-
- Begrafenisondernemingen
- De rol van een begrafenisondernemer: wat kan je verwachten?
GLS BELGIUM DISTRIBUTION
-
Heersterveldweg 17A
Wil je zichtbaarheid winnen met goudengids.be?
JaArtikels
-
- Tuinaanleg & -onderhoud
- De voordelen van professionele tuinaanleg
- Ontdek de voordelen van professionele tuinaanleg voor je buitenruimte. Leer hoe deskundige planning, ontwerp en uitvoering bijdragen aan een prachtige en functionele tuin die voldoet aan je wensen en behoeften.
-
- Centrale verwarming (Installatie van)
- Hoe verwarm je je huis optimaal zonder te veel te betalen?
- Ontdek slimme manieren om je huis efficiënt te verwarmen zonder hoge kosten. Leer praktische tips en strategieën om je verwarmingskosten te verlagen zonder in te boeten op comfort.
Reviews Laat een review achter
- 1.1 (94)
-
Fabienne 18 april 2024
1Ook ik ben dupe van slechte service GLS sinds maandag 15/04 ben ik aan het mailen om te achterhalen waar mijn pakket is, zogezegd geleverd maandag, niets ontvangen, ook bij de buren gaan bellen niets gezien of gehoord. En nog steeds geen antwoord van GLS. Onbekwaam en slordige service.
-
Camal 16 april 2024
1Echt heel slecht ik heb iets bestel En duurt dagen ze zijn heel traag Het staat er al 3 dagen voorbereiding Ik heb mail gestuurd geen antwoord Bellen ga niet Ben bieuwd hoelang nog ga duren voor het pakje geleverd word Tongeren is 1 uur van mijn deur maar wanneer bestelling komt weet niet Ik wil graag mijn bestelling Hoop dat geen weken duurt
-
Aisha 12 april 2024
1Erg slechte service. Chauffeur nooit aan de deur geweest en nu staat pakket al 4 dagen in hun depot. En wat moet ik nu doen? 70 km naar het depot rijden????
-
Keano 3 april 2024
1Ongelooflijk ik sta aan de deur en de bezorger rijd gewoon door en dan zijn de instructies nog eens onduidelijk. Werkt het track systeem ook niet
-
jean 21 februari 2024
1GLS est le service le plus MERDIQUE qui existe aucun suivit de coli impossible a joindre par téléphone ne répond pas au mails fuier ce service de M....
-
Alain 13 februari 2024
1Si cela était possible, j'aurais donné ZERO. Ils vous envoient un message à 8 h 14 pour vous informer que votre colis sera livré le jour même entre 9 et 18 h. Cela ne leur a même pas effleuré l'esprit que vous pouvez être au travail ! En outre, lorsqu'on appelle GLS TONGEREN, ils ne décrochent même pas le téléphone. Un service nul et en-dessous de tout ce que vous pouvez imaginer de pire. Vraiment un transporteur à fuir et qui ne mérite pas de survivre.
-
Sylwia 7 februari 2024
1Slecht levering!!Ik stond buiten wachten voor mijn pakket, maar die kuier is gewoon door gereden zonder te stoppen en dan ik kijk metend mailbox en informatie dat ik bent thuis niet giewiest!SCHANDALIG!!!
-
Ivan 15 december 2023
1Slechte levering !! We waren niet thuis en het pakje past normaal in de brievenbus, maar als je niet thuis bent gaat het naar een parcel shop, wat goed is. Alleen is het daar NIET geleverd. Nu kan je achterna gaan lopen en zoeken waar uw pakje is. En telefonisch niet bereikbaar natuurlijk !! Verschrikkelijk zo een firma !
-
Anne 17 november 2023
1Slechte levering, enfin, geen levering, kon pakket zogezegd niet leveren, terug naar depot, maar ik was thuis, kunt ook niet telefonisch contacteren, ronduit schandalig
-
Murielle 26 september 2023
1Médiocre je n'ai toujours pas mon colis et GLS dit ne pas l'avoir, pourtant dans le suivi il est dans leurs locaux. Je n'ai jamais eu de soucis avec mondial Relay mais cette fois si je n'ai pas choisi le transporteur. Pour mon prochain colis si on me dit transporteur GLS je dis non merci et je fais mon achat autre part
-
Noah 26 september 2023
1Mijn weg is van bovenaf afgesloten, maar uiteraard van onderaf bereikbaar. 3 keer is mijn pakket teruggestuurd naar het depot terwijl de bezorger alleen de borden “omleiding” hoeft te volgen. Een schande. Klantenservice reageert snel, maar is niet erg efficiënt. Vermijd koste wat het kost.
-
Herman 31 augustus 2023
1Ik heb begin augustus een pakketje besteld in italie dat geleverd zou worden door gsl in een afhaalpunt eerst zou de levering uitstel krijgen door het verlof staat sinds 16/08 in tongeren krijg het niet geleverd in het door mij gekozen afhaalpunt krijg helemaal een antwoorden op mijn vragen en telefonisch zij ze helemaal niet bereikbaar! !
