."deze week gaan we storten", bedriegers!.. Volgende vergadering vraag Ik voor nieuwe beheerder want is ieder jaar hetzelfde !
-
Frank De Coninck 3 maart 2022
4Gezellige,typische Hollands dorpscafé in Sluis. Een aanrader als je in de omgeving bent.
-
Noukie V 5 februari 2022
4Vriendelijkheid en behulpzaamheid
-
Marcus Aurelius meer dan 2 jaar geleden
1Worse service.....They can not speak English....
-
Karen VB meer dan 2 jaar geleden
1 -
Alain de Rhode meer dan 2 jaar geleden
5Tout ça, c'est l'Institut Royal pour Sourds et Aveugles (I.R.S.a. A la perfection.
-
Sara Wuyts meer dan 2 jaar geleden
5 -
Melissa Musco meer dan 2 jaar geleden
5 -
Jan Jansens meer dan 2 jaar geleden
1 -
Jan Deridder meer dan 2 jaar geleden
1 -
Chalid Haram meer dan 2 jaar geleden
1 -
Jos Verhelst meer dan 2 jaar geleden
1(Translated by Google) Do not work with this company, Bad experiences as a tenant (Original) Niet in zee gaan met deze firma, Slechte ervaringen als huurder
Antwoord van Zaakvoerder 19 januari 2021Beste Heer Verhelst, Vermits wij uw naam niet kunnen terugvinden in onze bestanden als zijnde een huurder in één van de wooneenheden waar wij rentmeester zijn, kunnen wij u jammer genoeg niet contacteren om uw ervaring met onze firma te bespreken. Vermoedelijk beheren wij niet het pand dat u betrekt. Indien wij de verhuring hebben gerealiseerd en dit is voor u niet meegevallen, mag u ons hierover altijd contacteren. Wij ijveren immers voor een open communicatie en klantentevredenheid. -
Paul Struyf meer dan 2 jaar geleden
5 -
Sandudo San meer dan 2 jaar geleden
1Absoluut vermijden .
-
Ben Van der Mueren meer dan 2 jaar geleden
1 -
Joeri Crols meer dan 2 jaar geleden
1 -
Glenn Mattheeusen meer dan 2 jaar geleden
5Zeer goede service gekregen bij de verkoop van ons appartement. Ons appartement was binnen de week verkocht, dit kan enkel met een goed Immo kantoor! Dit is zeker een aanrader!
Antwoord van Zaakvoerder 8 december 2020Bedankt Glenn voor deze positieve feedback! Het was een genoegen om voor jullie de verkoop te realiseren.Antwoord van Zaakvoerder 8 december 2020Bedankt Glenn voor deze positieve feedback! Het was een genoegen om voor jullie de verkoop te realiseren. -
Nina Wuyts meer dan 2 jaar geleden
5 -
joeri jonkers meer dan 2 jaar geleden
4(Translated by Google) I just wanted to say that I am satisfied with the cooperation we have had for several months. Great contact, appointments are done neatly and everything runs correctly. Thank you in advance GCS Technics (Original) Ik wou even langs deze weg, melden dat ik tevreden ben over de samenwerking die we sinds enkele maanden hebben. Tof contact, afspraken gebeuren netjes en alles loopt correct. Alvast bedankt hiervoor GCS Technics
Antwoord van Zaakvoerder 8 december 2020Bedankt Joeri! We zijn blij dat wel telkens zo'n vlotte service mogen genieten. Zowel onze eigenaars als onze huurders zijn zeer tevreden over uw dienstverlening.Antwoord van Zaakvoerder 8 december 2020Bedankt Joeri! We zijn blij dat wel telkens zo'n vlotte service mogen genieten. Zowel onze eigenaars als onze huurders zijn zeer tevreden over uw dienstverlening. -
Ann Devriendt meer dan 2 jaar geleden
5Vriendelijk personeel, steeds correct en professioneel uitleg gekregen.
