We hebben 17 resultaten gevonden voor loonadministratie in Zemst

    • 1982 Elewijt (Zemst)
      Tervuursesteenweg 544

    ADVIES OP UW MAAT !!! Accountant - Belastingconsulent - Audit Fiscalist - Financieel Expert Boekhouding Startersbegeleiding - loonadministratie ISM revisor - advocaat - ondernemingsloket Beste ondernemer, U bent een harde werker en dagelijks wordt u opgeëist door de corebusiness van uw zaak. Vaak ontbreekt de tijd voor een goede administratieve, financiële en fiscale opvolging van uw bedrijf. Uw winst kan hierdoor wegsmelten als sneeuw voor de zon. U verlangt dan ook van uw accountant-belastingconsulent of fiscalist dat hij uw zaken behartigt alsof het zijn eigen bedrijf was. Hij is immers het verlengstuk van uw succes. Daarom streven wij ernaar om binnen de krijtlijnen van de wet uw inkomen zo goed mogelijk te optimaliseren. Jarenlange ervaring in kleine en grote ondernemingen zorgen ervoor dat wij deze materie perfect beheersen en in klare taal kunnen overbrengen. De volledige opvolging van uw vennootschap (startend of reeds gevestigd) of eenmanszaak is onze specialiteit. Vlekkeloze overnames van bestaande dossiers zijn een handelsmerk! Maak vrijblijvend kennis met AFP-accountancy. U kan er alleen maar voordeel uit halen.

Hier zijn een aantal resultaten die niet exact overeenkomen met de zoekterm, maar mogelijk toch relevant zijn
    • 2630 Aartselaar
      Leugstraat 112
    • Nu geopend - 8:30 - 12:4513:15 - 17:30
    • 2630 Aartselaar
      Mastboomstraat 8
    • Sluit binnenkort - 17:00

    Fiduciaire Antwerpen is een erkend IAB accountant & belastingconsulent. De accountant behoort tot de cijferberoepen en is bij uitstek de persoon of organisatie om u bij te staan bij het vervullen van uw boekhoudkundige, fiscale en overige verplichtingen als ondernemer. De visie van Fiduciaire Antwerpen rijkt echter verder dan dat. Als ondernemer zoekt u een klankbord, een persoon die naar uw ideeën en of problemen luistert. Geen meeloper doch een waardig opponent, een persoon die uw ideeën kan kaderen en u wijst op eventuele zwaktes maar ook iemand die zoekt naar oplossingen om deze ideeën te versterken. Hij volgt voor u het klimaat op want ja, ook het investerings-, economische- en fiscale klimaat spelen een rol bij uw ondernemersplannen.

    Meer nog, wij streven ernaar u te ontlasten van alle taken die tot ons domein behoren zodat u zich in volle vertrouwen kan richten op uw core business, uw onderneming.

    Als onafhankelijk kantoor zijn ook wij ondernemer en als dusdanig geschikt om met u in dialoog te gaan omtrent uw onderneming. Maar ook u als bedrijfsleider laten we niet in de kou staan want u en uw onderneming staan centraal in onze aanpak.

    Het begeleiden van ondernemers en hun bedrijfsleiders omvat veel aspecten. Niet alle aspecten zullen door ons kantoor kunnen begeleid worden. Een terrein dat men niet beheerst kent veel gevaren en valkuilen. Maar, Fiduciaire Antwerpen zal u niet alleen de woestijn in sturen. Samen zoeken wij een geschikte partner voor aspecten buiten ons kennisdomein en coördinerend met u, tot het volle einde, uw noden invullen.

    Een persoonlijke aanpak vindenwij essentieel. Daarom zal steeds één vaste medewerker aan uw onderneming toegewezen worden. Deze professional zal de begeleiding van uw onderneming ter harte nemen en u met raad en daad bijstaan. Door de verscheidenheid van haar cliënteel beschikt Fiduciaire Antwerpen over een zeer uitgebreide expertise in de meeste sectoren van onze economie.

    Het beheersen van het boekhoudrecht, BTW, personenbelasting, vennootschapsbelasting, loonadministratie en alle andere facetten van het ondernemerschap is niet eenvoudig. Daarom hebben wij een hele ploeg voor u klaar staan om u bij te staan, te adviseren, op te volgen en te begeleiden.

    Onze medewerkers zijn allen opgeleide professionals waarbij permanente vorming een essentieel onderdeel is van hun gestage opleiding. Een mengeling van ervaren rotten en jong bloed zorgt voor een dynamische onderneming met uitstraling in ervaring, flexibiliteit en know how.