-
Luc 12 juli 2023
1NUL. Thuis, in de voorkamer (straat kant ), ook aanwezigheid van een "bak" met erop geschreven "COLIS" langs de voorgevel. Om te weten hoe de levering verloop, open ik -om 11u24- de email van GLS en verneem ik dat de levering niet kon gebeuren om 11u19 en dat het terug naar depôt!!!
-
Sylvia 12 juli 2023
1Walgelijk hoe ze pakje op status Geleverd zetten en ik nooit iets heb ontvangen. Dit is echt pure diefstal.
-
Grigoryan 4 juli 2023
1Ik heb binnen een week een pakket besteld via GLS, ik kreeg een e-mail waarin stond dat we je pakket vandaag over een paar uur bij je zullen bezorgen, ze belden aan, hier heeft GLS het pakket, het duurde 20 seconden, ik was al buiten en ik zag hoe de auto GSL verliet en het pakket was nergens te vinden Ik kan even geen contact opnemen of ik beantwoord mijn e-mail niet, ze hebben gewoon mijn pakket gestolen GSL steelt goederen van mensen. dieven Ik raad iedereen aan om niet bij GSL te bestellen.
-
Marijke 20 juni 2023
1Een pakje besteld. Zou gistren aan komen.nils gekregen. Reden dat de naam niet op de bel stond en het huis nummer niet klopte.klopt al niet alles is duidelijk aan gegeven.en bellen is ook al geen optie. Voor zo een groot bedrijf zou ik er wel iets aan beginnen doen. Hoop mijn pakje. Alsnog te krijgen
-
Koen 2 juni 2023
1GLS belooft veel via hun website, echter kunnen ze hier NIETS van waar maken in de realiteit ! Pakket wordt bij buren aangeboden indien je afwezig bent en een briefje wordt achtergelaten met opties hoe je je pakje kan ontvangen/ophalen ? Helemaal NIET waar !! Contacteren ? Hoe ? Zoek je hun klantendienst nummer op, bel je er naar, geen antwoord, je kan ze gewoon NIET bereiken. Bende onbekwame zooi bij elkaar daar. Waarschijnlijk zal mijn pakketje weer nooit aankomen. GLS, de SLECHSTE leverancier van pakjes !!!!
-
Muriel 31 mei 2023
1Service merdique ++++quand je passe une commande en ligne et je vois que ça passe par gls je sais déjà d’avance que je ne vais pas recevoir mon colis c’est scandaleux en plus ils mentent même sur les livraisons c’est lamentable !!!! Et une étoile vous ne la méritez même pas!!!
-
Thierry 20 april 2023
2Adres onvolledig in de app vandaar geen levering,pakket terug naar Tongeren. Heb gemaild en via de site gemeld wat het probleem is zodat ze nog kunnen leveren. Telefonisch niet te bereiken,dat vindt ik niet kunnen voor zo een groot bedrijf.
-
Serge 17 april 2023
1Des incapables. J’attends des pneus et soi-disant j’étais absent alors que que j’étais à la maison à les attendre. Impossible de les contacter. Très mauvais service.
-
Edgard 18 januari 2023
1Mijn pakje komt maar niet toe. Wij vragen in een locker van de Carrefour te leveren en krijgen bericht dat het niet kon geleverd worden en terug is naar Depot. Hoe kan een levering in een locker niet doorgaan? We krijgen opnieuw een bericht, maar GLS schrijft telkens een fout adres bij het huisnummer omdat ons adres teveel karakters heeft. We moeten opnieuw vragen om te leveren in de locker van de Carrefour. En nu maar opnieuw afwachten. Op het ingevuld contactformulier krijgen we geen antwoord. Alleen voornaam vermelden bij publicatie. Dank u
-
Sanfiz 10 januari 2023
3Pakje blijft achter als je hun wilt bellen neemt niemand op schandalig gewoon ben bijna 2 weken aan wachten
-
Lud 14 november 2022
11 étoile me parait même être trop mais on ne sait pas mettre moins.Comme dire... Worst deliveryservice ever!!! Quand on le reçoit, notre colis est tout bonnement éventré, jeté au dessus du grillage sans m^me prendre la peine de sonner à la barrière. Sinon il disparait et aucun moyen de les contacter... Un pneu, ça ne se perd pas comme cela, si?
-
christopher 23 september 2022
1Voici 2 jours que je me bats littéralement avec GLS pour avoir mon colis... Je pensais jamais dire ça mais Bpost passe pour des dieux comparé à eux. GLS je sais pas comment votre boite tourne honnêtement. Pour ceux qui ont le même problème, bonne chance, Test achat, le numéro direct de GLS et même l'expéditeur son sur mon dossier et rien n'est encore joué.