Antwoord van Zaakvoerder 8 december 2020Dank je wel! Altijd fijn om te vernemen dat ons personeel de klanten tevreden stelt.Antwoord van Zaakvoerder 8 december 2020Dank je wel! Altijd fijn om te vernemen dat ons personeel de klanten tevreden stelt. -
Gys Godderis meer dan 2 jaar geleden
4In het verleden vaker al contact gehad met Beheer, vlotte communicatie, ook in coronatijden en best wel een goede aanpak van zowel schatting als verkoop. Zeer professioneel contactpersoon met veel ervaring en uitgebreide kennis tijdens een best wel complex dossier.
Antwoord van Zaakvoerder 8 december 2020Bedankt voor deze positieve feedback.. Wij hopen dat wij onze aangename samenwerking in de toekomst kunnen verder zetten.Antwoord van Zaakvoerder 8 december 2020Bedankt voor deze positieve feedback.. Wij hopen dat wij onze aangename samenwerking in de toekomst kunnen verder zetten. -
Sam Bollens meer dan 2 jaar geleden
1 -
Nils Schillemans meer dan 2 jaar geleden
1 -
bram geys meer dan 2 jaar geleden
1(Translated by Google) Unfriendly service (Original) Onvriendelijke dienstverlening
Antwoord van Zaakvoerder 19 januari 2021Beste heer Geys, Spijtig dat u onze dienstverlening als onvriendelijk heeft ervaren. Wij ijveren ernaar om iedere klant persoonlijk en vriendelijk te woord te staan. Als uw ervaring anders is, mag u ons hier steeds over contacteren. -
kim wellens meer dan 2 jaar geleden
1Hier geen fatsoen. Onvriendelijk en duidelijk vriendjespolitiek.
-
suzy dekkers meer dan 2 jaar geleden
1onbetrouwbare syndicus
-
Jos De Laet meer dan 2 jaar geleden
1Ongelofelijk dat zo een syndicus kan blijven bestaan.
-
susan deckers meer dan 2 jaar geleden
1Hier weten ze duidelijk de betekenis van 'beheer' niet. Blijf hier weg!
-
jack boeis meer dan 2 jaar geleden
1Slechtste syndicus in Antwerpen.
-
Tinne Segers meer dan 2 jaar geleden
1 -
Jozef Hertecant meer dan 2 jaar geleden
1(Translated by Google) I own a house with three apartments in the Wolstraat in Antwerp. This property was managed by Beheer from May 2018 to April 2019. The reason was that I live abroad and my mother was too old to take care of maintenance and renting out. Shortly afterwards, one of the tenants left. Management provided a very expensive place description and after more than half a year failed to get that apartment rented. That is very strange because those apartments are very attractive and reasonably priced. The previous 12 years had never been vacant, my mother had always immediately found a new tenant. However, she was well into her eighties by then, she did not live in Antwerp, nor did she have the professional experience of Beheer. When that apartment finally got rented out, the shower turned out to be broken, something had apparently escaped the expensive description of the place. Which is very strange because the concertina doors were also damaged, something was easy to see. Someone suggested to me that this indicates that the apartment had been rented through Airbnb in the meantime, without me knowing. Management has also proposed and performed a few expensive maintenance works. When it was transferred to another manager, he was promptly pushed over by an invoice from Rentokil. Upon inquiry it turned out that the treatment had indeed happened, but in another building that I do not own. (Original) Ik ben eigenaar van een huis met drie appartementen in de Wolstraat in Antwerpen. Dit pand werd vanaf mei 2018 tot april 2019 beheerd door Beheer. De reden was dat ik in het buitenland woon en dat mijn moeder te oud was geworden om te zorgen voor onderhoud en verhuring. Kort nadien vertrok een van de huurders. Beheer zorgde voor een heel dure plaatsbeschrijving en slaagde er nadien meer dan een half jaar niet in om dat appartement verhuurd te krijgen. Dat is heel vreemd want die appartementen zijn heel aantrekkelijk en redelijk geprijsd. De vorige 12 jaar had er nooit een leeggestaan, mijn moeder had altijd onmiddellijk een nieuw huurder gevonden. Nochtans was zij tegen dan diep in de tachtig, woonde ze niet in Antwerpen en had ze evenmin de professionele ervaring van Beheer. Toen dat appartement uiteindelijk toch verhuurd raakte, bleek de douche kapot, iets was de dure plaatsbeschrijving blijkbaar ontgaan was. Dat is heel vreemd want de harmonicadeuren waren ook beschadigd, iets was gemakkelijk te zien is. Iemand heeft mij gesuggereerd dat dit erop wijst dat het appartement in de tussentijd via Airbnb verhuurd was, zonder dat ik het wist. Beheer heeft ook een paar dure onderhoudswerken voorgesteld en uitgevoerd. Bij de overdracht aan een andere beheerder, kreeg die nog vlug een factuur van Rentokil toegeschoven. Bij navraag bleek dat die behandeling inderdaad gebeurd was maar wel in een ander gebouw waar ik geen eigenaar van ben.
