Arrogant, niet klantvriendelijk.
Ik zou meer geargumenteerd schrijven, maar dan krijg je blijkbaar geen antwoord, zo blijkt uit de klantendienst. Niet de moeite dus.
Edit na antwoord van Gervi hieronder (want een antwoord staat Gervi niet toe):
U sluit de discussie aan het einde van uw bericht, nadat u aan het begin ervan duidelijk maakt dat ik de discussie op gang wil trekken. Maakt dit deel uit van de "onberispelijke klantenservice" die u vermeldt? Betreurt u het dan werkelijk ten zeerste dat ik een slechte ervaring heb gehad? Want ik zie u er enkel aan toevoegen.
Laat het voor iedere lezer tevens duidelijk zijn dat ik via e-mail de discussie op gang heb willen trekken, niet via dit kanaal. Dit kanaal is de plek waarnaar Gervi zowel mijn echtgenote als mezelf heeft gedreven. Mijn vrouw, nadat ze werd bedreigd met het nemen van juridische actie, voor het niet willen betalen van een factuur voor wat Gervi nu zelf zo mooi benoemt als een inspectie die nooit heeft plaatsgevonden. Ikzelf, meer dan twee maanden nadat ik simpelweg geen antwoord heb gekregen op mijn verzoek om een rapport, nadat mijn vrouw uit angst voor problemen de factuur voor deze "fictieve inspectie" heeft betaald.
Gervi heeft een particuliere potentiële klant bewust bedot en uitgebuit, maar verwacht niet dat die daar andere potentiële klanten voor zal behoeden via een kanaal als Google Maps (nadat hier ik bij het vragen om een oplossing nog voor heb gewaarschuwd). Het lijkt erop dat Gervi best zelf wat meer bewustzijn creëert rond de impact van gangsterpraktijken of het negeren van mails die een laatste hand proberen te reiken.
Veel woorden om opnieuw hetzelfde te zeggen als in mijn korte review: Arrogant, niet klantvriendelijk. Bedankt om dit nogmaals te hebben bevestigd door te verwijzen naar de "bijna 700 reviews voor alle vestigingen over Vlaanderen", te bevestigen dat er niet werd ingegaan op onze vraag en het sluiten van de discussie.