-
An 26 augustus 2022
1Levering zou binnen 24u gebeuren, pakket staat al 1.5 week in Tongeren. Telefonisch niet bereikbaar. Per e-mail antwoord gehad dat ze geen leverdatum kunnen geven. Aangezien ik het pakket morgen nodig heb kan ik niet anders dan mijn aankoop annuleren en zelf naar een winkel te zoeken. Bij eerdere leveringen tekent de chauffeur op mijn naam af en gooit het pakje in de tuin
-
Murat 17 augustus 2022
1Het levering is 00000 geen goede service is al de 2 keer dat mijn bestelling kwijt is en mijn geld zo door hun na de lucht is gegaan 1 ste keer 80 euro 2 de keer 150 euro door hun en vind ook mijn pakketen niet terug!! En de klantendienst is ook niet goed ze helpen ons nog niet eens verder ik ga een klacht indienen ben het moe ben hun gedoes
-
herman 10 augustus 2022
1GLS nooit meer!!!!!!! Pakket zelf gaan halen in magazijn Tongeren 2 uur onderweg SCHANDALIG!!!!!!
-
r 9 augustus 2022
1Pakje zogezegd afgeleverd, maar geen bezorger gezien (was nochtans thuis). Administratie wil niet uitzoeken wat er fout gegaan is, en er moet een procedure opgestart worden via de verzender (in mijn geval een Franse firma). Pakje kwijt, administratieve mallemolen. GLS never again!
-
Jean Pierre 6 augustus 2022
2Pour cette société,il faudra inventer la notation négative.c'est la honte du métier.chaque fois qu'un colis doit m'être livré par ces burnes ......je stresse et a juste titre.chaque fois, rien dans la boîte, pas d'avis de passage, juste sur l'application, colis livré.Apres, c'est a moi de jouer au Sherlock Holmes et perdre un temps fou qui m'est précieux.Je suis sidéré de voir de telles burnes depuis la tête jusqu'à la base toujours être en action et poser le discrédit sur la profession.......mon plus grand souhait, disparaissez et vite ❗
-
Manolito 26 juli 2022
1Verschrikkelijk slechte service, niemand die je wil helpen. Track and trace dienst is zeer bedenkelijk. Echt jammer.
-
Dorien 1 juni 2022
5GLS. Hebben voor mij speciaal het pakje dat ik via voorkeuren in een cubee terecht wou laten komen ipv mijn werk (omdat dat makkelijker was) laten omleiden omdat de cubee niet werkte. ik kreeg het pakket aan op mijn werk ipv een parcelshop die ver uit mijn richting lag. En op zelfde dag als er normaal geleverd ging worden. Super geholpen hiermee!
-
Genevieve 18 mei 2022
1Service complètement nul !!!!!! Envoi de sms disant que le colis est livré mais rien reçus . C’est déjà la 2ème fois que cela arrive . Je ne sais pas où ils livrent ……
-
Benedicte 10 mei 2022
1Colis bloqué au dépôt de Tongres car soi-disant nécessité un complément d'adresse. Hors l'adresse communiquée est correcte. je leurs ai même envoyé le plan d'accès............une bande d'incapables
-
silas 7 mei 2022
1superslechte service, de persoon die mijn pakje moest komen leveren heeft een kwartier tot een halfuur voor de deur gestaan en is daarna doorgereden ik wacht nu nog steeds op mijn pakje. ze zeggen op de track&trace dat het geleverd zou worden maar 's avonds zeggen ze dat het terug in Tongeren ligt. ik bestel nooit meer iets via GLS. ik geef 1 ster omdat lager niet kan. anders krijgt het -1 ster
-
Herman 27 april 2022
1Ik zou op dinsdag 26/04 een pakket ontvangen via GLS Tongeren . Aan het einde van de dag kon ik lezen op de track & trace gegevens van GLS dat de chauffeur aan de deur geweest is en er niemand thuis was . We zijn echter de ganse dag thuis gebleven. Na een mail aan GLS Brussel , heb ik van hun deze morgen om 08.47 antwoord gekregen via mail dat de chauffeur mijn pakket terug mee had en vandaag zou leveren ..... NIET DUS ; weer een ganse dag thuis gezeten , wachtend op een pakket dat niet komt. Bellen naar GLS lukt niet . Men wordt steeds afgescheept naar e-mail verkeer . Maakt niet uit welke keuzetoets je indrukt. Volgens hen werken de medewerkers allemaal van thuis uit ????? Dus staan hun burelen leeg in Brussel ???? Wat een verspilling. Dit is het slechtste distributiebedrijf dat ik ken. Ze zijn de naam niet waard.
-
Veronique 12 april 2022
1J'ai le même problème que toutes les personnes qui se plaignent . Soit disant mon adresse non trouvé ! C'est bizarre car ils so t déjà venu !! Maintenant mon colis reste au dépôt de tongre et voilà on envoies que des mails mais rien ne change !!! Vraiment un mauvais service de livraison ... franchement vive Amazon et bbpot eux au moins ils sont correct !!!