Antwoord van Zaakvoerder 19 januari 2021Beste Heer Hertecant, Graag willen wij u één en ander toelichten. Het opmaken van een omstandige plaatsbeschrijving wordt niet door Beheer BV zelf gedaan, echter wel door een neutraal, beëdigd expert zodat belangenvermenging kan worden uitgesloten. De kosten hieraan verbonden worden, zoals bij wet werd vastgelegd, voor 50% gedragen door de huurder en voor 50% door de eigenaar. Als eigenaar heeft u er alle belang bij dat er een degelijke plaatsbeschrijving wordt opgemaakt zodat eventuele huurschade kan worden verrekend bij uittrede. Wij beslissen dit niet zonder voorafgaandelijk akkoord. In onze offerte rentmeesterschap wordt dit reeds toegelicht. Er is inderdaad enige tijd overheen gegaan voor er een geschikte kandidaat werd gevonden. Wij zijn immers zeer selectief in het aanbrengen van mogelijke huurders, zo dienen zij een bewijs van woonst en gezinssamenstelling voor te leggen alsook dienen ze aan te tonen voldoende solvabel te zijn om de huurgelden stipt en spontaan te betalen. Voor wat betreft de barst in de douche is het noodzakelijk om de volledige situatie toe te lichten. De douche werd niet volgens de regels van de kunst geïnstalleerd waardoor de barst in de douche, die wel degelijk werd genoteerd in de plaatsbeschrijving, niet verhaald kon worden op de huurder. De barst was immers een gevolg van de slechte installatie. Deontologisch kunnen wij het ons niet permitteren om een schade die geen huurschade blijkt te zijn, te verhalen op de huurder. Dit hebben wij u destijds ook per email laten weten. De dure onderhoudswerken werden uitgevoerd op uw verzoek. Wij hebben verschillende offertes voorgelegd waaruit u uw keuze heeft kunnen maken. Zowel het opfrissen van de inkomhal alsook het schilderen van het buitenschrijnwerk waren noodzakelijk. De eigenaar heeft immers ook zijn plichten. Rentokil heeft inderdaad een interventie uitgevoerd nadat wij veelvuldige klachten van uw huurders ontvingen over muizen en ratten. Hoewel kleine aanpassingen niets uithaalden, wa -
Sam Lay meer dan 2 jaar geleden
1Geen feedback na het bezichtigen van appartement. Op z'n minst een berichtje terug dat men niet werd geselecteerd om een woning te huren. Onbeschoft gewoon
-
Mikey bones meer dan 2 jaar geleden
1 -
Dora Chigoho meer dan 2 jaar geleden
1 -
Tom De Koninck meer dan 2 jaar geleden
1(Translated by Google) The broker calls fifteen minutes in advance that the appointment not proceed because the apartment would be sold plots. I was obviously on his way, and had there been another appointment canceled. Few business to potential buyers, but not to the seller (perhaps I would have made a higher bid?). (Original) De makelaar belt een kwartiertje op voorhand dat de afspraak niet meer doorgaat omdat het appartement plots verkocht zou zijn. Ik was uiteraard al onderweg, en had er speciaal een andere afspraak voor afgezegd. Weinig commercieel naar kandidaat-kopers, maar ook niet naar de verkoper (misschien had ik wel een hoger bod gedaan?).
