Onze ervaringen met Thomas Bruyneel: We hadden hem gevraagd om langs onze halfopen bebouwing een pad met klinkers aan te leggen. Hij is vlot een offerte komen maken en vlug hebben we hem toegezegd. Er werd een periode afgesproken en later ook een concrete datum. Een drietal weken voor de afgesproken datum bellen we hem nog eens op i.v.m. een concrete vraag over de werken, maar hij nam zijn telefoon niet op. Een 15-tal telefoontjes met ingesproken berichten en enkele e-mais later, kregen we hem nog altijd niet te pakken. Ondertussen was de afgesproken datum er en kwam hij uiteraard niet opdagen. We zijn dan maar bij hem thuis langsgegaan omdat we hem nog altijd het voordeel van de twijfel gaven. Misschien was er wel iets in zijn privésfeer gebeurd. Dit was echter helemaal niet het geval volgens zijn echtgenote (hij was namelijk zogezegd niet thuis, alhoewel zijn bestelwagen wel buiten stond). Ze beloofde ons dat hij diezelfde avond nog zou opbellen. Uiteraard deed hij dit ALWEER niet! Onze laatste poging dan maar: hem eens opbellen met een nummer die hij niet kende. En ja, eindelijk kregen we hem aan de lijn. Hij wist ons te vertellen dat hij veel te veel werk had voor ons "karweitje" (dat trouwens ook zo'n €1500 zou kosten!) en dat hij misschien in september tijd zal hebben (wat 2 maanden later dan de afgesproken periode was). Op onze vraag waarom hij nooit heeft teruggebeld of gewoon niets heeft laten weten dat de afgesproken periode niet zou lukken, wist hij doodleuk te zeggen dat hij niet de hele dag aan de telefoon kan hangen. Onze tip dus aan eventuele toekomstige klanten: vraag Thomas Bruyneel als je heel veel tijd hebt en als je hem een opdracht kan geven die groot genoeg is. Is het maar een "karweitje", doe dan geen moeite om hem op te bellen. Hij zal namelijk toch niet terugbellen!! Onze tip aan Thomas Bruyneel zelf: probeer toch eens met je klanten te communiceren. Indien je dit had gedaan, zou september voor ons niet plezant geweest zijn, maar we zouden wel begrip kunnen opbrengen voor de situatie. Nu ben je voor ons een onbeleefde boer met een gebrek aan respect voor je klanten. Wat één telefoontje toch niet had kunnen doen!!