-
Patrick 4 maart 2022
55 ÉTOILES POUR INCOMPÉTENCE Voilà 2 jours que l'on essaye de me"soit disant" livré un colis et que je ne suis"soit disant"pas chez moi ce qui est faux pour les 2 jours aujourd'hui refroidi par l'expérience d'hier J'ai fais des captures d'écran à peu près toutes les demi heure comme preuves
-
Luc 22 februari 2022
1Op 16/02/2022 zou mijn pakje moeten geleverd zijn beweren ze bij GLS . Maar via track& trace zie ik dat het bij GLS Tongeren zit !
-
SANELA 15 februari 2022
1Très, très mauvais service colis, depuis une semaine maintenant, l'expédition est bourrée sans raison, OUTRAGE !
-
Herbert 2 februari 2022
1Ongelooflijk hoe zo een bedrijf kan blijven bestaan. Op 2 jaar tijd 2 maal het ongeluk gehad dat GLS mijn pakje moest leveren en twee maal mijn adres niet gevonden en dus op track & trace : adressering onjuist. Dus geen pakje ontvangen. Na een paar dagen in het depot zag ik ook dat plots het gewicht van het pakje verandert was????? Ik ga gewoon de track & trace kopiëren en hier plaatsen.Datum Tijd Land Depot Code Status 17-01-2022 23:11 Nederland Wijchen 0.0 Pakket ontvangen door GLS 17-01-2022 23:12 Nederland Wijchen 1.0 Doorgestuurd naar GLS depot 20-01-2022 05:41 België Tongeren 2.0 Aangekomen op GLS depot 20-01-2022 07:54 België Tongeren 11.0 Onderweg - geladen voor aflevering 20-01-2022 11:29 België Tongeren 4.32 Niet afgeleverd - adressering niet juist 20-01-2022 15:11 België Tongeren 35.49 Terug op depot - aflevering gepland voor eerstvolgende werkdag 20-01-2022 16:08 België Hasselt 2.29 Aangekomen op GLS depot 20-01-2022 16:08 België Tongeren 33.153 Wijziging - gewicht 20-01-2022 16:08 België Tongeren 46.0 Registratie - controlescan 21-01-2022 01:20 België Tongeren 2.0 Aangekomen op GLS depot 24-01-2022 08:20 België Tongeren 12.32 Niet in levering - adressering niet juist 01-02-2022 14:39 België Tongeren 72.0 Relabeled 01-02-2022 18:36 België Hasselt 2.29 Aangekomen op GLS depot 01-02-2022 18:36 België Tongeren 46.0 Registratie - controlescan 02-02-2022 00:34 België Tongeren 2.0 Aangekomen op GLS depot 02-02-2022 08:43 België Tongeren 12.32 Niet in levering - adressering niet juist Gewoon belachelijk zoals u ziet.
-
Céline 28 januari 2022
1Comme tout le monde ici, je fais face à l'incompétence de GLS. 2 semaines que mon colis n'est pas livré (pour la faire courte...), et ce malgré de nombreux mails. J'ai porté plainte auprès de la plateforme du Règlement en Ligne des Litiges de la Commission Européenne, ainsi qu'auprès du Service de Médiation pour le Secteur Postal (qui n'arrive également pas à obtenir de réponse de leur part). N'hésitez pas à porter plainte, j'ai l'espoir qu'à force ils seront obligés de réagir d'une façon ou d'une autre.
-
Sophie 28 januari 2022
1Si il y avait 0 je mettrais 0 Incompétence, malhonnête, pas de suivi, injoignable, garde le colis en dépôt sous prétexte que pas l adresse alors qu ils l ont A DECONSEILLER!!!!!!
-
Jose 27 januari 2022
1Wat een koerier dienst. Pakje zou geleverd zijn maar ik heb niets ontvangen. Zijn hier zelfs niet aan de deur geweest zo ik kan zien op de camerabeelden. Bellen helpt ook niet, dan maar mailen als we antwoord krijgen. Dat gaat weer een lange weg zijn. PFFFF
-
Car 27 januari 2022
1Bloque et garde les colis sans motif avant de les livrer ! Pas terrible comme société, vraiment pas sérieux !
-
Patrick 25 januari 2022
1De slechtste koerier dienst die er is. Pakket zo ineens verdwenen. Bel je naar de centrale geen antwoord awel proficiat.
-
Carlo 14 januari 2022
1Leveringsdatum was 11/01/2022 Heel de dag thuis gebleven Pakketje is geleverd en afgetekend op naam. Volges mijn mail afgeleverd en ontvangen en afgetekend. Hier is nooit iemand aan mijn deur geweest Trouwens mijn naam ook nog verkeerd geschreven door de ontvanger. Contact gezocht bij GLS van kastje naar de muur. 10 tallen mails telefonisch niet te bereiken. Bedankt GLS pakje van zeer hoge prior en een paar 100€ lichter. Dit is te Gek. Nogmaals Bedankt GLS voor de slechte service!!!!