-
Iris Vanden Bulcke meer dan 2 jaar geleden
1(Translated by Google) Very bad experience with the Immo office. They do not take any steps to help their customers. In the meantime I have been waiting for 3 months for the repayment of my rent guarantee due to the negligence of the staff. (Original) Zeer slechte ervaring met het Immo kantoor. Ze ondernemen geen enkele stap om hun klanten te helpen. Intussen al 3 maand aan het wachten op de terugbetaling van mijn huurwaarborg door de nalatigheid van het personeel.
-
Andy Dielens meer dan 2 jaar geleden
5 -
Pascale Rymenants meer dan 2 jaar geleden
3 -
Jeremy Gilot meer dan 2 jaar geleden
5(Translated by Google) Fantastic employees (Original) Fantastische medewerkers
-
e man meer dan 2 jaar geleden
5Very tasty kosher pizza
-
frederik covents meer dan 2 jaar geleden
4(Translated by Google) Friendly service, nice system with buzzers when your food is ready, clean, nice and cozy space. MEGA tasty burgers. (Original) Vriendelijke bediening, leuk systeem met zoemers wanneer je eten klaar is, proper, mooie en gezellige ruimte. MEGA lekkere burgers.
-
inge vande heining meer dan 2 jaar geleden
1(Translated by Google) I live in an apartment on Meirbrug. Above the Burgerking. It is no longer as attractive as 10 years ago: dirty pavements and garbage everywhere inside and out. The management company does not take the necessary steps to keep it tidy. The inner garden of the apartments is anything but well maintained. We still pay enough to see everything neatly. (Original) Ik woon op een appartement op meirbrug. Boven de Burgerking. Het is niet meer zo aantrekkelijk zoals 10 jaar geleden:vuile stoepen en overal rommel binnen en buiten. De firma beheer doet niet het nodige om het netjes te houden. De binnentuin van de appartementen is alles behalve goed onderhouden. Wij betalen toch genoeg om alles netjes tezien.
-
Hugo Vossen meer dan 2 jaar geleden
3(Translated by Google) Real estate office, steward and real estate management (Original) Immo kantoor, rentmeester en beheer onroerende goederen
-
Mien Kops meer dan 2 jaar geleden
5 -
Slotenmaker WeberSecurity meer dan 2 jaar geleden
5(Translated by Google) We have been working with Beheer for quite some time and can only recommend this company! Many of their professional staff ensure a perfect service that only aims at the satisfaction of its customers! (Original) Wij werken reeds geruime tijd samen met Beheer en kunnen deze firma enkel maar aanraden! Tal van hun professionele medewerkers zorgen voor een perfecte dienstverlening die enkel maar de tevredenheid van zijn klanten beoogt!
-
CHROMAPLANTAARDIG BAKVET meer dan 2 jaar geleden
1(Translated by Google) Partisan / non-deontological / rude moments with 1 of the person in charge of the buildings. Very bad so. (Original) Partijdige/niet deontologische/onbeleefde momenten met 1 van de verantwoordelijke van de gebouwen. Zeer slecht dus.
-
Tony Van Velthoven meer dan 2 jaar geleden
1Asbest, lekken, slechte communicatie, duur, syndicus slecht
-
Laura G meer dan 2 jaar geleden
1(Translated by Google) Racists (Original) Racisten
-
Ludo Van Raemdonck meer dan 2 jaar geleden
3 -
A Friedman meer dan 2 jaar geleden
5Freindly and professional services
-
Marc Vetcour meer dan 2 jaar geleden
5 -
Frederick Vanbrabant meer dan 2 jaar geleden
1(Translated by Google) Possibly the worst service I ever received. (Original) Mogelijks de slechtste service die ik ooit kreeg.
-
Verhuring Meidoornstraat meer dan 2 jaar geleden
5(Translated by Google) Correct and professional follow-up by stewardship. Management has tight ropes. (Original) Correcte en professionele opvolging door rentmeesterschap. Beheer heeft de touwtjes strak in handen.