    Door haar expertise vinden zowel kleine en middelgrote ondernemingen alsook onderdelen van grote ondernemingen of internationale entiteiten actief in België hun gading bij Fiduciaire Antwerpen.

    Fiduciaire Antwerpen bestaat reeds sinds 1971 en is dan ook een rots in de branding. Geen cowboyverhalen maar degelijk en bruikbaar advies en een begeleiding waar u als ondernemer kan op terugvallen en nog belangrijker kan op vertrouwen.

    Aarzel niet om kennis te maken met onze organisatie en contacteer ons. U zal merken u voelt zich onmiddellijk begrepen en thuis !

    Uw uitdaging is ons vakdomein.

    • 3580 Beringen
      Doelvoetstraat 7
    • Sluit binnenkort - 12:30, 17:00

    Advies nodig in loonverwerking, HR-werking, opzegtermijnen of alternatieve verloningen?

    Loon & Weddebeheer (LWB) is een adviesbureau in Beringen en Dendermonde inzake de actuele sociale en sectorale wetgeving. Al meer dan 25 jaar is LWB HR-specialist in loonadministratie en sociaal advies, vooral voor Limburgse en Oostvlaamse kmo’s, starters en eenmanszaken. Onze adviseurs informeren u graag met sociaal advies, advies in personeelszaken, loonverwerking en personeelsadministratie.

    Voor meer informatie, bezoek onze website: https://www.lwb-info.be/content/

    • 9230 Wetteren
      Wegvoeringstraat 17/41
    • 9120 Melsele (Beveren)
      Kerkplein 12

    Een ervaren partner voor al uw personeelszaken

    Iedere succesvolle onderneming zal op een gegeven moment personeel moeten aanwerven. Het is een normale stap in het groeiproces. Het aanwerven van personeel en de bijhorende administratie is complex. Net daarom doet u beter een beroep op een gespecialiseerd adviesbureau dat u bijstaat in alles wat met de sociale wetgeving te maken heeft. Sofidi v.z.w. in Melsele biedt ondernemingen en zelfstandigen al meer dan 75 jaar hr-ondersteuning op sociaal-juridisch vlak. Met onze kennis en ervaring zijn wij de eerste stap indien u wenst te starten met personeel.

    Wat doen we voor u?

    Als adviesbureau verlenen we een volledige service van a tot z op het vlak van loon- en personeelsadministratie. Zo stellen we contracten op voor nieuw personeel, en regelen we alle loonadministratie, vanaf de aanwerving tot aan het ontslag of pensioen. Hierbij volgen we steeds de arbeidsreglementen strikt op en zorgen we dat alle aangiften bij de bevoegde instanties terechtkomen.

    Op zoek naar advies omtrent sociale wetgeving? Maak nu een afspraak.

    • 2180 Ekeren (Antwerpen)
      Ferdinand Pauwelsstraat 12
    • Sluit binnenkort - 12:30, 17:00

    Er wordt weleens gezegd dat een goede boekhouder meer geld oplevert dan hij kost. Dat kunnen we bij Van Gassen Boekhouding & Fiscaliteit uit Ekeren (Antwerpen) beamen. Wij begrijpen als geen ander wat de toegevoegde waarde van ons als boekhouders voor uw bedrijf kan zijn. U kunt ons niet alleen inschakelen als boekhoudkantoor en voor hulp bij belastingaangiftes en btw, maar wij verzorgen ook met alle plezier de loonadministratie voor u. Neem vandaag nog contact op voor een vrijblijvende afspraak.

    • 3803 Wilderen (Sint-Truiden)
      Zoutleeuwsesteenweg 187
    • 3560 Lummen
      Ringlaan 32
    • Nu gesloten vrijdag - 8:30 - 16:30
    • 8700 Tielt
      Tramstraat 10
    • Sluit binnenkort - 12:00, 17:00
    • 3570 Alken
      Industrieterrein Kolmen 1085
    • 3520 Zonhoven
      Halveweg 59/1

    Online CLOUD boekhouding met performant eigen softwarepakket conform de wettelijke bepalingen inzake boekhoudrecht, btw-wetgeving en fiscaliteit. Opmaken van jaarrekening en wettelijke documenten volgens wettelijk schema van NBB. Opmaken van financiële rapporten zoals kasplanning, financiële analyses, boordtabellen. Loonadministratie bedrijfsleiders met eigen softwarepakket. Startersbegeleiding: Bijstand oprichting vennootschap of opstart eenmanszaak. Maandelijks of driemaandelijkse btw en intracommunautaire aangiften. Belastingaangifte voor personenbelasting en vennootschapsbelasting. Optimalisatie van uw fiscaal dossier. Professioneel bedrijfsadvies op uw maat!

  • 1
Zie kaart