-
F 13 januari 2022
1Al 2 weken aan het wachten op mijn zending. Contact opnemen ONMOGELIJK !! Geen enkele reactie. Zelfs de afzender van mijn pakket krijgt geen enkele info. PROFICIAT GLS !!!!
-
Squelin 12 januari 2022
1Aucune livraison en temps et en heure. Impossible à contacter. Service déplorable. La pire société de livraison.... Sur les 4 dernières livraisons aucune ne s'est bien passée dans les délais escompté. Les livreurs ne respectent pas les consignes de livraison ou jettent les colis devant la maison....
-
fl 10 januari 2022
1A fuire, pas de réponse au téléphone, pas de réponse par mail ! Colis devait être livrer le 28 décembre, livreur soit disant passé, aucun avis laissé dans la boîte au lettre et aucun livreur devant la porte. En un mot: une catastrophe !!
-
Theo 6 januari 2022
1Mijn pakket zou op 28 dec 2021 worden geleverd. Ik heb geduldig afgewacht tot 31 december. Woning niet verlaten. Geen pakket ontvangen! Plots krijg ik de melding dat mijn pakket op 3 januari om 20 uur werd afgeleverd. Navraag gedaan bij de buren of dat zij een pakket hadden ontvangen. Niemand weet waar het pakket gebleven is. Geen briefje in de brievenbus. Geen antwoord op mijn email gekregen, geen telefonisch contact mogelijk.
-
Lucas 4 januari 2022
1Zending is volgens de track and trace al bijna 1 maand in het Tongerse depot. Spijtig genoeg proberen we sinds weken via diverse kanalen antwoord te krijgen aangaande onze zending zonder enige vorm reactie!
-
walter 3 januari 2022
1Pakket in 4 delen , eerste 3 delen correct geleverd . Vierde deel na ettelijke onbeantwoorde mails met telkenmale zelfde correct adres , alsook contact via verkoper ettelijke acties , eveneens via paypall, levering na 17 dagen extra op hetzelfde eerste adres. Je moet 1 ster geven maar als het aan mij ligt negatieve ster . Administratie is een regelrechte puinhoop onbereikbaar. Bij volgende bestellingen verzoek ik uit dat GLS niet mag leveren
-
Evy 3 januari 2022
1Geen levering, geen contact, geen antwoorden op berichten via klantendienst... Bizarre uitleg over onvoldoende adresinformatie! 0 sterren waard
-
Pascale meer dan 2 jaar geleden
1Ook bij mij idem dito... Pakket in 2 delen. Eerste (kleinste colli) geleverd. Tweede coli staat reeds sedert 22/12 gemeld als 'wordt in de loop van de dag uitgeleverd' op te track& trace. Ik weet helaas niet welke dag ze bedoelen... Geen Kerstcadeau en bijgevolg ook niet voor Nieuwjaar... Sorry GLS, maar niet bereikbaar zijn is voor mij geen goed excuus... Ik contacteer de ombudsdienst... DPD heeft wel zijn pakketten geleverd, en die waren veel later besteld dan deze waarvoor jullie het transport zouden verzorgen...
-
peter meer dan 2 jaar geleden
1Transport bedrijf noem je dat! Nooit meegemaakt wat hier gebeurt moeten ze verbieden nog transport te doen
-
Danny meer dan 2 jaar geleden
1Slechtste transport ooit!!! Vier pakjes liggen al dagen in Tongeren. Een ander pakje op dezelfde dag bij dezelfde firma besteld was enkele dagen gelden wel al geleverd. Dankjewel GLS voor de Kerstcadeaus die ik hopelijk dan bij Pasen kan afgeven.... Dikke pluim voor PostNL, Bpost, DPD en zovele anderen die wel moeite doen!!!
-
Al meer dan 2 jaar geleden
10/10, direction en carton. Conseil d'ami : Les seules solutions : sonner à ce numéro (012211940) car sur l'autre impossible de les joindre. Il faut aussi envoyer mail auprès de l'entreprise où l'on a acheté le produit pour expliquer la situation (donc pas GLS). Suis allé perdre mon temps sur place, Ils sont en sous-effectif, ont un retard énorme et ne sont pas sûrs qu'ils sauront livrer nos colis un jour... Donc sonnez pour qu'ils se bougent un peu ou demander une réclamation auprès de l'entreprise du produit acheté.