-
Hans Vangeel meer dan 2 jaar geleden
5(Translated by Google) Very nice cooperation when renting out my house. No idea there was so much to think about. Thanks to the good care of the ladies of the stewardship, this lease has been started up and followed up perfectly. (Original) Zeer fijne samenwerking bij de verhuring van mijn woning. Geen idee dat er zoveel was om aan te denken. Dankzij de goede zorgen van de dames van het rentmeesterschap is die verhuring perfect opgestart en opgevolgd.
Antwoord van Zaakvoerder 19 januari 2021Mijnheer Vangeel, Dank voor de positieve feedback! Het is een genoegen om met u te kunnen samenwerken. Telkens ervaren wij een zeer constructieve dialoog en afhandeling van uw verhuurdossier. Wij hopen u in de toekomst opnieuw te kunnen bijstaan bij verhuring/verkoop van uw vastgoed. -
Filip Van Daele meer dan 2 jaar geleden
1(Translated by Google) Money is the only thing that counts here. (Original) Geld is het enige wat hier telt.
-
L A meer dan 2 jaar geleden
5 -
Pol Lepel meer dan 2 jaar geleden
5(Translated by Google) Place to be for good pint and tasty spaghetti (Original) Place to be voor goede pint en lekkere spaghetti
-
Javier Giraldo Brito meer dan 2 jaar geleden
4I rented my apartment here and they were very helpful
-
Michel Van der Auwera meer dan 2 jaar geleden
5(Translated by Google) Very professional approach and thorough approach. I know Management BVBA as managing agent of my 95-year-old aunt, where I did the administration. Everything very transparent and clear. Later in the sale, we even received a bonus that we were not informed. Quite correct. I have worked with several 'Syndics', but management comes out head and shoulders above the rest. So fine! (Original) Zeer professionele aanpak en degelijke aanpak. Ik heb Beheer bvba leren kennen als syndicus van mijn 95-jarige tante, waar ik de administratie voor deed. Alles heel transparant en duidelijk. Later bij de verkoop ontvingen we zelfs nog een premie waar we niet van op de hoogte waren. Heel correct. Ik heb al met verschillende 'syndics' gewerkt, maar Beheer steekt er met kop en schouders bovenuit. Prima zo !
-
Vincent Valckx meer dan 2 jaar geleden
5(Translated by Google) Very friendly building manager! Always available, fast service, clear and comprehensive communication and always time to answer questions. Removes all our worries. Just top. (Original) Zeer vriendelijke syndicus! Altijd bereikbaar, snelle service, duidelijke en uitgebreide communicatie en altijd tijd om op vragen te antwoorden. Neemt al onze zorgen weg. Gewoon top.
-
Alexander Gevaert meer dan 2 jaar geleden
1(Translated by Google) Inadvisable. They engage in favoritism and other less attractive ones. An upstairs neighbor detects with a kind of heat sensor and they allow this. Not a decent company. (Original) Af te raden. Zij doen aan vriendjespolitiek en ander minder fraais. Een boven buurman detecteert met een soort warmtesensor en zij laten dit toe. Geen fatsoenlijke firma.
-
Pia Habets meer dan 2 jaar geleden
1(Translated by Google) Very bad experiences with management of the Amerikalei. If I have the say: never again this hypocritical syndic. (Original) Zeer slechte ervaringen met beheer van de Amerikalei. Als ik het voor het zeggen heb : nooit meer deze hypocriete syndic.
- Zie meer
Categorieën
Bedrijfsinformatie
- Ondernemingsnummer: BE0403761510
- Rechtsvorm: Besloten vennootschap
- Status: Actief
- Oprichtingsdatum: 1968-01-01
- Aantal werknemers: Van 10 tot 19 personen
- KBO gegevens
Parkeerplaatsen
- Soort parking: {0}
- Uren: {1}
- Tarief: {2}
- Maximale duurtijd: {3}
Powered by Seety