-
Madeline meer dan 2 jaar geleden
1Incompétents !!! Aucun service clientèle, on ne répond jamais a mes mails ! Ils donnent un numéro de téléphone qui nous renvois directement sur une adresse mail (donc inutile). Cela fait 10 jours que mon colis leurs a été remis ! En retard de 1 semaine dans la livraison ! Cela fait 2 jours qu'on me dit 'votre colis arrivera dans la journée'. Aucuns colis a l'horizon. Rester chez soi pour.... Rien. Merci GLS, je ne pourrais pas offrir mon cadeau de Noël..... L'excuse du ' on a beaucoup de colis pendant les fêtes' ne marche pas malheureusement. Car c'est chaque année pareil, c'est a vous d'augmenter vos effectifs, vos livreurs et a vous de prendre vos dispositions. D'autant plus que d'autres service de transport s'en sortent très bien malgré les fêtes !
-
Luc meer dan 2 jaar geleden
1Volgens hun eigen Track-and-Trace ligt mijn pakket al sinds 9/12 in Tongeren (nu 2 weken). Dat is amper 20km van mijn deur verwijderd. Emails, telefoons worden niet beantwoord. Ik begrijp dat het druk is, maar 2 weken en geen antwoord op vragen is er toch een beetje over. PS: 1 ster omdat je niet verder kan met 0
-
aline meer dan 2 jaar geleden
1J'ai commander en France mes 3 colis à été expédier le 30 novembre 2021.Je devais être livrer 2 décembre J'en ai pour plus 430€.on me dit que mon colis à été livré plusieurs fois la dernière en date soit disant devait être livré le 8 décembre 2021 à 21h45 et soit disant sont venu livré à 21h15 personne n'est jamais venu livré. Si sa continue je vais devoir porté plainte à la police, test achat et si il faut télévision à l'image à l'appui si il faut en arrivé là, je ferai le nécessaire
-
Alysson meer dan 2 jaar geleden
1Je ne sais pas comment les entreprises utilisent encore de moyen d’envoi, c’est un 0/0 … on ne sait pas les contacter, toujours du retard dans leurs livraisons… je pense que as un moment donné il faut soit vous remettre en question soit arrêter votre entreprise qui est un gros échec total … comment les autres y arrivent et pas vous ?? Honteux !!!!
-
martin meer dan 2 jaar geleden
1Je commande 50 fois par an et il n'y a qu'avec eux qu'ils y a des problèmes . On trouve pas votre adresse ... On a abîmé votre marchandise ... Livraison avec 10 jour de retard ... J'ai arrêté de commandé chez ceux qui les emploie .
-
Jessica meer dan 2 jaar geleden
1Keine Ankündigung das , das Packet geliefert wird, natürlich war keiner Zuhause. Laut Fahrer sollte es am folgetag nochmals versucht werden, den ganzen Tag gewartet, kein Fahrer gekommen. Schau auf Tracking ID, Packet wieder ins Auslieferungslager gesendet. Anrufen bringt nix, auf E-mail keine Reaktion. Bin sehr unzufrieden. Darf jetzt 52 Km fahren um das Packet abzuholen, hoch Schwanger!!! Und dafür habe ich 10€ Versandgebühren bezahlt! Unverschämt.
-
Cindy meer dan 2 jaar geleden
1Plus de 1 semaines pour 1 colis venant de France tj pas recu !!!payée 15 euro de livraison, son même pas foutu de répondre
-
vincent meer dan 2 jaar geleden
1Colis mis en livraison le matin 17h30 rien, je contacte GLS pour me faire dire le chauffeur est rentré avec le colis !
-
Chris meer dan 2 jaar geleden
1J ai commander 2pneus hiver qui on déjà été payer jusque là ok, la livraison était prévue le mardi 30novembre ok. Moi travaillant de nuit je dort le matin mais ma compagne est là donc pas de soucis pour réceptionner les pneus. En me réveillant j ai consulter mes email et comme par magie les pneus était livré haha mais pas chez moi. Pas d avis de passage dans la boîte au lettre, on a pas sonner à la porte, RIEN!!! Mais sur le suivi il est marqué que le colis a été livrer a 12h28 à l adresse mais en plus il a été signer par ROBER!! On se fou de la gueule des gens chez gls, vous êtes une bande d incapable, je boss moi même dans le traitement de colis dans une grosse boîte je sais ce que sait et la c est du n importe quoi, dégager tout c est livreur qui bacle le travaille et qui non aucun respect de la personne qui attend son ou ses colis et engager dès gens correct et respectueux!! C est la dernière x que je passerai par gls vous êtes une honte et je ne vais pas en rester là car vous me devez 160eur si mes pneus ne réapparaisse pas!!
-
Piacenza meer dan 2 jaar geleden
1J'ai 2 colis arrivé au dépôt depuis le 18 novembre. Après quelques jours je les contacte pour savoir où sont mes colis. Par téléphone pas moyen,on doit passer par mail. 1er réponse. Nous avons du retard excusez nous nous ne savons pas quand nous vous livrerons 2eme réponse. Votre colis est en cours d'acheminement 3eme réponse Nous ne trouvons aucune trace de vos colis 4eme réponse Vos colis sont perdus,contacter l'expéditeur afin qu'il fasse le nécessaire. On rigole de qui, le problème est survenu dans le dépôt car ils ont bien été scanné . Le problème est interne et c'est à vous de retrouver mes colis. Ce sont 2 colis de plus de 20kilos en provenance d'Italie,on ne peut pas les perdre ainsi! Je veux récupérer mes colis !
-
linda meer dan 2 jaar geleden
1er moesten 2 pakjes afgeleverd worden, 1 groot en 1 klein, en het grote van 12 kg, een tv monitor, werd niet geleverd. Dat hebben we pas gemerkt toen we de kleine doos open deden waar er een delivery note in zat waar de 2 stuks opstonden
-
Salah meer dan 2 jaar geleden
1Bonjour cest juste avec GLs que jai ce probleme je suis a la maison jai pas sorti et ils disent qu ils ont passe 2 fois et il ya personne
-
Caroline meer dan 2 jaar geleden
1Colis prétendument livré. Je n'en ai jamais vu la couleur. Impossible de les joindre par téléphone, pas de réponse à mes messages pour le moment. L'expéditeur s'en lave les mains....
-
Thérèse meer dan 2 jaar geleden
1Ils ont prétendu être passé chez moi à deux reprises. Faux! Ils ont ensuite prétendu que le colis était livré. Faux! Ensuite, ils ont dit que le colis "livré" se trouvait dans leur entrepôt à Tongeren. Puis, ils m'ont dit qu'il ne connaissaient pas le numéro de mon habitation??? Ensuite, ils m'ont demandé sur ma maison était visible de la rue??? Puis, il voulais que je leur envoie une procuration pour apporter mon colis sans signature: Rien que cela! Au final, il paraît que c'est moi qui si en tord! Ayant envoyé une lettre recommandée à mon fournisseur pour l'informer d'un personnel qui rie de ses clients: Mon colis est arrivé immédiatement. ZERO!!!!! A éviter
-
Artak meer dan 2 jaar geleden
1Colis non reçu, mais marqué comme livré. Sur place on me dit que c'est le chauffeur qui a signé à ma place avec un code C19 (problème trafic). J'ai porté plainte à la police et là on me dit que on ne sait pas qui a volé le colis et la plainte a été classé sans suite. Résultat : le GLS m'a volé de 125euros sans etre puni. GLS est une organisation criminelle! A fuir.
-
Serge meer dan 2 jaar geleden
1Colis non reçu alors que noté comme livré dans le track. Service clientèle injoignable et ne répond pas par écrit.
-
Alain meer dan 2 jaar geleden
1De chauffeur rijd hier als een razende zot voorbij en 5’ later krijg je bericht dit pakje kan op dit adres niet geleverd worden. Niet bereikbaar per telefoon en geen antwoord op je mail.
-
kocak meer dan 2 jaar geleden
1heel slechte service ik wacht op mijn pakket. ik heb gebeld maan die man mijn pakket niet vinden dat kan toch niet
-
Dani meer dan 2 jaar geleden
1Impossible d'avoir une réponse via mail ...
-
Mickaelle meer dan 2 jaar geleden
1Je ne conseillerai pas ,pas du tout satisfait
-
dan meer dan 2 jaar geleden
0Faux envoi, pas d'avis de passage, pas de suivi correcte, pas de contact,... NE DEVRAIT PAS EXISTER ! CHANGEZ de METIER
-
Quintili meer dan 2 jaar geleden
1Je devais recevoir le colis le 18/8/2021. Je ne l'ai pas encore reçu. Aucun contact, ou est le colis? quand sera t il livré si livré un jour. ++++ que LAMENTABLE
-
patrick v.s meer dan 2 jaar geleden
1Service nul , mon colis n'arrive pas et ce depuis plus de 8 jours sous prétexte que l'adresse ne correspond pas ....., j'ai donné comme adresse le Delhaize en face de la maison , ne me dites pas que c'est introuvable !!! A fuir absolument
-
Rene meer dan 2 jaar geleden
1Ik wacht al dagen op de levering van mijn pakjes. Mijn mails blijven onbeantwoord…. Heel slechte service!
-
Rebbali meer dan 2 jaar geleden
1Ca plus de 8jour que j'attends mon coli ,en plus ils m'on fixé un jour il doivent livrer mon , j'aitais toute la journée ferme chez moi a attendre Il me vien un colère
-
Jeanne meer dan 2 jaar geleden
1C’est lamentable mon colis y est depuis 8 jours et devrait déjà être livré en point relais… Ils ne sont pas joignables et sont indisponibles pour leurs clients A EVITER
-
Andre Warland meer dan 2 jaar geleden
1Service lamentable !! 2 colis sont chez eux depuis 8 jours car l'adresse fournie lors de la commande n'est pas valable, selon eux ! Je les ai appelé 3 fois et je vais être livré, ça fait 8 jours qu'on me chante la même chanson.. C'est juste un scandale.. Pendant ce même laps de temps, j'ai reçu 6 colis, par Bpost ou UPS, livré en 24 heures chrono... Et ici, ça fait 3 semaines que j'ai commandé...
-
Anne meer dan 2 jaar geleden
1L'entrepôt Gls a mon colis depuis le 11 juin. Aujourd'hui le 21 juin, on me dit ENCORE qu'ils ne l'ont pas reçu. Pour moi, ils se remplissent les poches avec nos colis.
-
Bart meer dan 2 jaar geleden
1Fast and reliable zeker niet! Al meer dan een week aan het wachten op een pakket… Klantendienst is zorgenkindje… geen empathie… geen knowhow… eigenlijk helemaal onbestaande op voorgekauwde antwoorden in mails zonder verantwoordelijkheid op te nemen voor hun gebrekkige dienstverlening. Het is niet de eerste keer dat ik dit meemaak. En dit is dan uitgerekend een sponsor van de rode duivels. Een dikke schande is het !
-
Tittaferrante meer dan 2 jaar geleden
1C est une catastrophe ce moyenne de transport à mon avis il livre le colis à vélo ! Impossible de les joindre et le colis est avancé au ralenti c est de la folie ! Il faut fuir ce moyen de transport , comment c est possible sérieusement de laisser ca !
-
Lucio Pannuzzo meer dan 2 jaar geleden
1au lieu de vous mettre 5 étoile, je mets 5 zéro, car vous êtes nul comme livreur
-
Grmlk meer dan 2 jaar geleden
1Op al de jaren dat ik van GLS pakketten heb toegekregen is er nog geen enkel pakket verstuurd zonder een of ander probleem. De laatste 4 (!!!) keer ben ik genoodzaakt geweest om het pakket fysiek te gaan ophalen op een depot dat een uur rijden van mij verwijderd ligt. Telefonisch is er niemand te bereiken, dus je kan niet gewoon iemand bellen om te coördineren. Je zal dus een mailtje sturen, maar daar komt nooit reactie op. Het enige wat overblijft is fysiek naar de locatie rijden. Ik ken geen enkel ander bedrijf met zo'n rotslechte service als GLS. Stay away.
-
Thibaut meer dan 2 jaar geleden
1Reçu 2 colis à l'entrepôt et seulement un reçu depuis 4 mai 2021. Incapable de livré un autre colis en 48h pour cause de trafic... Une vraie bande d'incompétent et de c...
-
Broux meer dan 2 jaar geleden
1Vreselijke samenwerking van Gls Mail gekregen, niets in locker Was bezet , erna leeg niets in. Terwijl ik mail ontving u pakje is in de automaat. 4 keer daar geweest, vandaag computer stuk van locker. Weer niets erin. Een ramp tel niet bereikbaar. Wens klacht neer te leggen, want had nodig voor op vakantie te gaan.
-
Strouven ingrid meer dan 2 jaar geleden
1Telefonisch niet te bereiken moeten pakje bezorgen adres niet volledig kan niet worden bezorgd daar het van Nederland komt en mijn adres duidelijk vermeld staat boodschap ingesproken krijg geen reactie
-
Louis Vancleemput meer dan 2 jaar geleden
1Hopeloos, niet te bereiken. totaal onbekwaam Telefonisch niet te bereiken Laten weten dat ze het pakketje niet kunnen bezorgen, omdat ze het adres niet hebben Terwijl het adres in de info staat ook helemaal niet vriendelijk bij een eerdere wel gelukte levering ( hetgeen waarschijnlijk puur toeval was ) Koerier sprak ook geen in België gebruikelijke taal
-
Paris meer dan 2 jaar geleden
1NUL, absolument NUL. L'entrepôt reçois deux colis, constituants une seule commandes, du même fournisseur le même jour. On me livre un seul des deux colis et 5 jours plus tard, j'attends toujours le second. Il s'agit d'une table à manger qui coûte 260 €. Résultat, je me retrouve avec seulement une partie des pièces de la table et impossible de la monter bien entendu. J'écris 2 mails à GLS et là, on me répond qu'il est impossible de me donner un délai et que les entrepôts sont surchargés pour l'instant. Du coup, après avoir sagement payé 260 € au fournisseur, je n'ai pas le produit que j'ai commandé! 260 € à la poubelle, merci GLS pour votre super professionnalisme !!!
- Zie meer
Categorieën
Bedrijfsinformatie
- Ondernemingsnummer: BE0479101608
- Rechtsvorm: Naamloze vennootschap
- Status: Actief
- Oprichtingsdatum: 2002-12-20
- Aantal werknemers: Van 200 tot 499 personen
- KBO gegevens
Parkeerplaatsen
- Soort parking: {0}
- Uren: {1}
- Tarief: {2}
- Maximale duurtijd: {3}
Powered by Seety